Evee Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2010 Tot het einde van deze maand inderdaad kunnen jullie inzenden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 6 juni 2010 Delen Geplaatst: 6 juni 2010 ik had beter nog wat gewacht met het inzenden.. ik heb een antwoord gevonden dat ik niet vond toen ik de quiz aan het invullen was en verstuurd had achjaa, dan maar geen BB taart :(is er ook een troostprijs voor de verliezer?enne, hie ziet die BB-taart er eigenlijk uit??? :mdr:Dat had ik ook inderdaad... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 6 juni 2010 Delen Geplaatst: 6 juni 2010 Leuke vragen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2010 (aangepast) hahaha een troostprijs voor de verliezer? Daar moet op zich wel wat voor te regelen zijn... Maar dan moeten jullie natuurlijk niet opzettelijk alles fout invullen om daar voor in aanmerking te komen haha, wel zo goed mogelijk jullie best doen he?! We kunnen wel een taart verloten onder alle goede inzendingen en een klein troostprijsje voor verloting onder alle inzendingen die het net niet alles goed hadden Hoe de taart er uit ziet? hahaha Het wordt een luchtige cake met banketbakkersroom, slagroom, frambozenbessenjam, amandelschaafsel en natuurlijk bunnybunch opdruk! Je kunt er als het goed is met 15 personen van eten... misschien wat minder, afhankelijk van hoe groot je de stukken maakt natuurlijk! 6 juni 2010 aangepast door Evee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suzimoo Geplaatst: 6 juni 2010 Delen Geplaatst: 6 juni 2010 Lekker!! Ik krijg trek in taart Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 6 juni 2010 Delen Geplaatst: 6 juni 2010 mocht ik hem winnen, dan deel ik hem met bb'ers al heb ik daar niet genoeg goede antwoorden voor haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wizzeke Geplaatst: 6 juni 2010 Delen Geplaatst: 6 juni 2010 oooh!! het is dus een taart voor mensen!! ik dacht eerst dat het voor konijnen ging zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 6 juni 2010 Delen Geplaatst: 6 juni 2010 Ik vind het eigenlijk ook wel schandalig hoor, de mensen lekker (vr)eten en de konijntjes dan? Die worden volgens mij al genoeg verwend haha!Ik zou hem inderdaad ook delen tussen BBers, alleen het is lastig opsturen via de post.Ik heb ook niet genoeg antwoorden, ik gun het iedereen van harte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Manuela-Tijger Geplaatst: 8 juni 2010 Delen Geplaatst: 8 juni 2010 Zo.. ruim anderhalf uur bezig geweest met zoeken haha.. Nu heb ik op 1 vraag geen antwoord kunnen vinden, maar de rest zit redelijk in de richting volgens mij!! Superleuk om het te doen in ieder geval! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireiille Geplaatst: 13 juni 2010 Delen Geplaatst: 13 juni 2010 Ik heb hem gister ingevuld. je kon alles vrij gemakkelijk vinden.. alleen over 2 of 3 vragen twijfelde ik.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stampertje-lover Geplaatst: 13 juni 2010 Delen Geplaatst: 13 juni 2010 de eerste paar vragen (4 vragen ofzo xD) wist ik maar de rest niet dus k heb het afhaakt beetje te moeilijk voor een elfjarige vind k dan edit : twaalfjarige :mdr: ben vandaag jarig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Leonie85 Geplaatst: 13 juni 2010 Delen Geplaatst: 13 juni 2010 gefeliciteerd! maar uh er is ook een zoekfunctie hier he (hint) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 14 juni 2010 Delen Geplaatst: 14 juni 2010 Pff wist er 1 niet en kon het ook niet terug vingen dus heb er 1 gegokt wat ik dacht.. (2 uur gezocht met zoekfunctie, maar niet kunnen vinden) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2010 Tot nu toe heb ik 38 inzendingen! Leuk dat er zoveel mensen mee doen!!! Hoewel iedereen hier roept dat het zo moeilijk en ze veel niet weten, zie ik er toch heel veel goede antwoorden bij staan hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 18 juni 2010 Delen Geplaatst: 18 juni 2010 Zeg Evee, laat ons eens niet langer in spanning..! Zijn er al compleet goede inzendingen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2010 Nee, er zijn nog geen compleet goede inzendingen! Er is een gedeelde eerste plaats op dit moment voor 2 leden die hadden elk 2 vragen fout!Ik wil iedereen wel als advies geven om GOED te lezen, zo zijn er heel veel mensen die bij de vraag "noem 5 konijnenopvangen" er maar 1 ingevuld hebben bijvoorbeeld! Succes nog! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stampertje-lover Geplaatst: 18 juni 2010 Delen Geplaatst: 18 juni 2010 gefeliciteerd!maar uh er is ook een zoekfunctie hier he (hint) dankje:he: weet k maar k ben een ben met sommige dingen ongeduldig vooral als k het de hele tijd niet kan vinden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 19 juni 2010 Delen Geplaatst: 19 juni 2010 Spanneeeend! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Esjes Geplaatst: 20 juni 2010 Delen Geplaatst: 20 juni 2010 Ik heb net de vragenlijst ingevuld. Pfff... lang bezig geweest hoor met het vinden van de goede antwoorden!Maar uh... toen ik wou bevestigen kwam ik terug op de blanco lijst. Is dit normaal, of heb ik iets verkeerd gedaan en zijn m'n antwoorden niet aan gekomen? Kan je me aub even bevestigen dat je mijn antwoorden hebt Evee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2010 Ik heb gewoon een ingevulde lijst van je ontvangen hoor Esjes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Esjes Geplaatst: 22 juni 2010 Delen Geplaatst: 22 juni 2010 Ok, bedankt! Ben blij dat ik niet opnieuw moet beginnen zoeken... :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wizzeke Geplaatst: 24 juni 2010 Delen Geplaatst: 24 juni 2010 Nee, er zijn nog geen compleet goede inzendingen! Er is een gedeelde eerste plaats op dit moment voor 2 leden die hadden elk 2 vragen fout!Ik wil iedereen wel als advies geven om GOED te lezen, zo zijn er heel veel mensen die bij de vraag "noem 5 konijnenopvangen" er maar 1 ingevuld hebben bijvoorbeeld! Succes nog!fieoew, ik had wel 5 opvangen gegeven alleszinds Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wizzeke Geplaatst: 24 juni 2010 Delen Geplaatst: 24 juni 2010 is het trouwens leuk om ze te verbeteren?? mag ik de volgende quiz (als die er ooit komt)meehelpen verbeteren??? lijkt me leuk om te doen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 24 juni 2010 Delen Geplaatst: 24 juni 2010 Nee, er zijn nog geen compleet goede inzendingen! Er is een gedeelde eerste plaats op dit moment voor 2 leden die hadden elk 2 vragen fout! Ik wil iedereen wel als advies geven om GOED te lezen, zo zijn er heel veel mensen die bij de vraag "noem 5 konijnenopvangen" er maar 1 ingevuld hebben bijvoorbeeld! Succes nog! Ik hou van witte chocolade :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 24 juni 2010 Delen Geplaatst: 24 juni 2010 Oh, niemand heeft het helemaal goed? Okay.. Nu vind ik het nog spannender!!!! :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten