Ga naar inhoud

De datum voor de Efteling!

Loesah

Ga jij mee naar de efteling?  

49 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij mee naar de efteling?

• Ja, ik ga mee!
    • Nee, helaas ik ga niet mee

Aanbevolen berichten

• Reacties 376
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ah jammer!

(Marc, zie je wel, goede datum, dan trekt iedereen lekker naar pinkpop :P haha, lekker rustig in de efteling ;))

Vergeet het woordje 'bijna' niet :mdr: want anders komt niemand hé.

Ik heb die dag ook vrij dus, misschien ben ik er ook wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juni zijn tentamens op veel scholen en julie is vakantie, daarna krijg je weer het gezeur dat er geen geld is door vakantie enz.

Plus, wat betrefd het aantal meetings, er zijn ook heel veel mensen niet naar AE gegaan, en voor die mensen is het dus geen "overkill(?)".

Link naar reactie
Delen op andere sites

En een hoop houden nog een slag om hun arm. Zoals ik dus. Moet wel kunnen bewegen natuurlijk :lol:

Ook zijn er nog mensen die wat minder in het offtopic gedeelte komen en later pas aanhaken.

Het leuke van meerdere meetings is, dat er altijd wel iets een keer voor je bijzit. :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat je veel meer stof hebt om door te nemen in vergelijking met de middelbare school.

Ik heb 8 tot 10 vakken per jaar, die allemaal in 10 weken afgerond moeten worden. Ik heb bijv. 4 blokken met aan het eind tentamens, en soms tussendoor deeltentamens.

Alle herkansingen worden aan het eind van het jaar na het 4e blok gehouden, oms maak je in augustus dus nog tentamen.

Op de middelbare school heb je jaren om vakken door te nemen, en de hoeveelheid stof is echt veel en veel minder. Op de basisschool doe je natuurlijk helemaal niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dat weekend heb ik de kinderen.

nou is de efteling natuurlijk helemaal leuk voor kids , maar om de kinderen mee te nemen naar een meeting ??

Plus dat al het met de kinderen is dan ben ik meteen 80 euro lichter en das toch best veel

dus ik denk dat het deze keer niets word voor ons :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .