Ga naar inhoud

Wok toppic 9 oktober 2010

Sherrifke
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik geloof dat het de bedoeling was om gewoon 10 oktober aan te houden, anders krijg je weer 300 topics over een datum en komt er niks van, net als bij de efteling meet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De datum staat vast.. dat eindeloze enquete gedoe over een datum, dan een locatie dan wie er mee gaat etc etc..

de knoop doorhakken werkt makkelijker en dan weet iedereen ook meteen waar hij/zij aan toe is

10 oktober is een zondag.. dat was vorig jaar ook al zo.. dacht ik.. geniaal :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De datum staat vast.. dat eindeloze enquete gedoe over een datum, dan een locatie dan wie er mee gaat etc etc..

de knoop doorhakken werkt makkelijker en dan weet iedereen ook meteen waar hij/zij aan toe is

10 oktober is een zondag.. dat was vorig jaar ook al zo.. dacht ik.. geniaal :)

Lijkt me dat het vorig jaar een zaterdag was dan. Een datum is nooit het jaar daarna op de zelfde dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wellus... heeft met schrikkeljaar te maken

maar weet even niet meer wanneer dat weer is.. geloof 2012..

Lieverd met schrikkeljaar is dat ook niet, dan is het zelfs twee dagen verschil met het jaar ervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik roep ook maar wat.. als we een beter beeld hebben van wie er allemaal komen en waar iedereen vandaan komt, dan kan er gekeken worden naar een geschiktere locatie en mogelijk een beter tijdstip.. keump gans good peeps..

het is niet zo dat ik roep en iedereen amen zegt.. behalve over de datum.. daar hou ik aan vast :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net met een paar op msn erover gehad hoe of wat..Het is makkelijker als het op zaterdag wordt gehouden, dan kunnen sommige mensen eventueel ergens bij een bekende ofz slapen en op zijn gemak op zondag terug reizen, vergeet niet dat er sommige waren vorig jaar die 2uur aan het reizen waren! geloof dat iris er eentje van was... kijk ik hoef niet lang met het ov of auto te reizen naar Den bosch, hoogtens een klein uurtje, maar begrijp best dat sommige het liever op zaterdag hebben ivm school,werk enz....

Ik ook, dan kan je zowiezo een weekend retour kopen voor als je in de nacht nog op de helft bent, want wat ik van vorig jaar begreep duurde het tot heel laat:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het persoonlijk ook fijner vinden als de meeting op zaterdag gehouden zou worden. Dit omdat ik dan de zondag heb om bij te komen en dan eventueel ergends anders zou kunnen overnachten. Als de meeting een beetje uitloopt, is de laatste trein die ik kan nemen rond kwart voor 11, ben ik om half 2 in Hengelo, maar moet ik dan nog ruim een uur met bussen.. De wekker gaat die maandag gewoon weer om 6:15, wat ik ivm mijn gezondheid niet zal volhouden.

Edit: ik lees net dat jullie de datum gewoon vast willen houden(evt. eerder eten), ook heel begrijpelijk.

Ik ga gewoon proberen er bij te zijn, ik kan natuurlijk de wekker zetten en heerlijk slapen in de trein en anders dan maar een ochtendje geen school. :)

aangepast door raylaatje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is een partypooper? een spelbreker? :P

Het zou in ieder geval fijn zijn als het zou kunnen als de rest het er ook mee eens is of het voor hun niet veel uitmaakt.. Het zou misschien ook handiger zijn omdat mensen niet perse om een bepaalde tijd thuis moeten zijn en zich daarom moeten haasten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .