Ga naar inhoud

Hope Farms


nniinnoo

Aanbevolen berichten

Okej bedankt.

Ik denk namelijk dat mnijn moeder hope farms ook te duur vind. Als ik het vergelijk wat ik nu geef: 20 kg vor 12,-(gemengd voer Kenner).

Alleen wil ik dus nu over stappen op biks. Maar dan denk ik dat ik Kenner het makkelijkste bij haar kan voor stellen als we in de welkoop zijn.

Of weten jullie nog een goedkoper alternatief dan hope farms?

Dat ik nog gemengd voer heb komt doordat ik voor ik weer op BB ging in ong. januari dat ik toen net weer een zak van 20 kg had gekocht.

En ja en daarna wist ik pas dat het slecht is. Dus deze zak opmaken en dan biks kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal de gewone biks van de kenner niet echt veel duurder zijn, denk misschien wel even duur... dat is ook best goed voer:)

En zowieso altijd beter dan gemengd voer :)... kun je niet al een zak van de gewone biks gaan halen van het merk kenner en deze volledig mengen met die wat je nu hebt..??

Ik kocht overgings altijd de 5 kilo zakken van de kenner want ik had geen grote voerbak... dus wat die 20 kg zakken kosten weet ik niet, maar ze hebben ze wel! (mijn dierenarts voert aan zijn konijnen ook de gewone biks van de kenner en zei altijd dat het wel goed voer is :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo goedkoop is kenner :o

misschien kan ik het maar mengen met m'n hf want het scheelt wel echt volgensmij..

Volgens mij ook.

Ik ga eerst naar kenner overstappen. Dat vind ik al een grote stap van mijn moeder ;). En dan over een jaar maar eens vragen of ik naar hf mag ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha al slim bedacht :P

ik heb nu een zak van 3 kg hf, best duur... even kijken waar je hier in de buurt kenner kan kopen

Het is sowieso altijd duurder als je kleinere hoeveelheden koopt. Ik betaal zelf 13 euro voor 15 kg, dat is dus ongeveer een euro per kilo, niet duur dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is sowieso altijd duurder als je kleinere hoeveelheden koopt. Ik betaal zelf 13 euro voor 15 kg, dat is dus ongeveer een euro per kilo, niet duur dus.

ja weet ik.. ;) ze hadden daar geen grotere verpakkingen (kan miss wel bestellen, maar nog niet geprobeerd). En qua grote verpakkingen heb ik ook al gezien dat het behoorlijk wat scheelt, zoals nino al zei ;) ik ga half half doen denk ik. hebben ze ook lekker variatie in hun voedsel :)

(als het voor hun scheelt haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Nou ik hoorde hier veel over HF Supertrio dus ik heb het geprobeerd.

Hij eet het wel maar merk echt dat hij SS lekkerder vindt. Want die

at hij er het eerst tussenuit. Heb een klein zakje HF genomen om

het te proberen maar blijf toch bij de science Selective. Het is

duurder maar ik wil zelf ook graag lekker eten dus Nicky ook.

Over een tijdje een vrouwtje voor hem erbij dus ach voor 2 konijntjes

is het nog wel betaalbaar. Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uhmm hier gaat het nu hetzelfde haha!

Ik voerde altijd eerst Hope Farms.. tot dat ze ziek werden en raadde de DA me aan effkes SS te geven (had ik inmiddels zelf al gehaald omdat ik dacht dat ze de Hope farms misschien neit meer lekker vonden)...

Ik ben aan het proberen ze terug te krijgen op de Hope Farms.. maar helaas.. de SS vinden ze lekkerder... (... en ik heb nog een 12 kilo ofzo over van de hope farms..)

Maar nu krijgen ze 40 gram SS per dag en 35 gram Hope farms... en ik vind de dag erna altijd nog wat Hope farms.. maar ze eten het wel... ik blijf ze dit geven totdat de het op is de hope farms in oktober en de rest weg kan gegooid worden want dan die die hope farms over datum..

En im ga ze dus volledig dan op de SS zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .