Laura1984 Geplaatst: 28 juni 2010 Delen Geplaatst: 28 juni 2010 Bij hoeveel posts ben je eigenlijk BB trouwe ziel??Dat is de bedoeling dat je zelf vind, en niet dat andere dat hier voor gaan zeggen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 28 juni 2010 Delen Geplaatst: 28 juni 2010 Ow en er zijn al topics over hoor, gewoon ff zoeken Zeg, is die quiz bijna voorbij? Ben nu wel benieuwd hoeveel ik er goed had Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blacky Geplaatst: 29 juni 2010 Delen Geplaatst: 29 juni 2010 Ow en er zijn al topics over hoor, gewoon ff zoeken Zeg, is die quiz bijna voorbij? Ben nu wel benieuwd hoeveel ik er goed had Volgens mij vandaag en morgen en nog en dan weten we meer.Ik ben heel benieuwd... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cynne Geplaatst: 1 juli 2010 Delen Geplaatst: 1 juli 2010 weten we het vandaag normaal niet? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2010 Vanavond laat ik het weten! Ik hou jullie nog eventjes in spanning! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 1 juli 2010 Delen Geplaatst: 1 juli 2010 Ik ben benieuwd, ik zit er in ieder geval zeker niet bij. Ik had te veel fout of niet ingevuld. Maar ik ben zeker benieuwd wie de alles wetende BBer is! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suzimoo Geplaatst: 1 juli 2010 Delen Geplaatst: 1 juli 2010 Ohhh vanavond pas!! Nog een dag vol spanning Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suuzi Geplaatst: 1 juli 2010 Delen Geplaatst: 1 juli 2010 Heb ik de deadline gehaald....? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 1 juli 2010 Delen Geplaatst: 1 juli 2010 Ow oooww.. vanavond al... ik had zò gehoopt dat het al bekend was! Wil echt wel weten wat ik goed had en wat fout Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 1 juli 2010 Delen Geplaatst: 1 juli 2010 Ik wil weten hoe ik het gemaakt heb! Kan je de resultaten zien (je eigen antwooren) en de goede antwoorden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2010 Ik zal de goede antwoorden plaatsen en de mensen met de minste fouten. Ik ga niet iedereen z'n antwoorden plaatsen, mocht je je eigen antwoorden nog willen weten kan ik ze wel even naar je toe pb-en. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 1 juli 2010 Delen Geplaatst: 1 juli 2010 Graag:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten