sunny_l0ve Geplaatst: 22 april 2010 Delen Geplaatst: 22 april 2010 Wat een dotje Zaza, jammer dat ze er niet meer is. Ze komt ook zeker dicht in de buurt, alhoewel ik betwijfel of het nog groter als die van Beppie kan. Anders zou het ook wel heel zielig voor het konijn zijn, nog groter. Ik vind dit al veel te groot. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
santa_6396 Geplaatst: 23 april 2010 Delen Geplaatst: 23 april 2010 Lilo is de enige die een "wam" heeft, soms zie je het echt duidelijk en soms is het recies of ze er geen heeft Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suuzi Geplaatst: 23 april 2010 Delen Geplaatst: 23 april 2010 (aangepast) Daffy en ik zijn trots dat haar wam mee mag naar de volgende ronde! Maar het moet een eerlijke strijd zijn. Lilo lijkt me hoge ogen gooien! De wam van Daffy is niet groter vrees ik.. 23 april 2010 aangepast door Suuzi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 23 april 2010 Delen Geplaatst: 23 april 2010 mini heeft alleen als ze op een bepaalde manier ligt een zichbare wam. een hoofdkussentje:p ik heb er alleen geen foto van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 23 april 2010 Delen Geplaatst: 23 april 2010 Maar het moet een eerlijke strijd zijn. Lilo lijkt me hoge ogen gooien! De wam van Daffy is niet groter vrees ik.. Lilo ?Ze heeft wel een wam, maar die is zo groot niet toch ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
santa_6396 Geplaatst: 23 april 2010 Delen Geplaatst: 23 april 2010 Lilo ?Ze heeft wel een wam, maar die is zo groot niet toch ?zoals ik al zei valt te zien hoe ze ligt hier op deze foto's valt het idd wel mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 23 april 2010 Delen Geplaatst: 23 april 2010 (aangepast) Hm, volgens mij begint Feline ook een beetje een wammetje te krijgen, moeilijk te zeggen, soms zie je het wel en soms niet.. Jammer, ik vind het niet zo mooi. Zal kijken of ik het op foto krijg, niet dat ze zal winnen van Beppie 23 april 2010 aangepast door Dollie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 23 april 2010 Delen Geplaatst: 23 april 2010 Nu wil ik net een foto maken, geen wam te bekennen, niet eens iets dat er naar neigt.. Ik zal het me wel verbeeld hebben :rofl: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 23 april 2010 Delen Geplaatst: 23 april 2010 Ik heb er nog wel een paar....Zo'n wam is toch een intrigerend ding... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 23 april 2010 Delen Geplaatst: 23 april 2010 Wow, nou, dat zijn toch waardige concurrenten voor Beppie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 24 april 2010 Delen Geplaatst: 24 april 2010 Zo, die hebben zeker ook een wam! Wel knappe konijnen hoor. Ik denk dat de wammen even groot zijn, maar in verhouding tot het konijn is beppie wel extreem. Dit zijn natuurlijk ook joekels. Maar alsnog zijn dit ook waardige winnaars! :mdr: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suuzi Geplaatst: 24 april 2010 Delen Geplaatst: 24 april 2010 Lilo ?Ze heeft wel een wam, maar die is zo groot niet toch ?Ik heb foto's van Daffy waarop het lijkt dat ze geen wam heeft. Het zijn er niet veel, maar toch.. Daffy's houding en het punt van waaruit je fotografeert showt de wam meer of minder goed. Ik denk dat haar wam even groot is als Lilo's wam. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 24 april 2010 Delen Geplaatst: 24 april 2010 Dropy's wam is niet kleiner geworden terwijl die nu eindelijk mooi slank is:) Dropy heeft gewoon teveel vel voor zijn lichaam:rofl: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
peaches Geplaatst: 12 december 2010 Delen Geplaatst: 12 december 2010 Ik kwam deze tegen in een ander topic en ik dacht nu kan Poppy haar wam ook een keer van de positieve kant laten zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 12 december 2010 Delen Geplaatst: 12 december 2010 Oooooo wat een snoetje en mooi kleurtje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
smurfkuh Geplaatst: 12 december 2010 Delen Geplaatst: 12 december 2010 Show je konijn met wam :mdr: Heee mijn Herman & de kleine haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lydiaa Geplaatst: 12 december 2010 Delen Geplaatst: 12 december 2010 Ik kwam deze tegen in een ander topic en ik dacht nu kan Poppy haar wam ook een keer van de positieve kant laten zien.Wat een knaptoet:love: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerie Geplaatst: 13 december 2010 Delen Geplaatst: 13 december 2010 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lianne22 Geplaatst: 13 december 2010 Delen Geplaatst: 13 december 2010 zo! die hoort hier ook wel thuis ja! wat een plaatje zeg! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wizzeke Geplaatst: 13 december 2010 Delen Geplaatst: 13 december 2010 oooh!!!mijn FH voedster georgette verdiend hier ook wel een plaatsje!(niet dat zij zóóó een grote wam heeft maar bon..^^) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boseetje Geplaatst: 13 december 2010 Delen Geplaatst: 13 december 2010 Ik dacht echt: Miep heeft een enorme wam.... ze heeft er wel 1 maar het wordt aardig afgezwakt door sommige foto's hier... Miep is gewoon een echte vrouw met echte vrouwelijke vormen..... een wammetje (borsten) en een lekker kontje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.