Linsjuh Geplaatst: 15 augustus 2010 Delen Geplaatst: 15 augustus 2010 waarom niet? is leuk toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 Ja lijkt mij zeker wel leuk. Maar als ik kom, moet ik met de trein, en ik heb geen OV-kaart. Dus dat wordt wel duur. En dan zou ik ' s avonds weer op tijd weg moeten, ivm de trein. EN ik heb jullie nog nooit gezien, wel een paar andere BB'ers, maar die zijn niet meer actief, en om een vreemde groep te ontmoeten, vind ik wel een beetje eng. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 Misschien zou je (een stuk) met iemand mee kunnen rijden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nefke Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 Ik ken ook nog niemand! Kunnen we het samen een beetje spannend vinden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 16 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 Yeah:DHet worden steeds meer misschien:(deze snap ik niet.. wat is er mis mee als het er steeds meer worden?Ik hoop dat het meer worden! Hoe meer BB'ers, hoe leuker! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 deze snap ik niet.. wat is er mis mee als het er steeds meer worden?Ik hoop dat het meer worden! Hoe meer BB'ers, hoe leuker!Ik dénk dat Linsey bedoeld: Het worden steeds meer die misschien mee gaan, steeds minder die zeker mee gaan, in zekere zin bedoelt ze dus precies hetzelfde als jij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 16 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 Ik dacht al... hoe kan ze dat nu niet leuk vinden.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 16 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 en nu ik het terug lees snap ik het meteen... *duh*Als die konijnen haren hier stijgen naar mijn hoofd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 Haha dat denk ik ook Simone:lol: @micheala waar moet je dan vandaan komen? Ik kan je verzekeren dat dit echt een top groep is:he: In het begin kende ik er maar 1tje en kwam daar dus als onbekende en het klikte gewoon meteen! gelijk gezellig met elkaar kletsen:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 Of, als de groep zo groot is kan je niet met iedereen kletsen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 ik heb vrij geraagd en er stond nog niemand dus het zal gemeen zijn als ik geen vrij krijg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 Jeuhj :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 jeuh:DDenk wel dat je vrij krijgt;) ik ga vragen om alleen in de ochtend te werken, het is voor mij toch maar een klein uurtje met de trein en/of auto @catelootje, nou dan ga je heel simpel van plek switchen:he:Na dat we klaar waren met het eten gingen we gewoon verplaatsen:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 idd bij de 1e wokmeeting hebben we aan stoelendans gedaan waardoor je ook met andere kon kletsen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 En dat was super gezellig:p Zo heb ik de meeste kunnen spreken, ook niet iedereen:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 Mag ik ook komen? Den Bosch is ok en Utrecht is ook nog te doen voor mij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 Natuuuuuurlijk lijkt me leuk je eens te ontmoeten joh! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EliseD Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 Hey, ik zie dit nu pas.. Mag ik ook mee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 Nee jij niet. Wij houden niet van dierenliefhebbers. :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 Elise mee? dan kom ik niet hoor.Tuurlijk mag elise mee. Hoe zit het met fausto en de veters? Lukt het al? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 Het duurt nog wel even voor het 10 oktober is zeg. heb er nou al zin in :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EliseD Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 Het was toch 9 okt? Hey, foei you 2! Lou, met de veters gaat het goed! Maar het is wel lastig met die flaporen, Aiko heeft het een stuk makkelijker! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 Het duurt nog wel even voor het 10 oktober is zeg. heb er nou al zin in :he:Dan ben je wel een dag te laat Iris. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 :whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EliseD Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 Iris wilt onze restjes denk ik ;-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten