Carino Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 heb gestemd op 6 juni Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Volgens mij is er op dit forum op één hand te tellen wie er in de zorg, ov of werk heeft waardoor hij niet vrij heeft/kan krijgen. Maar zulke dagen zijn nu juist mooi omdat een groot gedeelte van de mensen toch al vrij is en de andere misschien vrij kunnen krijgen omdat bedrijven vaak rekening houden met halve bezetting. Maar zal de volgende keer het woordje 'bijna' erbij zetten.Braaf. Het nadeel van dat vele mensen vrij hebben is dat het dan juist druk is. Men hoeft niet te werken, gaat met het gezinnetje op stap e.d. Anywayz, ik kom iig niet naar de meeting dus ik blijf ook maar even uit de topics Moet de komende weken echt aan de slag voor mijn examen, dat heeft meer prioriteit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Eén regeltje naar boven lezen :whistle2: En dan? Mensen hebben vrij bedoel je?Dan blijft het toch druk en kan je net zo goed in het weekend gaan? Volgens mij mis ik echt wat, maar het is dan ook een lekker luie zondag:he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Nee volgens Marc zijn de weekenden nog drukker dan druk, geloof ik:whistle2: Nah, ik schop gewoon alle mensen die mij teveel zijn eruit!:he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Nee volgens Marc zijn de weekenden nog drukker dan druk, geloof ik:whistle2: Nah, ik schop gewoon alle mensen die mij teveel zijn eruit!:he:Right Mindy, jij schopt ze er wel even uit:he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Ik heb het maar zelden rustig meegemaakt. Volgens mij was dat een keer op een gekke doordeweekse dag... Maar ik heb het alsnog altijd naar mn zin. Anders gaan we gewoon ff lekker varen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Kunnen we het park niet afhuren?:rofl: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Feestdagen zijn altijd drukker dan weekenden. Geloof me ik heb lang genoeg in een pretpark gewerkt om dat te weten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Kunnen we het park niet afhuren?:rofl:Vast wel, zeggen we gewoon dat we BB'ers zijn en anders voor overlast komen zorgen met onze nijnen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Doen we onze key cords om?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Ik zie nu van die duivelse konijnen voor me:lol: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Doen we onze key cords om??Jaaaaa, met een extra kaartje eraan. "Pas op. Gevaarlijk" :rofl: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Ik moet een extra kaartje hebben 'Pas op, ernstig gestoord':he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 En dan van die duivelhoorntjes op! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Een zwaard:party: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Nee volgens Marc zijn de weekenden nog drukker dan druk, geloof ik:whistle2: Nah, ik schop gewoon alle mensen die mij teveel zijn eruit!:he: Aaah, het kwartje valt, hoor. :he:Kan me voorstellen dat het met de feestdagen drukker is, maar zelfs 24 april? Dan verspreid het toch juist een beetje over zaterdag, zondag en maandag? @Emily: waar werkte jij dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Aaah, het kwartje valt, hoor. :he:Kan me voorstellen dat het met de feestdagen drukker is, maar zelfs 24 april? Dan verspreid het toch juist een beetje over zaterdag, zondag en maandag? @Emily: waar werkte jij dan?Nee juist niet Ik heb 4 jaar gewerkt op de plek waar de vorige meet was, dan is de zaterdag vaak redelijk rustig, zondag en maandag superdruk. Op zo'n maandag konden we met gemak de 10.000 bezoekers halen. Omdat alles op zondag en maandag dicht is gaat men op zaterdag nog boodschappen doen en dan zondag/maandag op pad naar "vermaak", want stel je voor dat je 2 dagen thuis op elkaars lip moet zitten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 We gaan bij deze dus voor de zaterdag:he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cassie Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Nee juist niet Ik heb 4 jaar gewerkt op de plek waar de vorige meet was, dan is de zaterdag vaak redelijk rustig, zondag en maandag superdruk. Op zo'n maandag konden we met gemak de 10.000 bezoekers halen. Haha, misschien juist omdat iedereen van die theorieen verzint: 'o. dan is het maandag wel rustig' XDNet zoals mensen het nog steeds een goed idee vinden om, om een uurtje of 3 op een zaterdag naar de IKEA te gaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Zaterdag om 3 uur naar de Ikea, dat is echt zelfmoord:rofl: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Aaah, het kwartje valt, hoor. :he:Kan me voorstellen dat het met de feestdagen drukker is, maar zelfs 24 april? Dan verspreid het toch juist een beetje over zaterdag, zondag en maandag? @Emily: waar werkte jij dan? niet 24april hoor! Alleen als jullie kadotjes hebben:bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Aaah, het kwartje valt, hoor. :he:Kan me voorstellen dat het met de feestdagen drukker is, maar zelfs 24 april? Dan verspreid het toch juist een beetje over zaterdag, zondag en maandag? @Emily: waar werkte jij dan?Tivoli. Dat is een kinderpretpark Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Zaterdag om 3 uur naar de Ikea, dat is echt zelfmoord:rofl: Ik ben wel eens bij me ouders (woont recht tegenover de Ikea) en dan die mensen in die auto's. Het is nogal een volkswijk met hechte mensen die dan voor de deur de grootste lol hebben om die mensen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Ik ben wel eens bij me ouders (woont recht tegenover de Ikea) en dan die mensen in die auto's. Het is nogal een volkswijk met hechte mensen die dan voor de deur de grootste lol hebben om die mensen. Ik kan het me voorstellen:lol: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Zal bij jou ook wel zijn naar Alexander natuurlijk Maar ja de Efteling ging het hierover hé! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten