Wortel76 Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 Ze hebben gewoon ieder zn eigen kussen bij zich :mdr: Volgens mij gebruiken ze een wam ook als kussen..Lijkt soms wel of ze hun nek kunnen intrekken en dan rusten op hun wam. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wouzzy Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 dat idee heb ik inderdaad ook, Wortel :yes:Ik vindt het er zo schattig uitzien ( maar niet zo'n hele dikke, zoals bij Beppie ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 wammen zijn erfelijk maar worden sneller ontwikkeld door meer voer...Niet elk konijn is te dik met een wam!! heel belangerijk dit te weten.Maar ook te veel wam kun je vaak wel voorkomen door jouw voer gedrag.Wij vrouwen hebben love hendels op de heupen.....haha voedsters hebben daar hun wam voor.Ik zal van sien een foto schieten...die heeft ook been wammen even kijken of je er mooi voor wil gaan zitten, ze is overigens niet te zwaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wortel76 Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 wammen zijn erfelijk maar worden sneller ontwikkeld door meer voer...Niet elk konijn is te dik met een wam!! heel belangerijk dit te weten.Maar ook te veel wam kun je vaak wel voorkomen door jouw voer gedrag.Wij vrouwen hebben love hendels op de heupen.....haha voedsters hebben daar hun wam voor.Ik zal van sien een foto schieten...die heeft ook been wammen even kijken of je er mooi voor wil gaan zitten, ze is overigens niet te zwaar. Is het toeval dat ik merk dat in de winter deze wam dikker was, dan nu in de lente? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 Mijn bo heeft er zelfs 2 onder elkaar. Werken prima als kussentje voor haar...en dr maatje Sjoerd haha. Die gaat er serieus gewoon zn kop ook opleggen, ziet er wel heel cozy uit zo samen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Knuffeltje Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 Kijk eens wat een schoonheid ik ben! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 Bo is ook erg mooi zeg. Hmm, wel apart dan bij Beppie, want het voer is goed afgewogen.Misschien komt het wel daardoor, want bij de vorige beheerder kregen ze gewoon bakken vol met voer, het zou me in ieder geval niet verbazen als dat ook deels de oorzaak zou zijn.Bepje is ook wel extreem met haar wam, maar alsnog is ze erg schattig hoor. En het zal je verbazen hoe snel ze alsnog is. Ze is verder ook supervrolijk, ik geloof dat ze aan haar 2e jeugd is begonnen . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johanna9 Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 ha! in your face! cusco heeft ook een kleintje, maar Cusco is te dik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 een bescheiden wammetje.....van onze *Sophie* (wat een beauty he!) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Manuela-Tijger Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 Toen ik Bloem kreeg had ze best een flinke wam, maar voor mijn gevoel is die wel kleiner geworden, kan dat ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Debbie Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 Hihi grappige topic! De wam van Beppie is echt groot. Wel een erg leuke naam, vind het helemaal bij haar passen, wat een leukerd!Hier alleen geen wammen.. wel 5 voedsters waarvan 2 een wam hadden maar na verandering van voer zijn ze hier verdwenen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elvira88 Geplaatst: 22 april 2010 Delen Geplaatst: 22 april 2010 @ bunny ranch chanty, sinds wanneer zitten lovehandles op je heupen?:mdr: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 22 april 2010 Delen Geplaatst: 22 april 2010 Haha, ik ben ook nog steeds erg benieuwd naar de wam van jouw konijn, BRC. Het is ook echt een Beppie hoor, heel nieuwsgierig. Als je eten geeft en het duurt te lang wil ze ook nog wel eens in je vinger happen. Ik denk ook wel dat het kan veranderen met ander voer, alleen bij Beppie wil dat niet meer. Ze heeft een tijdje op SS gestaan aangezien haar ventje ziek was (nog steeds) maar geen verandering. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 22 april 2010 Delen Geplaatst: 22 april 2010 ik zou net zeggen nu komt het takkie is ietwat te dik : Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deetjuhh Geplaatst: 22 april 2010 Delen Geplaatst: 22 april 2010 mijn konijntjes hebben dat niet geloof ik..Hoe krijgen ze dat wam? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suuzi Geplaatst: 22 april 2010 Delen Geplaatst: 22 april 2010 (aangepast) Geweldig, eindelijk erkenning voor de wam:mdr: 22 april 2010 aangepast door Suuzi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suuzi Geplaatst: 22 april 2010 Delen Geplaatst: 22 april 2010 Daffy heeft genoeg wam voor twee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2010 mijn konijntjes hebben dat niet geloof ik..Hoe krijgen ze dat wam?Een wam komt voor bij voedsters van rasloze konijnen. Niet alle voedsters hebben het en het heeft te maken met erfelijkheid.Een wam heeft niks te maken met dat een voedster te dik is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2010 Daffy gaat ook wel door naar de volgende ronde Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 22 april 2010 Delen Geplaatst: 22 april 2010 Een wam komt voor bij voedsters van rasloze konijnen. Niet alle voedsters hebben het en het heeft te maken met erfelijkheid.Een wam heeft niks te maken met dat een voedster te dik is. Wat bedoel je hier precies mee? Wammen komen ook bij raszuivere konijnen voor hoor, sterker nog, volgens mij kom je weinig FH voedsters zonder wam tegen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2010 Hmm ik meende dat hier ergens gelezen te hebben. Dat raszuivere konijnen het niet hebben, of is dat alleen bij bepaalde soorten dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 22 april 2010 Delen Geplaatst: 22 april 2010 Dat zou ik niet weten. Maar bij o.a. de FH en de NHD zitten er genoeg dames met een wam bij. Wouzzy heeft hier ook al een foto gepost van zijn NHD dames en die zijn naar mijn weten ook raszuiver. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wenerlover Geplaatst: 22 april 2010 Delen Geplaatst: 22 april 2010 klopt mijn konijnen mogen geen grote wam hebben een licht kraag is toegestaan bij voedsters van 1 jaar en ouder vlaamse reuzen en franse hangoor voedsters hebben wel degelijk wammen op shows dus zowel ras als geen ras konijnen hebben wammen wammen kunnen wel een ervelijke aandoening zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 22 april 2010 Delen Geplaatst: 22 april 2010 Haha, klinkt wel heel zwaar een aandoening. Daffy heeft inderdaad ook een aardige wam, de pootjes komen er niet eens onderuit! :mdr:Wie zal er winnen, Beppie of Daffy? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 22 april 2010 Delen Geplaatst: 22 april 2010 Ze zal Sunny-love misschien niet overtreffen, maar komt toch wel dichtbij ? Pleun onze FH (toen ze nog leefde dan hè) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.