Spring naar bijdragen
nniinnoo

Lang geleden...

Recommended Posts

In 2006 had ik een oepsnestje. Ik had in 2005 twee konijntjes gehad, 2 mannetjes. We zouden afwachten of het vechten zal worden. Maar nee hoor. Die twee waren heel leif met elkaar. Toen had ik in januari(de konijnen zelf zijn van maart) een oepsnestje.

Dit is best laat. Als je ziet hoe snel een konijn vruchtbaar is had ik al mijn hele achtertuin toen vol kunnen hebben met hokken en konijnen.

Hoe komt het dat ik zo laat pas een nestje hebt gekregen? Ik ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig geworden ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat vraag ik mij ook af, had in 2008 3 konijnen en in 2009 (ook na een jaar dus) pas oepsnestjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

2005 - 2006.. als het eind 2005 was en begin 2006. En de voedster was toen dus pas 4 maanden, in 2006, dan is het niet zo gek.

Nou zou het denk ik ook wel zo zijn dat de ene voedster iets eerder vruchtbaar is als de andere, tenminste dat lijkt me wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2005 - 2006.. als het eind 2005 was en begin 2006. En de voedster was toen dus pas 4 maanden, in 2006, dan is het niet zo gek.

Nou zou het denk ik ook wel zo zijn dat de ene voedster iets eerder vruchtbaar is als de andere, tenminste dat lijkt me wel.

Ze zijn eind maart 2005 geboren en 31 januari 2006 waren de jonkies er pas

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Van mijn 1e twee konijnen dachten we dat het 2 zusjes waren.

We kwamen er pas achter dat het broer en zus waren, toen er eentje overleed!

Ze hebben ruim een jaar samen in een hok gezeten en nooit nestjes gehad.

Misschien hielden ze gewoon niet zo van seks?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Van mijn 1e twee konijnen dachten we dat het 2 zusjes waren.

We kwamen er pas achter dat het broer en zus waren, toen er eentje overleed!

Ze hebben ruim een jaar samen in een hok gezeten en nooit nestjes gehad.

Misschien hielden ze gewoon niet zo van seks?

haha dat kan ook.:yes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

mijn konijnen zitten ook al een jaar bij elkaar, wij dachten ook dat het 2 meisjes waren, tot we 3 weken geleden een nestje kregen :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
mijn konijnen zitten ook al een jaar bij elkaar, wij dachten ook dat het 2 meisjes waren, tot we 3 weken geleden een nestje kregen :lol:

Oepsie ;p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .