Simoon_X Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2010 voetbal. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 2 juni 2010 Delen Geplaatst: 2 juni 2010 Voetbal,want ik moet waarschijnlijk die avond balancen:p maar heb net gezien dat ik tot 1uur moet werken, dus helaas kan ik niet mee. ook viert mijn pa zijn verjaardag:p Wie gaan er nu wel nog dan 12juni? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 3 juni 2010 Delen Geplaatst: 3 juni 2010 Niemand, want niemand kan:lol: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 3 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2010 19 juni dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 3 juni 2010 Delen Geplaatst: 3 juni 2010 Moet ik ff kijken of ik moet werken, want ik heb mijn centjes hard nodig. En ga binnenkort met Glenn en een vriendin naar de efteling:he: Of fantasialand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 4 juni 2010 Delen Geplaatst: 4 juni 2010 19 konden er een aantal niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 4 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2010 haha, ik kon ook niet (merk ik ook pas net hoor. ) ik kan heel vaak wel hoor! 11 juli hou ik liever nog even vrij (Optreden van iemand waar ik heel erg fan van ben! Alleen ouders.. tsja.)Ik heb tot november de tijd Wanneer willen jullie? ik kan heel vaak wel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 4 juni 2010 Delen Geplaatst: 4 juni 2010 ik kan ook vaak, maar moet het op tijd weten voor mijn werk h'e;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 5 juni 2010 Delen Geplaatst: 5 juni 2010 mij maakt het ook niet uit. af en toe een zondagdie niet kan, maar zaterdag de meeste wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2010 ik kan heel vaak wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 6 juni 2010 Delen Geplaatst: 6 juni 2010 12 en 19 juni kan ik niet. Juni is druk voor mij.. juli eigenlijk ook Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 6 juni 2010 Delen Geplaatst: 6 juni 2010 van 2juli tot 10juli kan ik ook niet, ben ik op vakantie:he:en het weekend van 25juni ook niet...23/24juli kan ik ook niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2010 Er komen nog zoveel maanden.. Juni en Juli zijn voor mij ook drukke maanden, hoor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 11 juni 2010 Delen Geplaatst: 11 juni 2010 Dan na de zomervakantie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 12 juni 2010 Delen Geplaatst: 12 juni 2010 ja dan moet ik kijken met school en alles Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 12 juni 2010 Delen Geplaatst: 12 juni 2010 ik ook hoor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 18 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2010 Ik dacht: Ik schop het topic even omhoog. Als iemand een datum heeft... Ik kan heel veel datums wel! 11 juli kan ik niet... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 18 juni 2010 Delen Geplaatst: 18 juni 2010 Tel me.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 18 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2010 Tel me? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 19 juni 2010 Delen Geplaatst: 19 juni 2010 vertel mij wat bedoelt ze:lol: Het enigste probleem is, pluk een willekeurige dag:lol: maar welke? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 20 juni 2010 Delen Geplaatst: 20 juni 2010 tell me..Een datum.. jij vroeg erom.. /. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carino Geplaatst: 20 juni 2010 Delen Geplaatst: 20 juni 2010 zijn we 3 paginas verder en hebben we nog geen datum gevonden wat is dat plus bb licht al een tijd stil;) Dat het niet zo druk meer is als toen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 20 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2010 Mmm... Zou het na de zomervakantie kunnen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 20 juni 2010 Delen Geplaatst: 20 juni 2010 ja op zich wel, dan is het ook niet meer zo hoog warm! want als het 24graden is zul je mij eignelijk niet zien:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 22 juni 2010 Delen Geplaatst: 22 juni 2010 in in de vakantie is het extreem druk.! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten