Spring naar bijdragen
Laura2

Foto's of tips van al jullie hokjes, trappetjes, speeltjes enzovoort in het hok.

Recommended Posts

Ik ben benieuwd wat voor dingetjes jullie allemaal in de kooi hebben aan hokjes trappetjes tierelantijntjes enzovoort, boomstammen noem maar op.

Ik ben ideeen aan het op doen hoe ik mijn mooie buiten hok ga inrichten en ben wel eens benieuwd.

Show it please:bounce:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik geef mijn konijnen vaak een hooirol die eten ze helemaal op http://www.zooplus.nl/ask?query=hooirol&num=20

Ze hebben standaard een balletje in hun hok zoiets http://www.joyforpets.nl/a-9365466/ballen/knaagdier-jingle-bal

en ik geef ze af en toe zo'n balletje onder toezicht met wat voer http://www.zooplus.nl/shop/knaagdieren_kleinedieren/speelgoed/dwergkonijnen/26804

Verder hebben ze drie etages waar ze kunnen liggen en een grote stam van een perenboom ligt er in

En ze hebben elkaar,

En elke dag ff de benen strekken natuurlijk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb gisteren een hondenbench omgebouwd tot konijnenkooi;

joopie7-albums-britney-picture26762-britney-haar-kooi-kooi-staat-grote-ren-waar-altijd-losloopt.jpg

Niet het mooiste konijnenhok dat je kunt hebben maar een stuk groter dan de binnenkooien die ze in de winkel te koop hebben en een extra verdieping heb je er heel makkelijk ingebouwd. :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit is het hok van ( Snuifje & Kenji )

- Dozen, balletjes met belletjes, reismand, knaaghout, wc rollen met hooi...

- In het hok een trappetje..

mvrcarlaa-albums-hok-and-ren-picture25054-hok-and-ren.jpg

En hieronder onze ''duitse'' reus, ze loopt los in ons huis.

En vermaakt zich met : dozen, w.c rollen met hooi, grote bal met een belletje erin, reismand wat eigenlijk te klein voor der is maar ze kruipt er gewoon in.

mvrcarlaa-albums-onze-duitse-reus-reusje-picture25057-daar-ligt-weer-hoor.JPG

mvrcarlaa-albums-onze-duitse-reus-reusje-picture25056-reusje.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Woudje gooit met zijn toilet. Dat is zo'n plastic driehoek die bedoeld is om z'n behoeftes in te doen, alleen doet hij dat dus niet, hij gebruikt m als speelgoed. Het balletje met belletje doet hij momenteel niets mee geloof ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bugs en zijn toilet gebruiken??:bounce:voor bugs is het meer een lounge bank!

Hij vind het juist niet leuk als ik er drolletjes in gooi:duivel:

9406451326ywft.jpg

Wat mijn nijntjes heel erg leuk vinden zijn. toiletrollen, handoekjes om mee te

slepen, balletjes, knaaghout en owja een hangmatje vooral bugs is daar grote fan van! die gaat er zelfs een beetje in schommelen..:love:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het hangmatje wat hier in vraag en aanbod staat van de mevrouw die ze zelf maakt? daar zit ik ook aan te denken!

Heb op THE al aardig wat gezien, ga zo even foto's van mn hok maken! Hij is zo mooi! nu al en hij is nog niet eens af.

En jetty, wat grappig dattie dr in ligt, maar dan heeft het alsnog niet zoveel nut om alle plasjes en poepjes netjes in een bak te hebben hahaah!!

@ Woudje, vastzetten wil bijna altijd helpen, niet voor er in liggen tevens, maar wel gooien enzo.

Ik heb gewoon constant alle uitwerpselen er in gegooit, ik heb wel door dat een van mijn dames elke dag een schoon toilet wil anders gaat ze dr niet meer op.

Nu in de zomer doe ik dat zowies, maar in de winter zou het wel fijn zijn als het 1 keer per 3 dagen kon.

Pfoe!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het hangmatje gewoon zelf gemaakt met een klein oud handdoekje,.. een vriend van mij heeft er één gekocht die eigelijk bedoeld is voor een fredje maar daar is bugs te groot voor!:he: Ja ik weet wel spijtig ik blijf het proberen...

Succes nog verder!:bounce:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
hahahaha wat een Gigantisch leuke foto! Hij/zij is het fotomodel onder de konijnen ;)

Danku Danku! Hij is ook echt een schatje!:love: zou binnenkort weer is wat leuke foto's van em neerzetten in het fotohoekje!:party:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites