Flitzer Geplaatst: 17 juli 2010 Delen Geplaatst: 17 juli 2010 Topic waarvoor?:he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 17 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2010 Het schiet niet echt op.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 17 juli 2010 Delen Geplaatst: 17 juli 2010 voor een datum met andere:lol: Loes zie ik ook nooit meer hier:s Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 18 juli 2010 Delen Geplaatst: 18 juli 2010 Loes heeft het erg druk gehad met school en zal nu wel de laatste dingen afronden;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 28 juli 2010 Delen Geplaatst: 28 juli 2010 uppp Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 29 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2010 Ik denk dat ik ook niet meer meega... Sorry lieve mensen! Maar omdat ik druk ben, zit ik sowieso niet meer zoveel achter Bunnybunch. ik kijk eigenlijk meer nu voor berichtjes die ik hier krijg.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 31 juli 2010 Delen Geplaatst: 31 juli 2010 je weet nog helemal niet wanneer het word?En het maakt toch niet uit dat je wat minder op BB zit, ik bedoel ik zit er ook neit meer zo veel achter. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 31 juli 2010 Delen Geplaatst: 31 juli 2010 Ik ook niet, moet zoveel werken dat ik er kapot en sagerijnig van wordt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 31 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2010 ja achja...ik zit ook echt nooit meer achter bb... heel af en toe nog, maar dat is 1x in de 2 weken ofzo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 4 augustus 2010 Delen Geplaatst: 4 augustus 2010 Ik denk dat we het plan voorlopig gewoon even moeten laten varen, augustus gaat sowieso niet lukken voor de meeste en het word dan wel heel kort dag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 4 augustus 2010 Delen Geplaatst: 4 augustus 2010 Denk het ook, laten we het maar rond september of zo een keer doen, dan is alles weer lekker op zijn eigen gangetje/tempo en is er misschien ook meer tijd;) Ik moet nu ontzettend veel werken, school begint weer;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 5 augustus 2010 Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 Je hebt ook nog de winter efteling....heel geslaagd...De efteling is nu het hele jaar open dus planning wat dat betreft genoeg toch... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 5 augustus 2010 Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 Winterefteling, nu je het zegt Cindy! Dat lijkt me ook heel mooi. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten