Ga naar inhoud

De datum voor de Efteling!

Loesah
 Delen

Ga jij mee naar de efteling?  

49 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij mee naar de efteling?

• Ja, ik ga mee!
    • Nee, helaas ik ga niet mee

Aanbevolen berichten

Na her en der wat mensen gesproken te hebben leek het ons het meest verstandig 1 datum vast te zetten. We krijgen het toch niet voor elkaar dat iedereen kan en het stemmen ging ook niet erg vlot.

Aangezien deze maand een beetje kort dag is zal de "meeting" in Mei plaats vinden.

Zaterdag 29 mei, is de datum die we in overleg gekozen hebben.

Ik hoop dat er heel veel mensen mee kunnen en willen gaan!

Ik heb een poll bijgevoegd zodat iedereen kan zien wie er wel en niet mee gaan.

Mocht iemand nog een kortingskaartje van de AH willen voor 8 euro korting, dan kan je dat ook hier laten weten.

Ik heb al gehoord dat er een aantal mensen zijn die deze kortings-kaartjes (over) hebben.

Hopelijk wordt het een gezellige dag, maar dat moet geen probleem zijn lijkt me!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 376
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Rian nee :( :( :( Met mij naar de Efteling is veel leuker dan Pinkpop :he:

Haha...maar hoe weet jij of het leuk is om met MIJ naar de efteling te gaan? :bad:

Als jij met een suikerspin in je hand met mij Vogelrok in gaat, denk ik dat we een onbetaalbaar goeie foto kunnen maken als we eruit stappen (Zie het helemaal voor me :he:)

Dan ga ik mee :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha...maar hoe weet jij of het leuk is om met MIJ naar de efteling te gaan? :bad:

Als jij met een suikerspin in je hand met mij Vogelrok in gaat, denk ik dat we een onbetaalbaar goeie foto kunnen maken als we eruit stappen (Zie het helemaal voor me :he:)

Gnarfie: Ik zeg, doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is vals spelen. Met dit lijf kan ik natuurlijk helemaal niet in Vogelrok. Maar wel in Droomvlucht en Carnaval. Kan ook met een suikerspin hoor :rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is vals spelen. Met dit lijf kan ik natuurlijk helemaal niet in Vogelrok. Maar wel in Droomvlucht en Carnaval. Kan ook met een suikerspin hoor :rofl:

Carnaval festival word ik stapelgek van. Daar ga ik niet in, doodeng vind ik dat! :he:

(Ik kan helemaal niet de 29e...waarom doe ik eigenlijk mee in dit topic?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam er vandaag achter dat ik eigenlijk al twee verjaardagen had staan. Maar dan kom ik maar een keertje niet! :mdr:

Carnaval Festival... dat liedje :beurk:...blijf je de hele dag horen...

Toch ga ik er wel in :mdr: Al is het maar om de rest van de dag lekker irritant dat liedje te fluiten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .