Sherrifke Geplaatst: 24 juni 2010 Delen Geplaatst: 24 juni 2010 Ja idd.. dacht toch echt alle vragen goed te hebben... Maar ach, ik overschat me eigen nog al eens vaker de laatste tijd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 24 juni 2010 Delen Geplaatst: 24 juni 2010 Er is eentje bij waarbij ik maar wat gezegt heb dat me logisch leek, maar de rest dacht ik ok allemaal goed te hebben :rofl: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 24 juni 2010 Delen Geplaatst: 24 juni 2010 Er is eentje bij waarbij ik maar wat gezegt heb dat me logisch leek, maar de rest dacht ik ok allemaal goed te hebben :rofl:inzage mogelijk? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 24 juni 2010 Delen Geplaatst: 24 juni 2010 Nog een weekje, vrees ik :whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 24 juni 2010 Delen Geplaatst: 24 juni 2010 Ik wil het weten!!!!!!!!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wizzeke Geplaatst: 24 juni 2010 Delen Geplaatst: 24 juni 2010 me 2!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cynne Geplaatst: 24 juni 2010 Delen Geplaatst: 24 juni 2010 spannend zeg! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2010 Op dit moment zijn er 6 leden die kans maken op de taart!! Gaat hardstikke goed dus! Al die 6 leden hebben 1 fout. Nog niemand heeft de quiz foutloos ingevuld! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 25 juni 2010 Delen Geplaatst: 25 juni 2010 Maar je bent nu pas alle inzendingen aan het nakijken of zijn er net zes bij gekomen die het allemaal zo goed gedaan hebben? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 25 juni 2010 Delen Geplaatst: 25 juni 2010 Aan het vissen of je bij de 6 zit Iris? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 25 juni 2010 Delen Geplaatst: 25 juni 2010 Duh! :he: Nee, maar ik zou het erg beschamend vinden aangezien de meeste "vaste" BB-ers 'm in het begin al ingevuld hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 25 juni 2010 Delen Geplaatst: 25 juni 2010 En als ze nog niet alles gehad heeft, kan er ook wel iemand bij zitten die alles goed had :rofl: dus wie weet :he: er moet toch iemand zijn die alles weet van BB? Mogen de modjes ook mee doen trouwens? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 25 juni 2010 Delen Geplaatst: 25 juni 2010 Alle zes een kleine(re) taart ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mirjamspd Geplaatst: 25 juni 2010 Delen Geplaatst: 25 juni 2010 ik ben nu bezig met maken, maar is een supermoderator ook een moderator of niet? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mirjamspd Geplaatst: 25 juni 2010 Delen Geplaatst: 25 juni 2010 Klaar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Esjes Geplaatst: 25 juni 2010 Delen Geplaatst: 25 juni 2010 Ik denk dat de 'vaste' BB-ers denken de meeste dingen wel te weten en zo uit hun hoofd antwoorden zonder na te checken, terwijl de 'nieuwe' BB-ers meer gaan opzoeken, en zo zeker zijn van hun antwoord. Misschien dat dat wel eens zou kunnen uitmaken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 25 juni 2010 Delen Geplaatst: 25 juni 2010 Ik heb alles waar ik niet zeker van was na gezocht en de rest eigenlijk ook, maar het zou best eens kunnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura1984 Geplaatst: 26 juni 2010 Delen Geplaatst: 26 juni 2010 Mogen de modjes ook mee doen trouwens?Nee Evee heeft ons ook om input voor de vragenlijst gevraagd, dus echt eerlijk zou het ook niet zijn... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 26 juni 2010 Delen Geplaatst: 26 juni 2010 Is er onlangs niet een kleine aanpassing geweest in de lijst van modjes?Ik dacht dit namelijk begrepen te hebben uit een ander gesprek. Dat was namelijk na dat ik mijn lijst ingevult heb...Dan heb ik die vraag automatisch al fout :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 juni 2010 Er is al langere tijd niets gewijzigd wat de modjes betreft! De modjes mogen niet mee doen, die hebben geholpen bij het samenstellen van de lijst namelijk! De modjes krijgen trouwens zelf ook allemaal een taart, die hoeven er geen vragen voor in te vullen, die doen al genoeg! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wizzeke Geplaatst: 26 juni 2010 Delen Geplaatst: 26 juni 2010 oooh, dat is handig!! xD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 26 juni 2010 Delen Geplaatst: 26 juni 2010 Ow Ahhh, Dus als we niet winnen, gewoon met z'n allen naar de Modjes;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suzimoo Geplaatst: 28 juni 2010 Delen Geplaatst: 28 juni 2010 Ik ben op vakantie geweest en ik dacht ik zal eens checken hoe het met de quiz staat... nog steeds heel spannend zie ik!!Ik ben benieuwd!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 28 juni 2010 Delen Geplaatst: 28 juni 2010 Nog 3 dagen.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast xKonijnenlover Geplaatst: 28 juni 2010 Delen Geplaatst: 28 juni 2010 Bij hoeveel posts ben je eigenlijk BB trouwe ziel?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten