Spring naar bijdragen
2Fantasy

1 maart

Recommended Posts

Op 1 Maart heeft onze muis hier een leuke 9ling gekregen. :) Ze zijn echt prachtig voor ogen, :) ik kan er al een zwartbonte en goudagouti uit elkander houden. Denk dat ik er zelf een ga bijhouden :) binnenkort nog een nestje :) jipie...

Nu daarna zijn mijn caafs aan de beurt :):baby:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ze beginnen al haar te krijgen :) echt lief hoor binnekort nog een nestje rond deze week denk ik wand ons otje staat op ontploffen :)

De kleintjes zijn veel goudagouti bont en een paar zwart bont en ook nog enkele lichtere maar deze kleuren kan ik nog niet zo goed zien, foto's zo snel mogenlijk, onze kodak is stuk :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmm, wil wil foto's zetten maar da kat heeft heel de kroost opgegeten.. bak van omgestomd en alles weg buiten twee kleintjes, ze leven nog al een geluk. Nu hebben we nog enkele vrouwtjes bij gaan halen, de kat, nog een maal in de buurt van de muizen en ze is kop af.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja de kleintjes die het overleefd hebben die leven nog steeds (al een geluk) het een een vrouwtje en een mannetje en mogen hier blijven wonen. Ik hoop dat zo'n dingen niet meer gebeuren. Is niet zo leuk om het te merken dat de kat alles heeft opgegeten.. Waren wij hier kwaad zeg :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .