Gnarfje Geplaatst: 10 augustus 2010 Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 Mij maakt het op zich niet zoveel uit, al heeft die 10e natuurlijk wel een heel bijzondere herinnering Maar ik denk dat het voor een aantal mensen toch wel handiger is om het op zaterdag te doen. Want het zou jammer zijn om mensen om die reden te moeten missen. :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 10 augustus 2010 Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 Vraag anders eens aan een van de modjes om het dan te veranderen in 9 oktober Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 10 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 Precies.. en als de zaterdag beter uitkomt voor vele.. dan doen we niet moeilijk, dan gaan we lekker op zaterdag Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 10 augustus 2010 Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 En dat is tòch het weekend van de 10e Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 10 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 juust :yipi: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 10 augustus 2010 Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 Net met een paar op msn erover gehad hoe of wat..Het is makkelijker als het op zaterdag wordt gehouden, dan kunnen sommige mensen eventueel ergens bij een bekende ofz slapen en op zijn gemak op zondag terug reizen, vergeet niet dat er sommige waren vorig jaar die 2uur aan het reizen waren! geloof dat iris er eentje van was... kijk ik hoef niet lang met het ov of auto te reizen naar Den bosch, hoogtens een klein uurtje, maar begrijp best dat sommige het liever op zaterdag hebben ivm school,werk enz....Ik ook, dan kan je zowiezo een weekend retour kopen voor als je in de nacht nog op de helft bent, want wat ik van vorig jaar begreep duurde het tot heel laat:p Hm, verdubbel dat maar hoor Linsey.. :whistle2: Maar zaterdag lijkt mij ook het fijnst, sluit me bij Iris aan :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 10 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 Hm, verdubbel dat maar hoor Linsey.. :whistle2:Maar zaterdag lijkt mij ook het fijnst, sluit me bij Iris aan :yes:zie bericht hierboven... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 10 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 Vraag anders eens aan een van de modjes om het dan te veranderen in 9 oktober et voila Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 10 augustus 2010 Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 Zo snel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 10 augustus 2010 Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 zie bericht hierboven... Die had ik al gezien.. bedoelde meer te zeggen dat ik dat ook een goed idee vond ;-) om de redenen die Iris aangaf! :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
raylaatje Geplaatst: 10 augustus 2010 Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 wat fijn dat de meeting nu op zaterdag is! Is voor mij (en ongetwijfelt ook voor anderen) een heel stuk makkelijker. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 10 augustus 2010 Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 Dan was het gister nog maar 2 maandjes :yipi:Kan bijna niet wachten. :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 10 augustus 2010 Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 Is het te vroeg om een wie komt en wie niet eerste start te maken?? Dit gaat gewoon of je wel of niet zou kunnen, zonder evt. logistieke problemen.Kunnen zeker op 9 oktober: Catelootje!Kunnen zeker niet op 9 oktober: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 10 augustus 2010 Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 Kunnen zeker op 9 oktober: Catelootje!Dollie Kunnen zeker niet op 9 oktober: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
raylaatje Geplaatst: 10 augustus 2010 Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 Kunnen zeker op 9 oktober: Catelootje!Dollie Raylaatje Kunnen zeker niet op 9 oktober: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 10 augustus 2010 Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 Daar ben ik eigenlijk wel blij mee, dat het op zaterdag is nu. Veel fijner Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 10 augustus 2010 Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 Kunnen zeker op 9 oktober: Catelootje!Dollie Raylaatje Kunnen zeker niet op 9 oktober: Bikkel (ben naar centerparcs, zet wel 10/10/2011 al vast in mn agenda :whistle2: ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 10 augustus 2010 Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 Jammer Sabrina! Kunnen zeker op 9 oktober: Catelootje!Dollie RaylaatjeSafKunnen zeker niet op 9 oktober: Bikkel (ben naar centerparcs, zet wel 10/10/2011 al vast in mn agenda :whistle2: ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 10 augustus 2010 Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 Kunnen zeker op 9 oktober: Catelootje!Dollie RaylaatjeSafLianneKunnen zeker niet op 9 oktober: Bikkel (ben naar centerparcs, zet wel 10/10/2011 al vast in mn agenda :whistle2: ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sascha Geplaatst: 10 augustus 2010 Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 Kunnen zeker op 9 oktober: Catelootje!Dollie RaylaatjeSafLianne Kunnen zeker niet op 9 oktober: Bikkel Sascha Ik moet dan (heeeeel waarschijnlijk) gewoon werken dus nee, dan kan ik niet. Zondag zou mij geweldig uitkomen want dan is de winkel niet open. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 10 augustus 2010 Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 Kunnen zeker op 9 oktober: Catelootje!Dollie RaylaatjeSafLianneLinsjuh! Kunnen zeker niet op 9 oktober: Bikkel Sascha ik kan zeker weten, maar wordt het nu weer in Den bosch gehouden? of wat centraler? vele reizen van het noorden via amersfoort/Utrecht, ik offer me op om eventueel een mooi wok restaurant hier in de buurt te zoeken:yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 10 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 Mijn intensie is om er een tradiie van te maken bij dezelfde wokplaats in den Bosch. Wij hebben goeie ervaringen met hun, en zij met ons... Den Bosch is ook goed te doen voor onze zuider buren.. Dus heel graag zou ik deze zelfde lokatie aan willen houden.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 10 augustus 2010 Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 Laten we eerst eens kijken wie er waar vandaan komen. Het gaat uiteindeljik om de gezelligheid en de mensen en niet om de plek, toch? Als ik de enige ben (nou ja, met Lilian) die uit het Noorden komt en het gros komt uit België, Limburg, ga ik niet zeggen dat het persé in Utrecht moet. Maar het zou ook zonde zijn als de helft afhaakt omdat het in Den Bosch is, terwijl er maar één iemand uit België komt ofzo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 10 augustus 2010 Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 (aangepast) Zit ook wat in Iris.Alleen we kunnen toch niet met alle man gaan wokken. Een groepje zoals vorige keer is erg leuk. Voor de wokken is een groep als de dierentuin al haast te groot.De locatie zal uiteindelijk ook afhangen van het aantal aanmelding. Of visa verse het aantal aanmeldingen wat mee kan is afhankelijk van de gekozen locatie. 10 augustus 2010 aangepast door Saf Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 augustus 2010 Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 Iris, hoe waren jullie van plan om te gaan dan? Het is namelijk maar een kwartier verschil met de auto. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten