Ga naar inhoud

Tips.


nniinnoo

Aanbevolen berichten

Hooi.

Ik ga morgen naar de DA. De vorige keer ging ik voor de inentingen. Ze ontdekte toen dat Bloompje beginnende haakjes heeft.

Ik vind dat ze nu niet meer goed eet. De groentes die ze normaal op hebben in een dag hebben ze nu niet op.

Ook eten ze minder hooi. De blaadjes die ik bloom geef eet ze nog wel. Maar ik ben er toch niet helemaal zeker van.

Maar hebben jullie nog tips waar ik op moet letten.

Waar ik naar moet vragen enzovoort.

xxx

nino

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, niet echt, er moet gewoon naar de kiesjes gekeken worden. Wat vervelend dat ze er nu last van krijgt, succes morgen!

Bedankt.

Mijn vader meteen waarom zal je heen gaan? Ik zo van dan betaal ik het wel zelf.

Maar dat vond mijn moeder onnodig. Die vond het goed dat ik heen ging:mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wegen kan ook gewoon bij de DA hoor, meestal wegen ze dan alsnog om te controleren. Maar noteer wel de gewichten van de afgelopen weken (of onthou ze goed natuurlijk) zodat de DA dat weet.

Keutelt ze nog wel (normaal) trouwens? Het ligt natuurlijk voor de hand om de kiezen 'de schuld te geven', maar slecht eten kan ook door bijv. stilliggende (vertraagde) darmen of gas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .