Ga naar inhoud

Meeting Efteling?

Loesah
 Delen

Ga jij mee naar de efteling?  

18 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij mee naar de efteling?

• Nee, ik ga niet mee.
    • Ja, maar dan wel op zaterdag
    • Ja, maar dan wel op zondag
    • Ja, zaterdag of zondag, maakt me niks uit

Aanbevolen berichten

Ik zat te denken, misschien is het leuk om binnenkort eens met de mensen die het leuk vinden naar de efteling te gaan.

Bij de AH kun je korting sparen, maar liefst 8 euro per kaartje!

Ik ben benieuwd of hier animo voor is :) Lijkt mij in ieder geval ontzettend leuk!

Het zal dan op een zaterdag of zondag zijn, dit lijkt me voor de meeste mensen het gemakkelijkst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Efteling is 1 van de weinig pretparken waar je achtbanen heb EN actracties voor mensen die niet in achtbanen durven of kunnen..

Six Flags heb ik bv weer echt meer dan een bloedhekel aan...

Efteling leek me ook wel leuk omdat je nu dus heel makkelijk 8 euro korting op een kaartje kan krijgen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het idee is ook heel leuk Loes, maar ik als achtbaan liefhebber vind de achtbanen van de Efteling dus echt prut. Maakt verder niet uit hoor, als er veel mensen gaan en ik me goed genoeg voel ga ik wel mee.

Enne Six Flags bestaat al jaren niet meer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het idee is ook heel leuk Loes, maar ik als achtbaan liefhebber vind de achtbanen van de Efteling dus echt prut. Maakt verder niet uit hoor, als er veel mensen gaan en ik me goed genoeg voel ga ik wel mee.

Dit liedje zingt mijn broertje dus de hele dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Walibi! Toen ik nog in DPA werkte kon ik daar gratis (met een +1) naar binnen met mijn medewerkerspas. Ik ben daar zo gruweiljk vaak geweest dat ik alle achtbanen nóg kan dromen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .