Ga naar inhoud

Wok toppic 9 oktober 2010

Sherrifke
 Delen

Aanbevolen berichten

Goeiemiddag mede bunbuns...

Vele van jullie weten dat 10 oktober 2009 toch wel een speciale avond was.

Vele kwamen van ver, andere van nog verder... Maar het was het allemaal waard!

Ik heb het dan ook over het veel besproken wokavondje!

Je raad het waarschijnlijk al... 10 oktober komt er weer aan, en zou het niet leuk zijn om met een bunnybunch groep weer bij dezelfde wok in DenBosch te verschijnen...

Voor er weer verschillende enquêtes geopend worden wil ik hie eerst graag weten hoe jullie er tegenover staan..

Bij genoeg positieve reacties zou ik het initiatief willen ondernemen de avond te organiseren ;)

groetjes Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou ja, centraal.. Voor de mensen uit Limburg en N/Z-Holland ja.. Wil je echt centraal moet je eerder richting Utrecht denk ik.. Maar inderdaad eerst maar eens kijken wie er willen komen. Als Lilian en ik de enigen zijn die vanuit het Noorden willen komen en de rest vooral uit Limburg etc komt, dan maakt het mij ook niet zo veel uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij ook erg leuk! Hoelaat was het vorig jaar ongeveer afgelopen? Ivm. het (waarschijnlijk alleen) terugreizen wat dan nog ruim 3,5 uur zou zijn. Utrecht zou in ieder geval denk ik wel centraler zijn..

Is er een mogelijkheid dat mensen wie met de auo gaan anderen bij het station oppikken? Of is de wok vlakbij het station? Of zou het mogelijk zijn om met iemand deels mee te reizen? Ik zou dan via hengelo - (amersfoort) - utrecht centraal - denbosch gaan.

Ik ga in ieder geval er proberen bij te zijn. :)

aangepast door raylaatje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij ook erg leuk! Hoelaat was het vorig jaar ongeveer afgelopen? Ivm. het (waarschijnlijk alleen) terugreizen wat dan nog ruim 3,5 uur zou zijn. Utrecht zou in ieder geval denk ik wel centraler zijn..

Is er een mogelijkheid dat mensen wie met de auo gaan anderen bij het station oppikken? Of is de wok vlakbij het station? Of zou het mogelijk zijn om met iemand deels mee te reizen? Ik zou dan via hengelo - (amersfoort) - utrecht centraal - denbosch gaan.

Ik ga het deze keer ook proberen, dus dan zouden we samen kunnen gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn details die kunnen allemaal geregelt worden als straks duidelijk is of het doorgaat en waar we gaan.. De vorige keer hebben we elkaar ook heel goed kunnen helpen met samen rijden, samen treinen etc etc..

komt vast helemaal goed! Leuk dat je mee wilt!! :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben die dag op een opendag in hengelo voor de SKB en weet nog niet precies tot hoe laat., maar dat moet wel te doen zijn. Maar ben wel voor.

Heb ik meteen mijn auto vol met konijn info kan ik daar misschien wel een standje opzetten hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben die dag op een opendag in hengelo voor de SKB en weet nog niet precies tot hoe laat., maar dat moet wel te doen zijn. Maar ben wel voor.

Heb ik meteen mijn auto vol met konijn info kan ik daar misschien wel een standje opzetten hahaha

Oh helemaal handig, rij ik gewoon met jou mee en ga ik wel met de trein terug ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeuj, helemaal goed. Op die manier is de kans dat ik kan komen ineens een stuk groter geworden. Heb alleen net gezegd dat Iris met mij mee kon rijden als ik ging. :$ Sorry Iris.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .