Ga naar inhoud

Wammen-wedstrijd

Amatjuh

Aanbevolen berichten

• Reacties 95
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja hij telt zeker mij hoor!

Ik vind het altijd zo vervelend dat mensen denken (en het ook zeggen) dat je konijn dan te dik is als ze een wam heeft.. Dan leg ik het uit en lijken ze me nog niet te geloven..

Inderdaad, ik vindt het zelf ook erg vervelend, want ik houd Loes bewust slank, je kunt haar ribben net voelen en volgens ze DA is ze perfect op gewicht, komt er dan iemand naar Loes kijken en wordt er gezegt ''Jee! Die is wel dik zeg!''. Bah :P!

aangepast door KoekjeErbij
nog een spelfout oops
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denken inderdaad heel veel mensen dat het konijn dan veel te dik is. Terwijl Beppie (op die foto) echt 1 van de dunste konijnen op de boerderij is. Alleen die wam is erg groot bij haar.

Weet iemand eigenlijk waardoor een konijn een wam krijgt, ben ik wel benieuwd naar aangezien het niet alleen maar vet is toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denken inderdaad heel veel mensen dat het konijn dan veel te dik is. Terwijl Beppie (op die foto) echt 1 van de dunste konijnen op de boerderij is. Alleen die wam is erg groot bij haar.

Weet iemand eigenlijk waardoor een konijn een wam krijgt, ben ik wel benieuwd naar aangezien het niet alleen maar vet is toch?

Aanleg.. Bij dames in elk geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmm.. ik zal vandaag kijken of ik een mooie foto kan maken. Gisteren de wintervacht uit de wam van Wortel lopen 'plukken'.. ..van al dat haar kan ik nog een konijn maken..

Kun je warme sokken van breien voor de winter!

Ik zie gelukkig veel meer konijnen met een hoofdkussentje als ze languit liggen, gelukkig maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .