Simoon_X Geplaatst: 26 mei 2010 Delen Geplaatst: 26 mei 2010 Lieve iedereen.Zoals de meeste al weten kan de meeting, die gepland was 29 mei, kon niet door gaan.Omdat mensen dit jammer vinden, denk ik dat het beter is voor een andere datum! Wat vinden jullie van 19 juni? Of hebben jullie een andere datum?Met vriendelijke groeten,Simone. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 26 mei 2010 Delen Geplaatst: 26 mei 2010 dat is een zondag? Ik ga mee als het op zondag is. Anders moet ik vrij vragen en dat kan ik mijn baas deze maand niet aan doen;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2010 Da's op een zaterdag! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sascha Geplaatst: 26 mei 2010 Delen Geplaatst: 26 mei 2010 Doe maar een week eerder.. dan ben ik nog in de buurt en kan waarschijnlijk wel komen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
raylaatje Geplaatst: 26 mei 2010 Delen Geplaatst: 26 mei 2010 Ik ga die maandag erna op werkweek met school, dus ik wacht even af wie er allemaal gaan, ik vind de efteling zelf niet zo geweldig, maar wil er zeker wel over nadenken als er veel mensen gaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 27 mei 2010 Delen Geplaatst: 27 mei 2010 Ik kan dan ook Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 27 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2010 Okee...Ik kan ook sowieso! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 27 mei 2010 Delen Geplaatst: 27 mei 2010 mij maakt het niet uit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Ik wacht de resultaten van Loes haar mail af! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 loes's mail? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 30 mei 2010 Delen Geplaatst: 30 mei 2010 Welke e-mail dan van Loes? ik heb ook niks gekregen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 31 mei 2010 Delen Geplaatst: 31 mei 2010 Komt allemaal goed, even geduld, dat is een schone zaak:rofl: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 31 mei 2010 Delen Geplaatst: 31 mei 2010 Welke e-mail dan van Loes? ik heb ook niks gekregen.Ik heb ook geen idee hoor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 31 mei 2010 Delen Geplaatst: 31 mei 2010 Ik heb ook geen idee hoor :whistle2: dan heb ik niks gezegd..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 1 juni 2010 Delen Geplaatst: 1 juni 2010 \Haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 1 juni 2010 Delen Geplaatst: 1 juni 2010 helaas kan ik 19juni niet... Moet op mijn werk waarschijnlijk balancen.. want ze willen het 12juni doen mja dan is voetballen dus zullen ze het misschien opschuiven... ben benieuwd.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 2 juni 2010 Delen Geplaatst: 2 juni 2010 Voor het voetbal?! My God, de wereld wordt steeds gekker:lol: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2010 Ze gaan dan toch niet opschuiven... Teminste: Dat hoop ik? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 2 juni 2010 Delen Geplaatst: 2 juni 2010 Duh. Ik houd echt niet zo van sport op tv, maar voor het WK haal ik ook mijn klompen, vlaggetjes en opblaashoed uit de kast hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2010 WK vindt ik wel leuk... En ja ik ben best wel blond.. Maar het wk is toch altijd in de avond..tegen een uur of 9/10? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 2 juni 2010 Delen Geplaatst: 2 juni 2010 Nee, helaas niet. De wedstrijden (in ieder geval van NL) zijn 's middags om een uurtje of half 2. Volgens mij is er eentje wel 's avonds. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2010 Jammer...! Ik had gehoopt dat het weer later zou zijn, zodat ik ook nog een middag heb om iets te kunnen doen. Voetbal vindt ik leuk hoor, maar ik heb het liever 's avonds. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 2 juni 2010 Delen Geplaatst: 2 juni 2010 Ja, hier hetzelfde hoor! Bovendien is 's avonds ook veel gezelliger! Lekker na het eten met een drankje en dan 's avonds een feestje mocht het nodig zijn 's middags is echt een beetje een partypooper.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2010 's avonds zit er inderdaad veel meer sfeer in dan in de middag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 2 juni 2010 Delen Geplaatst: 2 juni 2010 Gaat dit over de meeting of voetbal? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten