Ga naar inhoud

Meeting Efteling

Simoon_X
 Delen

Aanbevolen berichten

4 keer zelfs, eigenlijk 5 keer maar liefst. 2 motorweekenden, 2 keer een weekje waddeneiland en zondag een paar weken logeren in het noorden:lol:

Ik kan in augustus wel, maar dan zal ik even moeten opzoeken welke data ik kan, laat ik dat morgen even weten;)

Je hebt zoals ik kan zien weer luxe paarden en werkpaarden hehehe

Ik hoor bij de laatste zo te horen, dat maandje van mij stelt niks voor hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

12 Augustus ga ik :he:

Op mijn verjaardag:party: Dan ben ik op Terschelling:lol:

Oké :he: Want jij moet wel mee hea:P

Ik heb zo even gekeken, ik zou 14 & 15 augustus onder voorbehoud kunnen, want ik weet niet of er dan nog mensen komen voor mijn verjaardag, omdat ik op mijn verjaardag zelf op Terschelling ben. Daarnaast kan ik alleen het weekend van 28 & 29 augustus nog. Trouwens, als het niet in een weekend valt kan ik ook, enkel niet van 18 t/m 24 augustus.

@Marc: Dit jaar ben ik inderdaad een luxepaardje:lol: *Hinnikt *

Link naar reactie
Delen op andere sites

MINDY!!!

Jij luxe dier:p

wou dat ik zo vaak vakantie had!

eeh anders doen we het 15 augustus? dat is over ong 6weekjes

28&29 is het 1e weekend tussen mijn schoolweken alweer:lol:

Ik kan eigenlijk altijd op zondag, zaterdag wordt gepiel met mijn werk en moet dus 3weken van tte voren vrij vragen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was ik wel van plan:D Ach, jij gaat ook een mooie vakantie tegemoet:love:

Inderdaad het zit er al aan te komen jij hebt weer wat te doen straks als ik terug ben, want dan heb ik me een partij foto's dat wil je niet weten. Ik heb gisteren nog maar eens gekeken of ik niet nog 2 kaartjes voor me camera erbij kan kopen om nog wat meer foto's te kunnen nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow marc....

van hoeveel gb dan?:P

Ik heb hier 2x 2gb kaartjes en krijg amper 1tje vol:lol: had deze vakantie 150 foto's gemaakt, zaten wel hele mooie tussen;)

maarre wanneer wordt het nou?

Ik schiet er denk ik al 150 per dag *lol* en ik heb nu op dit moment een harddiskje van 500gb bij me waarop de foto's kan zetten met een kabeltjes. Maar me kaartjes zijn 8Gb per stuk alleen daar passen maae 230 foto's op omdat nogal een prof. camera heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel benieuwd hoor Marc, hou je Hyves in de gaten:D

Ik weet het niet, dan kan die niet, dan die niet. Kunnen we het niet beter in september doen?

Ik vind het best in sep!! en ja de foto's komen wel weer op me hyves te staan anders trouwens stuur je wel een linkje van het album waar ze neerzet als echt te groot gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .