Dollie Geplaatst: 2 juni 2010 Delen Geplaatst: 2 juni 2010 Ow help Ik vond het grappig om op sommige vragen een héél lang en uitgebreid antwoord te geven.Hahhaha nou ka nik helemaaaal niet meer wachten tot het einde van de maand! :rofl: Ik heb volgens mij normaal geantwoord.. :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 2 juni 2010 Delen Geplaatst: 2 juni 2010 Ik kan niet normaal antwoorden, dus ik doe mijn best:he: Ben heel benieuwd aan het einde van de maand. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joiice&Charliie Geplaatst: 2 juni 2010 Delen Geplaatst: 2 juni 2010 Haha, gefeliciteerd! Leuke quiz, maar zo moeilijk! Heb ook halverwege afgehaakt Toch een happy birthday!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knijtje Geplaatst: 2 juni 2010 Delen Geplaatst: 2 juni 2010 Klaar Gefeliciteerd trouwens:party: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elvira88 Geplaatst: 2 juni 2010 Delen Geplaatst: 2 juni 2010 ik heb inmiddels ook alles ingevuld (gister al hoor). Zal wel niet alles goed hebben, maar vond het wel geinig om te doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wizzeke Geplaatst: 2 juni 2010 Delen Geplaatst: 2 juni 2010 oei oei, ik heb denk ik ook een paar belachelijke antwoorden vrees ik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2010 Ik zal de namen niet noemen bij de maffe antwoorden hoor haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 2 juni 2010 Delen Geplaatst: 2 juni 2010 Iedereen weet toch wel van zichzelf wat hij/zij heeft neergezet.. denk ik toch Zeg Evee, zijn er al mensen die alles goed hadden? Ben nu wel benieuwd! Wie heeft ze eigenlijk opgestelt? En hoe kwam(en) je(jullie) er op! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wizzeke Geplaatst: 2 juni 2010 Delen Geplaatst: 2 juni 2010 jaah, moeten we echt nog een maand wachten???? :arf: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elvira88 Geplaatst: 2 juni 2010 Delen Geplaatst: 2 juni 2010 een maand gaat sneller dan je denkt hoor. De tijd gaat echt veels te snel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 3 juni 2010 Delen Geplaatst: 3 juni 2010 voel me vereerd!!!! :whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 3 juni 2010 Delen Geplaatst: 3 juni 2010 voel me vereerd!!!! :whistle2:Die had ik gelijk goed hoor :rofl: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 3 juni 2010 Delen Geplaatst: 3 juni 2010 Volgens mij de meeste Maar met een beetje zoekwerk was het goed te doen.. nu maar hopen dat ik alles goed heb! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 3 juni 2010 Delen Geplaatst: 3 juni 2010 I heb het ook ingevult ^^ Was zeker te doen hoor. En hele leuke vragen Evee! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blacky Geplaatst: 3 juni 2010 Delen Geplaatst: 3 juni 2010 Idd leuke vragen Evee!Hij was goed te doen.En ook ik ben heel benieuwd naar de antwoorden en oplossingen van anderen.Succes voor degene die hem nog gaan invullen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 3 juni 2010 Delen Geplaatst: 3 juni 2010 Ik durf me er ook niet aan te wagen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 3 juni 2010 Delen Geplaatst: 3 juni 2010 Ik heb alleen even gekeken en moet hem nog invullen. Want ja, ik zal toch het een en ander op moeten zoeken als niet konijneigenaar Maar een hoop weet ik toch wel weer hoor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 4 juni 2010 Delen Geplaatst: 4 juni 2010 Hahah, ja dara had ik ook last mee want ik volg de konijnentopics niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Leonie85 Geplaatst: 4 juni 2010 Delen Geplaatst: 4 juni 2010 uiteindelijk wist ik (bijna) alle antwoorden, 1tje heb ik creatief gedaan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 5 juni 2010 Delen Geplaatst: 5 juni 2010 Poeh wat een pittige quiz zeg! Ik zit nog niet zo heel lang op BB, dus was erg lastig om de vragen te beantwoorden. Ik wist er echt een paar niet, maar ik heb een aantal dingen ingevuld. Ik verwacht dan ook niet om in de prijzen te vallen, maar het was wel echt leuk om dingen op te zoeken. Zo ben ik weer wat rijker aan info gevonden op BB. Wat je al niet kan tegenkomen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 5 juni 2010 Delen Geplaatst: 5 juni 2010 en tot wanneer kunnen we onze antwoorden inzenden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 6 juni 2010 Delen Geplaatst: 6 juni 2010 Eindelijk klaar Leuke quiz, moesten bij sommigen wel goed nadenken hoor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wizzeke Geplaatst: 6 juni 2010 Delen Geplaatst: 6 juni 2010 ik had beter nog wat gewacht met het inzenden.. ik heb een antwoord gevonden dat ik niet vond toen ik de quiz aan het invullen was en verstuurd had achjaa, dan maar geen BB taart :(is er ook een troostprijs voor de verliezer? enne, hie ziet die BB-taart er eigenlijk uit??? :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suuzi Geplaatst: 6 juni 2010 Delen Geplaatst: 6 juni 2010 en tot wanneer kunnen we onze antwoorden inzenden? Ben ook benieuwd.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Leonie85 Geplaatst: 6 juni 2010 Delen Geplaatst: 6 juni 2010 tot het eind van de maand begreep ik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten