Ga naar inhoud

Datum Efteling-Meeting

Loesah
 Delen

Op welke datum kan jij mee?  

40 leden hebben gestemd

1. 1. Op welke datum kan jij mee?

• Zaterdag 1 Mei
    • Zondag 2 Mei
    • Zaterdag 8 Mei
    • Zondag 9 Mei
    • Zaterdag 15 Mei
    • Zondag 16 Mei
    • Zaterdag 22 Mei
    • Zondag 23 Mei
    • Zaterdag 29 Mei
    • Zondag 30 Mei
    • Zaterdag 5 Juni
    • Zondag 6 Juni

Aanbevolen berichten

• Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Volgens mij is er op dit forum op één hand te tellen wie er in de zorg, ov of werk heeft waardoor hij niet vrij heeft/kan krijgen. Maar zulke dagen zijn nu juist mooi omdat een groot gedeelte van de mensen toch al vrij is en de andere misschien vrij kunnen krijgen omdat bedrijven vaak rekening houden met halve bezetting. Maar zal de volgende keer het woordje 'bijna' erbij zetten.

Braaf. Het nadeel van dat vele mensen vrij hebben is dat het dan juist druk is. Men hoeft niet te werken, gaat met het gezinnetje op stap e.d.

Anywayz, ik kom iig niet naar de meeting dus ik blijf ook maar even uit de topics :) Moet de komende weken echt aan de slag voor mijn examen, dat heeft meer prioriteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee volgens Marc zijn de weekenden nog drukker dan druk, geloof ik:whistle2:

Nah, ik schop gewoon alle mensen die mij teveel zijn eruit!:he:

Aaah, het kwartje valt, hoor. :he:

Kan me voorstellen dat het met de feestdagen drukker is, maar zelfs 24 april? Dan verspreid het toch juist een beetje over zaterdag, zondag en maandag?

@Emily: waar werkte jij dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me voorstellen dat het met de feestdagen drukker is, maar zelfs 24 april? Dan verspreid het toch juist een beetje over zaterdag, zondag en maandag?

Nee juist niet :) Ik heb 4 jaar gewerkt op de plek waar de vorige meet was, dan is de zaterdag vaak redelijk rustig, zondag en maandag superdruk. Op zo'n maandag konden we met gemak de 10.000 bezoekers halen. Omdat alles op zondag en maandag dicht is gaat men op zaterdag nog boodschappen doen en dan zondag/maandag op pad naar "vermaak", want stel je voor dat je 2 dagen thuis op elkaars lip moet zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee juist niet :) Ik heb 4 jaar gewerkt op de plek waar de vorige meet was, dan is de zaterdag vaak redelijk rustig, zondag en maandag superdruk. Op zo'n maandag konden we met gemak de 10.000 bezoekers halen.

Haha, misschien juist omdat iedereen van die theorieen verzint: 'o. dan is het maandag wel rustig' XD

Net zoals mensen het nog steeds een goed idee vinden om, om een uurtje of 3 op een zaterdag naar de IKEA te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet 24april hoor! Alleen als jullie kadotjes hebben:bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tivoli. Dat is een kinderpretpark

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zaterdag om 3 uur naar de Ikea, dat is echt zelfmoord:rofl:

Ik ben wel eens bij me ouders (woont recht tegenover de Ikea) en dan die mensen in die auto's. Het is nogal een volkswijk met hechte mensen die dan voor de deur de grootste lol hebben om die mensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .