Flitzer Geplaatst: 31 oktober 2010 Delen Geplaatst: 31 oktober 2010 Volgens mij zit je zoveel bij de konijnen dat zelfs Gertie je al voor een van hen aanziet:lol: 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 31 oktober 2010 Delen Geplaatst: 31 oktober 2010 Haha dat is een goeie:rofl: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anni Geplaatst: 31 oktober 2010 Delen Geplaatst: 31 oktober 2010 Volgens mij zit je zoveel bij de konijnen dat zelfs Gertie je al voor een van hen aanziet:lol:Hahaha :rofl: Ah, die arme Sef! Ik kom je wel vergezellen hoor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 1 november 2010 Delen Geplaatst: 1 november 2010 Dan moet je die hier natuurlijk wel even laten zien he Mchaela O jee, had ik maar niks gezegd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anni Geplaatst: 3 november 2010 Delen Geplaatst: 3 november 2010 Jaahaaa, nu moet je ook het bewijs leveren he Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 3 november 2010 Delen Geplaatst: 3 november 2010 Jaahaaa, nu moet je ook het bewijs leveren he Ja das waar. Hij staat op de foon van mijn vriend, zal hem eens vragen op de laptop te zetten.De ren waar ik in opgesloten zat, kon ik gelukkig rechtop in staan. Dus dat scheelde. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anni Geplaatst: 3 november 2010 Delen Geplaatst: 3 november 2010 muaha ik zie je al op je knie-tjes zitten, tussen de nijntjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 3 november 2010 Delen Geplaatst: 3 november 2010 muaha ik zie je al op je knie-tjes zitten, tussen de nijntjes Hihi, gelukkig hoefde dat niet, ik kon rechtop staan in de ren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anni Geplaatst: 3 november 2010 Delen Geplaatst: 3 november 2010 Hihi, gelukkig hoefde dat niet, ik kon rechtop staan in de ren.Denzel en Zwartje zullen wel gedacht hebben; Wat doet zij hierrr? :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 3 november 2010 Delen Geplaatst: 3 november 2010 Denzel en Zwartje zullen wel gedacht hebben; Wat doet zij hierrr? :he: Hihi, nee het waren oppasnijntjes. In augustus moesten we een weekje op een huis en dieren oppassen, en zij hebben dus ook 2 nijnen. Maar omdat er een bij zit die graag ontsnapt, heb ik de rendeur maar gauw dichtgemaakt, want ik had geen zin om een konijn te gaan zoeken (de tuin is niet helemaal afgesloten). Dus tja, ik dacht er toen niet aan dat als ik de deur dichttrek, ik hem van de binnenkant niet meer open kan maken. Dus tja, daar stond ik dan. En mijn vriend was ook nog net even weg, dus heb zeker 5 minuten staan wachten, en toen hij riep of ik de deur open kon maken, zei ik dat het niet kon en legde ik ook uit waarom, en hij moest lachen. Vooral om hoe ik het zei. En idd toen een foto gemaakt. En de reden dat ik die ren in ging, was om brandnetels weg te halen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten