Spring naar bijdragen
Beugelbekkie

hallo

Recommended Posts

hoi ik ben beugelbekkie en ik zit bij plukkie in de klas dus ik plukkie heeeeeel goed. ik ben pas nieuw op de site dus ik weet er niet zo veel van. maar ik vind het wel heeeeeeel leuk!:bike: hihi

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ja, tuurlijk

Iedereen kent mij.....:whistle:

Welkom Beugelbekkie..

Let op je schrijfwijze..Je moeder tolereert géén MSN taal, geen vieze woorden, namen schrijf je met een hoofdletter en iedere zin eindigt met een punt, 'me' bestaat niet en is 'mijn'. Verder wissel je geen telefoonnummers uit, schrijf je niets over de straffen die ik uitdeel en wens ik alleen maar positieve dingen te horen over je moeder....

Ehm...ben ik nog iets vergeten ??????????? :whip:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Iedereen kent mij.....:whistle:

Welkom Beugelbekkie..

Let op je schrijfwijze..Je moeder tolereert géén MSN taal, geen vieze woorden, namen schrijf je met een hoofdletter en iedere zin eindigt met een punt, 'me' bestaat niet en is 'mijn'. Verder wissel je geen telefoonnummers uit, schrijf je niets over de straffen die ik uitdeel en wens ik alleen maar positieve dingen te horen over je moeder....

Ehm...ben ik nog iets vergeten ??????????? :whip:

:tease:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Go Beygelbekkie, go beugelbekkie! en msn-taal gebruiken he??? Nee geintje!

Go Beugelbekkie, gooooooooo beugelbekie!:thumbsup: :wave: :yay: :thumbsup:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .