Ga naar inhoud

Koppel, hoe voeding in de gaten houden?


Nuf

Aanbevolen berichten

Je kunt hun gewichten in de gaten houden.. Die zouden gelijk moeten blijven (nou ja, als ze goed op gewicht zijn, maar dat zal wel) ongeveer.. Verder voer ik een groot deel van de biks uit de hand, dan kun je ook goed zien wie wat krijgt, maar ze krijgen hier vrij weinig biks én wegen 1,5 en 2,5 kg ongeveer.. :whistle2: als je dagelijks je FHs hun halve portie uit de hand gaat geven..

Keuteltjes zijn wat lastiger, maar het iswel altijd ongeveer dezelfde hoeveelheid. Die van Fred zijn gemiddeld ook wat kleiner dan die van Feline, maar dat zal bij Nuf en Dilaayla wel minder verschil zijn natuurlijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, ik heb verder niet het idee dat het slecht gaat hoor, volgens mij eten en keutelen ze allebei prima, maar dilaayla is gewent om heel de dag door te kunnen eten en nuf niet, die kreeg 1 keer op een dag (savonds) en daar moest hij het mee doen. Nu probeer ik dat rustig af te bouwen naar ook 1 keer op een dag, ik ben alleen bang dat dilaayla dan alles opeet :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .