Ga naar inhoud

Arme So-Fleur


BunnyLover

Aanbevolen berichten

Als ik met mijn nijnen aan het knuffelen ben, dan draai ik ze zo af en toe eens in de ronte :lol: Ik weet niet mijn nijnen vinden dit niet vervelend......heb er niet echt een truckje voor ofzo.......Je moet ze gewoon hun vertrouwen winnen door veel met ze te knuffelen etc. Je moet ze natuurlijk niet gelijk omdraaien, want dan schrikken ze alleen maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Fleurtje is nu alles weer ok......nu is het afwachten of het terug komt, dan zal ik de keus maken om haar baarmoeder te verwijderen.

Naar welke dierenarts ga jij trouwens met je konijnen?

Ik ging eerst altijd naar visdonk----> absoluut GEEN aanrader, ze maken daar met konijnen veel fouten. Ik ga nu altijd in moerstraten, das ook nog eens een stuk goedkoper! Was in de kalfsdonk die vind ik echt schadalig duur! En jij?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog zoekende. Ik ga met mijn hond altijd naar Visdonk, maar kreeg voor de konijnen telefonisch al een aantal keer een advies waar ik vraagtekens bij had.

Is die in Moerstraten een goede dierenarts voor konijnen?

De gezelschapsdierenkliniek daar heb ik hele slechte ervaringe mee dus die sluiten we sowieso uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is die in Moerstraten een goede dierenarts voor konijnen?
Durf er nu nog niets over te zeggen, want ik ben er nu net zelf een keer geweest. En ja bij visdonk weten ze niets over konijnen.......ze hadden al meedere fouten gemaakt bij mijn konijnen. Het ligt er ook aan welke da je daar hebt. Ben nog steeds vol lof over Stijn en Femke. Maar ja het is maar net wie je krijgt en als het spoed is........
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .