Sherrifke Geplaatst: 8 augustus 2010 Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 Goeiemiddag mede bunbuns...Vele van jullie weten dat 10 oktober 2009 toch wel een speciale avond was. Vele kwamen van ver, andere van nog verder... Maar het was het allemaal waard! Ik heb het dan ook over het veel besproken wokavondje! Je raad het waarschijnlijk al... 10 oktober komt er weer aan, en zou het niet leuk zijn om met een bunnybunch groep weer bij dezelfde wok in DenBosch te verschijnen...Voor er weer verschillende enquêtes geopend worden wil ik hie eerst graag weten hoe jullie er tegenover staan.. Bij genoeg positieve reacties zou ik het initiatief willen ondernemen de avond te organiseren groetjes Simone Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 8 augustus 2010 Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 Ik ben in principe voor, maar dat wist je al.Helaas kan ik pas op de dag zelf bepalen of het ook gaat lukken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 8 augustus 2010 Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 Jaaaaa leuk! Ik kom gewoon weer natuurlijk :he: al moet ik er heen kruipen Al hoeft het van mij niet dezelfde wok weer.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 8 augustus 2010 Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 lijkt me leuk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 8 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 Had je niet lekker gegeten bij de wok? Of was het de lokatie?Het lijkt mij juist leuk en memorable ook voor de eigenaren van het wok restaurant om weer zoveel bunbuns daar te hebben... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 8 augustus 2010 Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 Nou ja, het mag van ons sowieso wel wat Noorderlijker.. :he: Maar ik vond het niet heel erg lekker nee. Maar kan ook aan mij liggen hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 8 augustus 2010 Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 veendam heeft ook een wok hihi maar die is niet zo heel groot. wel veel tafels maar niet zo veel ruimte bij het buffet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 8 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 Laten we kijken wie er geïnteresseerd zijn, Kijken we daarna naar de locatie. Mijn eerste voorstel is het zelfde als vorige keer. Mij had het goed gesmaakt ende prijs was meer dan redelijk.. De ligging centraal... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 8 augustus 2010 Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 Nou ja, centraal.. Voor de mensen uit Limburg en N/Z-Holland ja.. Wil je echt centraal moet je eerder richting Utrecht denk ik.. Maar inderdaad eerst maar eens kijken wie er willen komen. Als Lilian en ik de enigen zijn die vanuit het Noorden willen komen en de rest vooral uit Limburg etc komt, dan maakt het mij ook niet zo veel uit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sascha Geplaatst: 8 augustus 2010 Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 Het lijkt mij wel gezellig.. Maar dan wel in Utrecht.. Lijkt mij een stuk handiger qua lokatie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 8 augustus 2010 Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 Ik wil best wel eens gaan eigenlijk! - maar dan (als enige voorwaarde) zou ik graag met iemand (een stuk) willen meerijden (tegen vergoeding uiteraard:he:).... met de trein en ander OV van Den Bosch nog eens terug naar België is erg lastig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 8 augustus 2010 Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 ikke wil mee!! kan alleen niet op 10 oktober...:( dan gaan wij een weekendje naar centerparcs! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stampyy Geplaatst: 8 augustus 2010 Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 Ik wil ook wel mee,maar ik mag niet van m'n ouders.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
raylaatje Geplaatst: 8 augustus 2010 Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 (aangepast) Lijkt mij ook erg leuk! Hoelaat was het vorig jaar ongeveer afgelopen? Ivm. het (waarschijnlijk alleen) terugreizen wat dan nog ruim 3,5 uur zou zijn. Utrecht zou in ieder geval denk ik wel centraler zijn.. Is er een mogelijkheid dat mensen wie met de auo gaan anderen bij het station oppikken? Of is de wok vlakbij het station? Of zou het mogelijk zijn om met iemand deels mee te reizen? Ik zou dan via hengelo - (amersfoort) - utrecht centraal - denbosch gaan.Ik ga in ieder geval er proberen bij te zijn. 8 augustus 2010 aangepast door raylaatje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 9 augustus 2010 Delen Geplaatst: 9 augustus 2010 IJs en weder en andere dingen dienende ben ik natuurlijk weer van de partij! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 augustus 2010 Delen Geplaatst: 9 augustus 2010 Lijkt mij ook erg leuk! Hoelaat was het vorig jaar ongeveer afgelopen? Ivm. het (waarschijnlijk alleen) terugreizen wat dan nog ruim 3,5 uur zou zijn. Utrecht zou in ieder geval denk ik wel centraler zijn.. Is er een mogelijkheid dat mensen wie met de auo gaan anderen bij het station oppikken? Of is de wok vlakbij het station? Of zou het mogelijk zijn om met iemand deels mee te reizen? Ik zou dan via hengelo - (amersfoort) - utrecht centraal - denbosch gaan.Ik ga in ieder geval er proberen bij te zijn. Ik ga het deze keer ook proberen, dus dan zouden we samen kunnen gaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 9 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2010 Lijkt mij ook erg leuk! Hoelaat was het vorig jaar ongeveer afgelopen? Ivm. het (waarschijnlijk alleen) terugreizen wat dan nog ruim 3,5 uur zou zijn. Utrecht zou in ieder geval denk ik wel centraler zijn.. Is er een mogelijkheid dat mensen wie met de auo gaan anderen bij het station oppikken? Of is de wok vlakbij het station? Of zou het mogelijk zijn om met iemand deels mee te reizen? Ik zou dan via hengelo - (amersfoort) - utrecht centraal - denbosch gaan.Ik ga in ieder geval er proberen bij te zijn. Dat zijn details die kunnen allemaal geregelt worden als straks duidelijk is of het doorgaat en waar we gaan.. De vorige keer hebben we elkaar ook heel goed kunnen helpen met samen rijden, samen treinen etc etc..komt vast helemaal goed! Leuk dat je mee wilt!! :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 9 augustus 2010 Delen Geplaatst: 9 augustus 2010 ik ben die dag op een opendag in hengelo voor de SKB en weet nog niet precies tot hoe laat., maar dat moet wel te doen zijn. Maar ben wel voor. Heb ik meteen mijn auto vol met konijn info kan ik daar misschien wel een standje opzetten hahaha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 9 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2010 no work... just fun Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 augustus 2010 Delen Geplaatst: 9 augustus 2010 ik ben die dag op een opendag in hengelo voor de SKB en weet nog niet precies tot hoe laat., maar dat moet wel te doen zijn. Maar ben wel voor. Heb ik meteen mijn auto vol met konijn info kan ik daar misschien wel een standje opzetten hahahaOh helemaal handig, rij ik gewoon met jou mee en ga ik wel met de trein terug ofzo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 9 augustus 2010 Delen Geplaatst: 9 augustus 2010 Prima! en als je te moe bent voor de trein terug kun je bij ons blijven pitten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 9 augustus 2010 Delen Geplaatst: 9 augustus 2010 Kan naast mijn beurspakket nog net iemand meenemen in mijn autootje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 augustus 2010 Delen Geplaatst: 9 augustus 2010 Jeuj, helemaal goed. Op die manier is de kans dat ik kan komen ineens een stuk groter geworden. Heb alleen net gezegd dat Iris met mij mee kon rijden als ik ging. Sorry Iris. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 9 augustus 2010 Delen Geplaatst: 9 augustus 2010 En mijn auto zit echt tjok vol. moet mijn goed/fout kooi mee, de grote platen met elise's gedichten en de foto collages, de doze nemt info boekjes etc. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 9 augustus 2010 Delen Geplaatst: 9 augustus 2010 Maar uhm, het is al zeker dat het 10oktober is dan? (Maakt mij niet uit hoor, ik kan wel.. Plan niet zo ver vooruit haha ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten