Loesah Geplaatst: 1 september 2010 Delen Geplaatst: 1 september 2010 Haha, fijn dat je een lift hebt Ennuh, Bianca, een aantal andere leden en ik hebben hen al eens ontmoet en voor zover ik het in kan schatten zijn het geen bijlmoordenaars Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 1 september 2010 Delen Geplaatst: 1 september 2010 Nee, maar door hun aparte humor, weet ik niet of een bijl niet af en toe humaner is :rofl: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 1 september 2010 Delen Geplaatst: 1 september 2010 mijn man en ik hebben een date zaterdag met Wortel en Rian overleeft dus komt goed...:whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 1 september 2010 Delen Geplaatst: 1 september 2010 Yay, ik heb een lift! Thanks Wortel en Rian! (wacht, jullie zijn toch niet stiekem bijlmoordenaars hè? :oh: ja, je weet het niet met dat internet hè... :he:)Bijlmoordenaars niet, maar die auto van Wortel he... dat is een moordmachine! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 1 september 2010 Delen Geplaatst: 1 september 2010 haha idd, ik wens je succes met normaal zitten:p Dan zijn die vrachtwagens ineens heeeeeeeeeeeeeeeeeeel groot:he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 1 september 2010 Delen Geplaatst: 1 september 2010 Ik weet het nog steeds niet zeker, omdat ik nog geen baan heb (wel een aantal sollicitaties lopen) en dus niet weet of ik het weekend vrij heb. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 1 september 2010 Delen Geplaatst: 1 september 2010 (aangepast) Nou nou nou nou... wat lees ik hier weer allemaal? :he:Wij zijn KEI-lief. :yes: 1 september 2010 aangepast door Rian Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 1 september 2010 Delen Geplaatst: 1 september 2010 Heb de lijst even aangepast. Kunnen zeker op 9 oktober: SherrifkeCatelootje!Dollie RaylaatjeSafLianneLinsjuh!Gnarfje NefkeLoesemilyroseBiancaEliseDLilianMichelle (met de auto 3 plekken vrij, kom uit almere)WortelRian Kunnen misschien op 9oktober:GurtyBuddy&GlennFlitzer-DaniëlleKunnen zeker niet op 9 oktober: Bikkel Sascha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 1 september 2010 Delen Geplaatst: 1 september 2010 Okay thanks, dan neem ik voor de zekerheid mijn wagenziekte tabletjes mee en scherp ik mijn eigen bijl nog even.. :666: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 1 september 2010 Delen Geplaatst: 1 september 2010 (aangepast) We hebben alleen wat last van impulsiviteit soms. Laatst een keer 's morgensvroeg:R: "hee... zullen we vandaag naar Artis gaan?"W: "Artis? Ja, leuk!"R: "Ligt ergens in Amsterdam toch? Kunnen met de trein gaan!"W: "Ja das goed!" Douchen, ontbijten...Even later, op het station: W: "Hoe laat gaat de trein naar Amsterdam eigenlijk?R: " Geen idee."W: "Nee, ik ook niet. Zien we zo wel." In de trein naar Amsterdam... R: "Waar moeten we eigenlijk uitstappen?W:"Eh... weet ik niet?"R: "Ik ook niet...Amstel uitstappen? Of Centraal?W: "Uhm... zullen we centraal maar doen?" Op Amsterdam Centraal... W: "Uhm... en nu?"R: "Uh ja... geen idee. Tram pakken?"W: "Ja das goed. Welke?"R: "uhm... weet niet. En waar kun je tramkaartjes kopen?"W: "Zou het niet weten." Na tien minuten rondlopen.... W: "Zullen we een taxi pakken?"R: "Ja das goed." Taxichauffeurs dachten vast dat we het niet helemaal snapten allemaal en wezen onze welke tram we moesten pakken.... In de tram... W: "Waar moeten we eigenlijk uitstappen?"R: "Geen idee. Als ze Artis zeggen?"W: "Ja. Even afwachten" .... R: "Ja! Artis! Hier moeten we eruit." Buiten.... W: "Hij zei helemaal geen "artis"....R: "Ow." Uiteindelijk kwamen we in Artis en hebben we een hele leuke dag gehad, alleen die voorbereidingen he.....heb je nog zin om mee te rijden? 1 september 2010 aangepast door Rian Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nefke Geplaatst: 1 september 2010 Delen Geplaatst: 1 september 2010 Hahaha dat is zó hoe ik níet ben! Zelfs als we 's ochtends spontaan zouden besluiten naar artis te gaan, heb ik voordat we de deur uitgaan in ieder geval een compete routebeschrijving uitgeprint, weet ik van hoe laat tot hoe laat die dierentuin open is, of er nog jonge beestjes geboren zijn en of er die dag nog iets bijzonders te doen is . Het klinkt in ieder geval niet alsof je een bijl nodig gaat hebben Bianca! Tenzij ze er toevallig één in de auto hebben liggen en onderweg spontaan besluiten te kijken wat ze er mee kunnen doen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 1 september 2010 Delen Geplaatst: 1 september 2010 Haha nou ik hoef niet ALLES te weten maar zorg wel dat ik ff de reis plan de rest zie ik daar wel. Ik zat trouwens te denken, "Nefke" ben erg benieuwd naar je! Misschien zijn we elkaar wel eens tegen gekomen hier in Den Bosch, zo bijster ver wonen we niet bij elkaar vandaan.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nefke Geplaatst: 1 september 2010 Delen Geplaatst: 1 september 2010 Dat zou zomaar kunnen... spannend! haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 1 september 2010 Delen Geplaatst: 1 september 2010 We hebben alleen wat last van impulsiviteit soms. Laatst een keer 's morgensvroeg:R: "hee... zullen we vandaag naar Artis gaan?"W: "Artis? Ja, leuk!"R: "Ligt ergens in Amsterdam toch? Kunnen met de trein gaan!"W: "Ja das goed!"Douchen, ontbijten...Even later, op het station:W: "Hoe laat gaat de trein naar Amsterdam eigenlijk?R: " Geen idee."W: "Nee, ik ook niet. Zien we zo wel."In de trein naar Amsterdam...R: "Waar moeten we eigenlijk uitstappen?W:"Eh... weet ik niet?"R: "Ik ook niet...Amstel uitstappen? Of Centraal?W: "Uhm... zullen we centraal maar doen?"Op Amsterdam Centraal...W: "Uhm... en nu?"R: "Uh ja... geen idee. Tram pakken?"W: "Ja das goed. Welke?"R: "uhm... weet niet. En waar kun je tramkaartjes kopen?"W: "Zou het niet weten."Na tien minuten rondlopen....W: "Zullen we een taxi pakken?"R: "Ja das goed."Taxichauffeurs dachten vast dat we het niet helemaal snapten allemaal en wezen onze welke tram we moesten pakken....In de tram...W: "Waar moeten we eigenlijk uitstappen?"R: "Geen idee. Als ze Artis zeggen?"W: "Ja. Even afwachten"....R: "Ja! Artis! Hier moeten we eruit."Buiten....W: "Hij zei helemaal geen "artis"....R: "Ow."Uiteindelijk kwamen we in Artis en hebben we een hele leuke dag gehad, alleen die voorbereidingen he.....heb je nog zin om mee te rijden?:rofl: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 1 september 2010 Delen Geplaatst: 1 september 2010 *bergt bijl weer op* *legt ANWB wegenatlas van Nederland vast klaar om mee te nemen* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 2 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2010 Heb nu al honger :bounce: JeuJ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 2 september 2010 Delen Geplaatst: 2 september 2010 Haha en je mag nog even Jij zult die € 17,50 (als het dat nog kost) er wel uitkrijgen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 2 september 2010 Delen Geplaatst: 2 september 2010 Heb nu al honger :bounce: JeuJ Ik wil graag de maand september overslaan, kan dat? :bounce: Dan is het volgende week al de 9e Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 2 september 2010 Delen Geplaatst: 2 september 2010 Nee dat kan niet :he: maar nu kunnen we ons er nog een maand op verheugen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 2 september 2010 Delen Geplaatst: 2 september 2010 Voorpret is ook pret he :yes: Dan maar maandje voorpret Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 2 september 2010 Delen Geplaatst: 2 september 2010 Ik wil graag de maand september overslaan, kan dat? :bounce: Dan is het volgende week al de 9e Nee dat kan echt niet hoor, september is een maand vol leuke dingen :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 2 september 2010 Delen Geplaatst: 2 september 2010 Nee dat kan echt niet hoor, september is een maand vol leuke dingen :yes: Oh dan zou ik jullie vakantie over willen slaan, nee dat kan echt niet natuurlijk :no:Ik heb eigenlijk niet veel in september en veel in oktober vandaar ..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 2 september 2010 Delen Geplaatst: 2 september 2010 We kunnen wel een trial-run doen.... morgen of zo? :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 2 september 2010 Delen Geplaatst: 2 september 2010 We kunnen wel een trial-run doen.... morgen of zo? :he:Neeeee...... als je lang op iets moet wachten waar je erg naar uitkijkt, is het alleen maar leuker als dat moment er dan eindelijk is!!! (Het is vaak moeilijk, maar met wat oefening wen je eraan!) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 3 september 2010 Delen Geplaatst: 3 september 2010 ja of alleen maar teleurstellederd als het tegenvalt haha Ik heb er ook enorme zin in! Jaa ik ken natuurlijk al veel mensen die mee gaan, dus ik weet zeker dat het gezellig wordt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten