Linsjuh Geplaatst: 11 augustus 2010 Delen Geplaatst: 11 augustus 2010 Waah top! Ik vroeg je net op msn mee te rijden vanaf het station en dat vond je goed^^ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sascha Geplaatst: 11 augustus 2010 Delen Geplaatst: 11 augustus 2010 Vrijvragen heeft bij mij 9 van de 10 keer geen zin omdat er een personeelstekort is van circa. 32 uur per week dus helaasch. Vind het erg jammer en had echt op 10 oktober gerekend omdat het vorig jaar ook die datum was. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nefke Geplaatst: 12 augustus 2010 Delen Geplaatst: 12 augustus 2010 Nah, lins sprak me aan, dus ik dacht hey, leuk!Ik kan denk ik ook wel mee. Den Bosch is voor mij natuurlijk ideaal.Wederom kunnen er mensen meerijden van het station naar het restaurant, ik pik de mensen die dat willen daar dan gewoon op. Is niet echt omrijden namelijk. Zaterdag is voor mij ook de meest fijne dag. Daarnaast de mensen die werken kunnen dan misschien vrij vragen, het duurt nog een hele poos voor het zover is. Daarnaast is het s avonds dus.. overdag werken, s avonds lekker eten hihi Ik woon naast het station, dus mocht er plek zijn wil ik graag mee rijden, mocht er geen plek zijn pak ik m'n fiets en als er meer plek nodig is heb ik nog een fiets staan of één plaats achterop! :yes: (Maar mensen die van ver met de trein komen mogen dus eerst met jou mee rijden hoor!) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 12 augustus 2010 Delen Geplaatst: 12 augustus 2010 Hahaha het maakt mij echt geen bal uit waar het is, op welke dag of hoe laat. Ik kom toch wel . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 12 augustus 2010 Delen Geplaatst: 12 augustus 2010 Dat is duidelijk:he: @Nefke, ik geloof dat het aardig dicht nog bij het station was.. want wij moesten toen ook iemand afzetten bij dat station en dat was maar een kippe stukkie met de auto. Heb gekeken ik kan tot half12blijven:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nefke Geplaatst: 12 augustus 2010 Delen Geplaatst: 12 augustus 2010 Dat is het ook . Denk effectief 5-8 minuten fietsen max vanaf 't station. Maar mocht het regenen ga ik liever met een auto . Je kan 't maar vast geregeld hebben toch?! :yes: Plus ik vind het gezelliger samen met mensen aan te komen dan alleen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gurty Geplaatst: 12 augustus 2010 Delen Geplaatst: 12 augustus 2010 Leuk, ik wil ook mee! Alleen heb ik mijn dienstrooster van september en oktober nog niet en dus weet ik nog niet of ik dan kan. Heb nu nog vakantie, als ik mijn rooster weet, laat ik zo snel mogelijk weten of ik kan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 12 augustus 2010 Delen Geplaatst: 12 augustus 2010 Ik heb te horen gekregen dat ik mee moet, dus bij deze. Ik ga ook mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 12 augustus 2010 Delen Geplaatst: 12 augustus 2010 Hmm, ik hoop wel dat er (meer) Belgen vanuit het westen des lands gaan komen, want de internationale trein rijdt om 23.34 langs Roosendaal, en volgens ns.nl moet ik dan om 22.19 de trein al nemen in D-Bosch.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 12 augustus 2010 Delen Geplaatst: 12 augustus 2010 (aangepast) Ff het lijstje bijwerken:he: Kunnen zeker op 9 oktober: SherrifkeCatelootje!Dollie RaylaatjeSafLianneLinsjuh!Gnarfje NefkeLoesemilyrose Kunnen misschien op 9oktober:Gurty Kunnen zeker niet op 9 oktober: Bikkel Sascha Zo dat was dat:p 12 augustus 2010 aangepast door Linsjuh Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 12 augustus 2010 Delen Geplaatst: 12 augustus 2010 Sheriffke ontbreekt nog op je lijstje, zal raar zijn als zij niet meegaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 12 augustus 2010 Delen Geplaatst: 12 augustus 2010 Zo hij klopt weer:he: en ze staat nog boven aan ook:pLeuke groep:D al 11 mensen, met hoeveel waren we de vorige keer eigenlijk? Zou leuk zijn als we weer aan 1 tafel zitten als toen, met dat ronde stuk erbij, dat was toen zo jammer van amersfoort... hadden we 2tafels... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 12 augustus 2010 Delen Geplaatst: 12 augustus 2010 Ja, daar had ik geen last van, was wel een voordeel van niet eten :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
buddy&glenn Geplaatst: 12 augustus 2010 Delen Geplaatst: 12 augustus 2010 Ik DENK dat ik ook wel kan, ligt aan mn werkrooster maar waarschijnlijk wel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 12 augustus 2010 Delen Geplaatst: 12 augustus 2010 Yeah:he:Misschien kan je aangeven dat je alleen in de ochtend wilt werken die dag? Dat ga ik namelijk wel doen^^ Dan kom jij op het lijstje onder misschien:p Kunnen zeker op 9 oktober: SherrifkeCatelootje!Dollie RaylaatjeSafLianneLinsjuh!Gnarfje NefkeLoesemilyrose Kunnen misschien op 9oktober:GurtyBuddy&Glenn Kunnen zeker niet op 9 oktober: Bikkel Sascha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 13 augustus 2010 Delen Geplaatst: 13 augustus 2010 Ja, daar had ik geen last van, was wel een voordeel van niet eten :he:Ja hey jij gaat deze keer gewoon eten hoor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 13 augustus 2010 Delen Geplaatst: 13 augustus 2010 ik zal het vanavond niet vergeten in de agenda op het werk te zetten:p :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 13 augustus 2010 Delen Geplaatst: 13 augustus 2010 Ja hey jij gaat deze keer gewoon eten hoor Jaaaaa natuurlijk :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wortel76 Geplaatst: 13 augustus 2010 Delen Geplaatst: 13 augustus 2010 Kunnen zeker op 9 oktober: SherrifkeCatelootje!Dollie RaylaatjeSafLianneLinsjuh!Gnarfje NefkeLoesemilyroseKunnen misschien op 9oktober:GurtyRian &WortelKunnen zeker niet op 9 oktober: Bikkel Sascha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 13 augustus 2010 Delen Geplaatst: 13 augustus 2010 Kunnen zeker op 9 oktober: SherrifkeCatelootje!Dollie RaylaatjeSafLianneLinsjuh!Gnarfje NefkeLoesemilyroseKunnen misschien op 9oktober:GurtyBuddy&GlennWortel&RianKunnen zeker niet op 9 oktober: Bikkel Sascha Zo klopt die beter Worteltje:p of moet Sascha bij misschien? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 14 augustus 2010 Delen Geplaatst: 14 augustus 2010 Kunnen zeker op 9 oktober: SherrifkeCatelootje!Dollie RaylaatjeSafLianneLinsjuh!Gnarfje NefkeLoesemilyroseKunnen misschien op 9oktober:GurtyBuddy&GlennWortel&RianFlitzerKunnen zeker niet op 9 oktober: Bikkel Sascha Ik moet eerst diverse dingen gaan regelen voor dit jaar, dus ik weet nog niet of ik zeker wel of zeker niet kan, maar als ik kan, dan ben ik van de partij:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 14 augustus 2010 Delen Geplaatst: 14 augustus 2010 Yeah:DHet worden steeds meer misschien:( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 14 augustus 2010 Delen Geplaatst: 14 augustus 2010 Yeah:DHet worden steeds meer misschien:( Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Toch?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 15 augustus 2010 Delen Geplaatst: 15 augustus 2010 @michealaDat is waar! kom je ook?:bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 15 augustus 2010 Delen Geplaatst: 15 augustus 2010 Tja weet ik nog niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten