Ga naar inhoud

Datum Efteling-Meeting

Loesah
 Delen

Op welke datum kan jij mee?  

40 leden hebben gestemd

1. 1. Op welke datum kan jij mee?

• Zaterdag 1 Mei
    • Zondag 2 Mei
    • Zaterdag 8 Mei
    • Zondag 9 Mei
    • Zaterdag 15 Mei
    • Zondag 16 Mei
    • Zaterdag 22 Mei
    • Zondag 23 Mei
    • Zaterdag 29 Mei
    • Zondag 30 Mei
    • Zaterdag 5 Juni
    • Zondag 6 Juni

Aanbevolen berichten

• Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

24 mei op maandag is ook iedereen vrij, zijn ook alleen maar voorstellen en dat het tegenwoordig sowieso druk is. Ik was er laatst gewoon doordeweeks op een dag dat je denk moet niet iedereen gewoon werken. Het was gewoon onwijs druk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 mei op maandag is ook iedereen vrij, zijn ook alleen maar voorstellen en dat het tegenwoordig sowieso druk is. Ik was er laatst gewoon doordeweeks op een dag dat je denk moet niet iedereen gewoon werken. Het was gewoon onwijs druk!

Niet iedereen is per definitie vrij op een feestdag L&L, ik mag toch hopen dat bijvoorbeeld het OV gewoon kan werken en de mensen in de zorg ook gewoon hun werk kunnen doen ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou wel mee willen , maar is wel erg lastig.

Vrij vragen op zo'n kort termijn is op mijn werk erg lastig.

Als ik het weekend neem dat ik volgens mijn rooster vrij ben , dan heb ik dus ook de kinderen......

Weet niet of het nou echt handig is om 2 kleine kinderen mee te nemen (7 en 9 jaar)

Zo en zo komt een datum na 15 mei het beste uit , dan heb ik weer gestort gekregen en heb ik dus de financiën voor een dagje weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet iedereen is per definitie vrij op een feestdag L&L, ik mag toch hopen dat bijvoorbeeld het OV gewoon kan werken en de mensen in de zorg ook gewoon hun werk kunnen doen ;).

Volgens mij is er op dit forum op één hand te tellen wie er in de zorg, ov of werk heeft waardoor hij niet vrij heeft/kan krijgen. Maar zulke dagen zijn nu juist mooi omdat een groot gedeelte van de mensen toch al vrij is en de andere misschien vrij kunnen krijgen omdat bedrijven vaak rekening houden met halve bezetting. Maar zal de volgende keer het woordje 'bijna' erbij zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet lullig bedoeld, maar op de 24ste en 13e is het net als de weekenden aangegeven als 'druk'. Of kijk ik naar de verkeerde tabel?

Feestdagen zijn altijd druk in pretparken en dierentuinen :yes:. Als je wilt gaan op een dag dat het rustig is zou je het beste op een maandag kunnen gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .