Gnarfje Geplaatst: 12 september 2010 Delen Geplaatst: 12 september 2010 :rofl: Hij zou het zomaar kunnen zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 12 september 2010 Delen Geplaatst: 12 september 2010 Ja, hij heeft autopech en de wegenwacht ging er gauw weer vandoor toen hij die bijl zag :rofl: Of zou het vanwege al het bloed in de auto geweest zijn? Enne... waar zijn Rian en Bianca??? :oh: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 13 september 2010 Delen Geplaatst: 13 september 2010 Rian heeft ehm daar achter gelaten toen ze zag dat er een bijl in de auto lag Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 13 september 2010 Delen Geplaatst: 13 september 2010 Joepie Mindy :he: Nog een lift nodig Als ik definitief mee kan, dan graag:yes: Die foto:rofl: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 13 september 2010 Delen Geplaatst: 13 september 2010 Als ik definitief mee kan, dan graag:yes: Die foto:rofl: Is het toch veiliger om met mij mee te rijden he? (althans dat hopen we wel :he:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wortel76 Geplaatst: 13 september 2010 Delen Geplaatst: 13 september 2010 Jeroen is gespot!! Mwhahahahaha... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 13 september 2010 Delen Geplaatst: 13 september 2010 Ehm... *gaat toch maar even langs de Aldi...* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 13 september 2010 Delen Geplaatst: 13 september 2010 :rofl: Maar Bianca, je mag natuurlijk alleen maar beetje verdedigen he, want bij BB willen we nog wel graag langer doen met onze Wortel he :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 13 september 2010 Delen Geplaatst: 13 september 2010 Deze dan: http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_36/OFF09.SHTML:whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wortel76 Geplaatst: 13 september 2010 Delen Geplaatst: 13 september 2010 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 13 september 2010 Delen Geplaatst: 13 september 2010 Zie je wel, Wortel heeft er ook een! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 13 september 2010 Delen Geplaatst: 13 september 2010 Wortel was gewoon Doom95 aan het spelen Ik vind dat je die best mag gebruiken hoog Bianca, als dat nodig is. Het moet wel een gelijke strijd zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 13 september 2010 Delen Geplaatst: 13 september 2010 Ja hallo, ik zit ook nog in die auto he??!! Wordt een gezellig ritje... zal mijn spatbril en antidoorlekschort maar aantrekken... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 13 september 2010 Delen Geplaatst: 13 september 2010 Zou ik wel doen als ik jou was Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 13 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2010 oh dan hebben we genoeg mensen vlees om te wokken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 13 september 2010 Delen Geplaatst: 13 september 2010 Ja en ik heb geen BOB om thuis te komen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 13 september 2010 Delen Geplaatst: 13 september 2010 Ja en ik heb geen BOB om thuis te komen... Maar wel een coole auto Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 13 september 2010 Delen Geplaatst: 13 september 2010 Bah nee ik ga niet in de stukjes mens zitten, ik blijf bij jou slapen dan Lianne, goed? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 13 september 2010 Delen Geplaatst: 13 september 2010 Maar die stukjes mens zitten dan toch al op de wok? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 14 september 2010 Delen Geplaatst: 14 september 2010 Ja maar... ik eet geen vlees...:beurk: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 14 september 2010 Delen Geplaatst: 14 september 2010 Ja maar er zijn nog veel meer mensen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 14 september 2010 Delen Geplaatst: 14 september 2010 Maakt toch niet uit, als ik het goed begrijp beland jij toch op de wok Bianca.. :he: of Wortel, ligt er aan wie er wint :whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 september 2010 Delen Geplaatst: 14 september 2010 En en als Wortel op de wok gaat is het probleem van de mensen die geen vlees eten ook meteen opgelost. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 14 september 2010 Delen Geplaatst: 14 september 2010 Bah nee ik ga niet in de stukjes mens zitten, ik blijf bij jou slapen dan Lianne, goed? Prima, neem wel je viool mee he. Kunnen we gaan oefenen voor ons concert in New York :whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 14 september 2010 Delen Geplaatst: 14 september 2010 En en als Wortel op de wok gaat is het probleem van de mensen die geen vlees eten ook meteen opgelost.:rofl: Enne.. ik zou mij niet opeten als ik jullie was hoor, ben vast enorm giftig met al die medicijnen in mijn lijf.. :666: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten