Ga naar inhoud

Meeting Efteling

Simoon_X
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jij bent altijd weg:rofl:

Straks kan je nogeens met mij afspreken:lol:

Ik kan geloof ik wel die datums.. maar niet 8augustus dan ben ik zowiezo bij Glenn heb daar dan namelijk 7augustus een feestje

9augustus zou op zich wel kunnen.. 1 en 2 ook. Maar dan wordt wel krap voor mijn werk 1 en 2 augustus:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben inderdaad vrij veel weg, hoewel, valt eigenlijk wel mee:he:

Nee hoor, wij gaan echt wel meeten, dat komt gewoon helemaal goed! Al moet het 's nachts:rofl: Ik weet alleen niet of ik dan meekan naar de Efteling, want 9 augustus ben ik er niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij kan ook gewoon nooit we hebben ooknog steeds geen bakkie gedaan! hahaha

Ik kan heel vaak, alleen nooit op de dagen dat jullie kunnen:he:

Ik lust ook geen bakkie, doe mij dan maar een groot glas chocolademelk:love: Maar dat gaan we nog doen hoor, afspraak is afspraak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan heel vaak, alleen nooit op de dagen dat jullie kunnen:he:

Ik lust ook geen bakkie, doe mij dan maar een groot glas chocolademelk:love: Maar dat gaan we nog doen hoor, afspraak is afspraak!

Groot glas choco dan ;) hehehe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en jij dan muppet jij gaat gewoon 3 keer op vakantie haha

4 keer zelfs, eigenlijk 5 keer maar liefst. 2 motorweekenden, 2 keer een weekje waddeneiland en zondag een paar weken logeren in het noorden:lol:

Mindy wanneer kan jij wel dan?

Ik kan in augustus wel, maar dan zal ik even moeten opzoeken welke data ik kan, laat ik dat morgen even weten;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .