Ga naar inhoud

hij is doodziek


shanty

Aanbevolen berichten

ik heb hem in laten slapen kon hem niet zien lijden hij wou niet meer

en het was inderdaad Myxomatose twerijl mijn konijnen gewoon braaf geent

worden . helaas geeft dat ook niet altijd alle veiligheid die wij denken

alleen heb ik wienig tijd om er bij stil te staan heb ook nog 2 andere konijnen

die ik nu zeer ged in de gaten houd . we kunnen nu niks meer doen dan dit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje joh....Wat kan dat raar lopen zo ineens zeg..

Je hebt het goed gedaan Shanty, maar wat klinkt 'goed' nu misplaatst eigenlijk...'Goed' is een gezond konijn...

Binnen je mogelijkheden heb je gedaan wat je kon doen...meer was er niet..

Helaas...

Heel veel sterkte met het verlies van je konijn, maar ook met het verdere verloop van je andere konijnen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat afschuwelijk!! Voor jou en voor hem. In laten slapen doe je uit liefde voor je dier. Hulde voor jou en heel veel sterkte met het missen van Gyzmo.

Ik denk dat je best in de stres zit voor je andere dieren.. Let alsjeblieft op slaperigheid en een lichte zwelling van de oogleden. Stel dat de anderen ook ziek worden.. dan zou je contact op kunnen nemen met een homeopaat voor dieren. Iemand waarvan ik weet dat ze veel ervaring heeft met konijnen en ook met myxomatose is Hilga Kruize. Natural Animal Consulting. Met google vind je haar wel. Het klinkt raar maar ook op homeopatische wijze kun je samen met dierenartsdingen heel goed tegen de ziekte vechten. Als je op tijd bent is er hoop.

Maar ik hoop met heel mijn hart dat dit niet nodig is. Nogmaals heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb inderdaad van meer mensen gehoord en gezien konijnen die geentwaren tegen myx dat die ziek werden en of overleden er aan.Dat komt omdat de ene aparte enting mix maar 2 maanden houdbaar blijft in konijn .En de 2 in een enting met vhd er bij maar 4 maanden houd in konijn.Dus is het ook wel dwijlen met de kraan open zeg maar met myx. En de temperatuur heeft er nu o.a voor gezorgt dat de muggen nog leven dat zijn de boosdoeners van het o.a over bregen van myx vanwilde konijnen naar tamme konijnen.Heel triest voor jouw.

En je konijn maar heel moedig van je dat je hem niet langer hebt laten lijden.

Je zal er maar voor staan heel verdrietig.cindy sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt je best gedaan,

Voordat hij ziek werd, door hem zijn verdiende zorg en liefde te geven.

Toen hij ziek was, door hem nog extra zorg te geven, en van hem te blijven houden.

Je hebt ook daarna je best gedaan, door hem zijn rust te gunnen, en hem naar de Regenboogbrug te laten gaan. Dat is toch het beste wat je hebt kunnen doen, het geeft jou veel verdriet, maar je bent toch aan je vriendje blijven denken. Hou dat in je hoofd, dan kom je er langzaam maar zeker overheen. ;) Dat wil trouwens niet zeggen dat je Gyzmo moet vergeten, hij zal altijd een speciaal plaatsje in je hart bewaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .