Amatjuh Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 Show je konijn met wam :mdr: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2010 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 (aangepast) Hahaha nu is er ook nog een echte wammenwedstrijd! :rofl: Hier hebben ze geen wam. Wat een leuke foto trouwens, met die sneeuvlokjes zo 20 april 2010 aangepast door Dollie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2010 Op die laatste foto, dat is Moffel, ze heeft zelfs wammen op haar voorpoten. Als je goed kijkt zie je het. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wenerlover Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 wammen zijn hier eigenlijk taboe bij de show weners ook de fokdieren hebben geen wam of heel iets Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hilke Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 Door al het haar is het me niet helemaal duidelijk of het een wam is, ze is ook nog vrij jong. (weet niet of dat uitmaakt)Maar ze kan er wel lekker op liggen! Ik zal er wel achter komen wanneer ze weer geknipt moet worden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2010 Ohh wat een lekker knuffelding! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hilke Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 Haha dankje! Ze is het alleen niet Bo, mijn ram ziet er nog knuffeliger uit! En die is het ook wat meer : ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jazz&Ik Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 beat this! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tamara29 Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nniinnoo Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 Nou, deze is niet te overwinnen: Dit is een konijntje op de kinderboerderij, het is al een ouder konijntje maar ze heeft die wam al jaren. Ze zat al op de boerderij toen de nieuwe beheerder - Josti - er kwam. Ze heeft er verder niet veel last van, het is ook niets ernstigs, alleen uit de kluiten gewassen. We moesten eerst altijd opletten dat het niet kapot schuurde aan de stenen, maar ze zit sinds een tijdje samen met een ander dwergje lekker in een hok met zaagsel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 Wow.. We hebben een winnaar, gok ik zo.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emytje Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 Niet zo heel duidelijk, maar Aslan heeft dan ook geen grote wam. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 zou je denken, dollie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 Wouw wat een wam :erf:Kel haar hoofdkussen: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 woow die is groot:P Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 Ja, die wam is echt enorm groot en ik moest er in het begin ook erg aan wennen. Nu ben ik het wel gewend bij kleine Beppie, het hoort gewoon bij haar. Het is ook niet dat ze een tonnetje is, want ze is juist wat aan de dunne kant dus daar zit het ook niet in. Ach ja, zolang ze er zelf maar geen last van heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hilke Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 Ik ben zeer onder de indruk van de wam van het kinderboerderijkonijntje(goed galgje woord ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 Dropy is ook heel erg:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 Wauw, dropy is wel een knapperd zeg! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 Haha dat is die zeker en zo gedraagt die zich ook:p Dreamer heeft trouwens ook een wam:p Dit is overigens de moeder van Dropy Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunny_l0ve Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 De schoonheid zit niet ver weg, ze zijn erg mooi alletwee. En tja, dan mag je ook best wel ijdel zijn hoor :yes: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 Dankje:love: Haha dat is waar:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 20 april 2010 Delen Geplaatst: 20 april 2010 een wammen wedstrijd...ben er maar trots op.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.