Joycie86 Geplaatst: 15 april 2010 Delen Geplaatst: 15 april 2010 Ik heb al 4 volle efteling spaarkaarten van de AH en nog punten over. Dus nog even wat nieuwe spaarkaarten halen en ze inleveren voor echte kaartjes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 16 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2010 ja mijn ma had er ook een stuk of 10, ik mag er vast wel meer dan 1 hebben.8 euro korting is niet niks! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_Danielle Geplaatst: 16 april 2010 Delen Geplaatst: 16 april 2010 Leuk! Lijkt mij ook erg leuk om weer mee te gaan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 16 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2010 zouden jullie ook in het andere topic willen stemmen voor de datum? http://www.bunnybunch.nl/community/off-topic/36150-datum-efteling-meeting.html Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 16 april 2010 Delen Geplaatst: 16 april 2010 ik heb ook nog 8 kaarten vol hahaha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 17 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2010 bij mijn ma liggen er inmiddels 16 :| Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 17 april 2010 Delen Geplaatst: 17 april 2010 Sinds vandaag heb ik er 10 hahaha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cynne Geplaatst: 17 april 2010 Delen Geplaatst: 17 april 2010 Ik wil best mee maar ik mag bijna nergens in :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
raylaatje Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Lijkt me leuk om ook weer mee te gaan omdat ik toch moest afzeggen voor AE.. Ik wacht nog even af wat de afgesproken datum word en wie er allemaal mee gaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Ik wil best mee maar ik mag bijna nergens in :(Ach, ben je echt niet alleen hoor. Ik kan ook bijna nergens in. Maar wel in droomvlucht :love::love: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carino Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 ik heb op de zaterdag en zondag gestemdmaar ik wacht wel eerst even welke datum het wordt het moet niet te dicht bij de meeting van gister liggen *weet niet of ik daar geld voor heb haha:P* maar natuurlijk wil ik nog meer peopel ontmoeten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Ach, ben je echt niet alleen hoor. Ik kan ook bijna nergens in. Maar wel in droomvlucht :love::love: dan blijf ik lekker bij jullie. Hoe graag ik ook overal in ga...Maar misschien ben ik dan wel zwanger en dan mag ik niet meer!:mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L&L Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Vooral dat laatste hoop ik voor je Joycie!!En er zullen vast wel meer mensen zijn die niet overal in durven, mogen of willen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 dan blijf ik lekker bij jullie. Hoe graag ik ook overal in ga...Maar misschien ben ik dan wel zwanger en dan mag ik niet meer!:mdr:Laten we het hopen meid. Dan kom ik je wel gezelschap houden hoor, veel dingen wil ik toch niet in. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oliver_jeromeke Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Sorry bij mij staat er op zaterdag, ma ik had per ongeluk verkeerd gestemd... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Ik wil gewoon in alles:lol:Ook in de draaimolen:he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 JA Mindy wij gaan in de draaimolen:love: Of zo'n zweefschommelding:he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Op de schommel! Ga jij naar de meet in de Efteling dan? Ik moet even kijken hoe het met de centjes valt, maar als het eind mei wordt dan zit dat wel goed;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Ja als ik geld heb:p Want erna is namelijk pinkpop he! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 O ja dat heb jij ook nog:yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Jazeker:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 De Hypotheker:whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 18 april 2010 Delen Geplaatst: 18 april 2010 Welke datum is het nu? Aangezien dat andere topic is gesloten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 18 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2010 Er is een nieuw topic Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 19 april 2010 Delen Geplaatst: 19 april 2010 Alweer een topic:rofl: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten