Spring naar bijdragen
nniinnoo

Zielig

Recommended Posts

Natuurlijk, want ieder halfgekke idioot kan daar filmpjes opzetten, en ik wist allang dat er genoeg dingen zijn die men blijkbaar grappig vindt, maar waar ik niet om kan lachen....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik vind het zielig voor dat konijn en voor die poes. Want die wilt ontsnappen maar word gewoon terug gezet in het hok

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

nou ja!! wat achterlijk!! leuk hoor een cavia op de trampoline, NOT:duivel:

en wat die poes daar nou MOET doen????

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Blijkbaar mag dit in Nederland gewoon. Die mensen komen allemaal zichtbaar in beeld. Als het niet zou mogen zouden ze wel al aangehouden zij neem ik aan, of iig het filmpje verwijderd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

die eerste vrouw komt uit duitsland, je zou toch verwachten dat je wel slimmer bent met 33 jaar. Dat andere filmpje is ook niet uit Nederland. Maar er mag en kan een heleboel met dieren helaas.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja hoor dat mag in nederland. als het hun eigen dieren zijn mogen ze ermee doen wat ze willen.

is het het dier van iemand anders, dan is het alleen echt strafbaar als ze hun eigen dier hebben opgehitst tegen het dier van de ander. En dan nog is het vernieling, en dus geen mishandeling of iets dergelijks.

ik werk in de geestelijke gezondheidszorg, en ik kan je vertellen dat sommige mensen echt niet goed in kunnen schatten wat ze precies doen en wat de gevolgen zijn. noem het gebrek aan intelligentie of empathie, of noem het gestoord, maar in feite hebben deze mensen vaak niet eens goed door dat een dier ook echt pijn kan lijden :s

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
ja hoor dat mag in nederland. als het hun eigen dieren zijn mogen ze ermee doen wat ze willen.

is het het dier van iemand anders, dan is het alleen echt strafbaar als ze hun eigen dier hebben opgehitst tegen het dier van de ander. En dan nog is het vernieling, en dus geen mishandeling of iets dergelijks.

ik werk in de geestelijke gezondheidszorg, en ik kan je vertellen dat sommige mensen echt niet goed in kunnen schatten wat ze precies doen en wat de gevolgen zijn. noem het gebrek aan intelligentie of empathie, of noem het gestoord, maar in feite hebben deze mensen vaak niet eens goed door dat een dier ook echt pijn kan lijden :s

Ik vind dat best wel zielig voor die mensen, want vaak bedoelen ze het ook nog goed.

Maar deze mensen snpa ik echt niet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites