Ga naar inhoud

Wok toppic 9 oktober 2010

Sherrifke

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

We hebben vorig jaar Den Bosch gekozen om de redelijk centrale ligging. Volgens mij maakt het niet gek veel uit met bijvoorbeeld Utrecht.

Nee zeg ik, het is een kwartiertje verschil vanuit het noorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh het valt mee inderdaad, het is maar een half uur verschil. Ik zat met Amersfoort in mijn hoofd; daar ben ik vorig jaar uitgestapt (2,5 uur met de trein was dat geloof ik) en daarna was het nog ruim een uur naar Den Bosch, met de auto.

Den Bosch vind ik nou niet écht centraal te noemen, maar dat is natuurlijk afhankelijk van waar je vandaan komt en hoe je er heen gaat. Daarom zeg ik ook, laten we eerst kijken wie graag mee willen. Als jullie allemaal binnen, ik roep maar wat, anderhalf uur van Den Bosch wonen ga ik niet roepen dat jullie naar Amersfoort moeten komen omdat ik dan anderhalf uur korter hoef te reizen (maar jullie een uur langer) natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh het is nog niet eens een half uur trouwens. Afhankelijk van welke route je neemt is mijn huis/Utrect 1 uur 54 en mijn huis/Den Bosch 2 uur 19. Ik was ook niet van plan af te haken om dat half uurtje hoor.. :he:

edit: Moet er wel bij zeggen dat het met de trein een uur verschil is.. Maar die neem ik als het goed is toch niet :he:

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk... Om deze eindeloze discussies te vermijden had ik datum en locatie vastgezet..

Ik bedoel dit niet gemeen, maar ik heb geen zin in dit touwgetrek. Als mensen het anders willen, het staat iedereen vrij om een avondje te organiseren.. Dit is wat ik opperde en wat ik graag wil organiseren.. Als iemand het anders wil, prima, maar dan trek ik mijn handen er vanaf..

Het staat iedereen vrij wel of niet te komen.. Maa ga aub nie van ieder ding en discussiepunt maken.. Dat werkt erg demotiverend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het een super leuk idee en heeft idd wel wat, niet eens zozeer om de wok maar gewoon het idee erachter!

Jammer genoeg kan ik helaas niet mee maar als iedereen nu al dit weekend in 2011 noteert dan kunnen we daar al rekening mee houden in onze planning!...:whistle2: want ik wil heeeel graaag meee......

Link naar reactie
Delen op andere sites

vorige keer aten we toch om 8uur ofz? toen kwamen sommige ook pas om half 9/9uur aan. en toen iedereen er bijna was op 2 na zijn we gaan eten;)

zaterdag is makkelijker met reizen omdat er dan nog veel nacht treinen reizen. zo gaat mijn trein van utrecht naar Soest, dan tot half2 ofz...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nah, lins sprak me aan, dus ik dacht hey, leuk!

Ik kan denk ik ook wel mee. Den Bosch is voor mij natuurlijk ideaal.

Wederom kunnen er mensen meerijden van het station naar het restaurant, ik pik de mensen die dat willen daar dan gewoon op. Is niet echt omrijden namelijk.

Zaterdag is voor mij ook de meest fijne dag. Daarnaast de mensen die werken kunnen dan misschien vrij vragen, het duurt nog een hele poos voor het zover is. Daarnaast is het s avonds dus.. overdag werken, s avonds lekker eten :) hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .