sunny_l0ve Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 Ik ben stiekem ook wel blij dat mijn eigen nijn helemaal geen wam heeft. Ach ja, iedereen heeft wel schoonheidsfoutjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 een wammen wedstrijd...ben er maar trots op..Die van Kel lijkt alleen huge als ze ligt, verder ziet ze er prima uit. De grote verliezer dus, haha. Ze heeft gewoon een heel bollig, maar passende vorm onder haar kopje zitten. Hoort bij haar bouw Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 en mijn mooiste wammen foto Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 en mijn mooiste wammen foto :whistle2::whistle2::whistle2: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2010 Wow die van de kinderboerderij die heeft een tennisbal ingeslikt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KoekjeErbij Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 hihi, niet zo groot, maar 't is een wam! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2010 Ja hij telt zeker mij hoor!Ik vind het altijd zo vervelend dat mensen denken (en het ook zeggen) dat je konijn dan te dik is als ze een wam heeft.. Dan leg ik het uit en lijken ze me nog niet te geloven.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KoekjeErbij Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 (aangepast) Ja hij telt zeker mij hoor! Ik vind het altijd zo vervelend dat mensen denken (en het ook zeggen) dat je konijn dan te dik is als ze een wam heeft.. Dan leg ik het uit en lijken ze me nog niet te geloven.. Inderdaad, ik vindt het zelf ook erg vervelend, want ik houd Loes bewust slank, je kunt haar ribben net voelen en volgens ze DA is ze perfect op gewicht, komt er dan iemand naar Loes kijken en wordt er gezegt ''Jee! Die is wel dik zeg!''. Bah ! 20 april 2010 aangepast door KoekjeErbij nog een spelfout oops Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elvira88 Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 wat een leuke foto's , hier zijn geen wammen te zien, buddy heeft iets wat op een wam lijkt, maar dat is alleen maar heel veel haar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
desi Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 Leuke wedstrijd maar heb geen wammen dus niks om mee te doen:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 dat heb ik bij sies (vlaamsereus). die heeft ee nwam onder haar kin maar ook beenwammen. maar voor de rest is ze niet te dik. haarflanken en zo zijn helemaal goed. Zondag de DA eens vragen als ze, de konijnen komt enten en apk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 (aangepast) beat this! Whaa zo ging ze hier niet weg :mdr: Mijn Sien verslaat iedereen geen woord overdreven :whistle2: 20 april 2010 aangepast door bunny ranch chanty Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 Dat denken inderdaad heel veel mensen dat het konijn dan veel te dik is. Terwijl Beppie (op die foto) echt 1 van de dunste konijnen op de boerderij is. Alleen die wam is erg groot bij haar. Weet iemand eigenlijk waardoor een konijn een wam krijgt, ben ik wel benieuwd naar aangezien het niet alleen maar vet is toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nijntjemarlot Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 nijntje met haar wam Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stampyy Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 Stampertje.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 Dat denken inderdaad heel veel mensen dat het konijn dan veel te dik is. Terwijl Beppie (op die foto) echt 1 van de dunste konijnen op de boerderij is. Alleen die wam is erg groot bij haar. Weet iemand eigenlijk waardoor een konijn een wam krijgt, ben ik wel benieuwd naar aangezien het niet alleen maar vet is toch? Aanleg.. Bij dames in elk geval. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 Whaa zo ging ze hier niet weg :mdr: Mijn Sien verslaat iedereen geen woord overdreven :whistle2: Dan ben ik erg benieuwd naar Sien, want de wam van Beppie.. Nou, ik weet niet of ze díe verslaat! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 Ja, ik ben ook erg benieuwd aangezien beppie tja... nogal extreem is. Nogal wat aanleg dan, helaas weet ik niet wie mams en paps zijn anders had ik daar wel een foto van willen zien. Stampertje is trouwens ook onwijs schattig zeg, wat een droppie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 Beppie is bijna net zo veel wam als konijn :he: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 Ja zo goed als :whistle2: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wouzzy Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 Onderkin ...!?! wij !! neeeee :whistle2: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wortel76 Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 Mmm.. ik zal vandaag kijken of ik een mooie foto kan maken. Gisteren de wintervacht uit de wam van Wortel lopen 'plukken'.. ..van al dat haar kan ik nog een konijn maken.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 Mmm.. ik zal vandaag kijken of ik een mooie foto kan maken. Gisteren de wintervacht uit de wam van Wortel lopen 'plukken'.. ..van al dat haar kan ik nog een konijn maken..Kun je warme sokken van breien voor de winter! Ik zie gelukkig veel meer konijnen met een hoofdkussentje als ze languit liggen, gelukkig maar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 april 2010 Delen Geplaatst: 21 april 2010 Mijn Jet heeft zelfs 3 onderkinnen:whistle2: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2010 Onderkin ...!?! wij !! neeeee :whistle2:Ze hebben gewoon ieder zn eigen kussen bij zich :mdr: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.