Loesah Geplaatst: 13 april 2010 Delen Geplaatst: 13 april 2010 Ik zat te denken, misschien is het leuk om binnenkort eens met de mensen die het leuk vinden naar de efteling te gaan.Bij de AH kun je korting sparen, maar liefst 8 euro per kaartje! Ik ben benieuwd of hier animo voor is Lijkt mij in ieder geval ontzettend leuk!Het zal dan op een zaterdag of zondag zijn, dit lijkt me voor de meeste mensen het gemakkelijkst. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonnekeponneke Geplaatst: 13 april 2010 Delen Geplaatst: 13 april 2010 het lijkt me wel leuk om mensen van bunny bunch in het echt te zien:D dus ik ga mee;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sascha Geplaatst: 13 april 2010 Delen Geplaatst: 13 april 2010 Erg leuk ja!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daffbunny Geplaatst: 13 april 2010 Delen Geplaatst: 13 april 2010 Lijkt me leuk!:yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2010 Jeej Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 13 april 2010 Delen Geplaatst: 13 april 2010 Meeting is altijd leuk, maar ik heb een bloedhekel aan alles dat op een pretpark lijkt.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimmuurt Geplaatst: 13 april 2010 Delen Geplaatst: 13 april 2010 Te ver en te jong, misschien als ik iets ouder ben, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 april 2010 Delen Geplaatst: 13 april 2010 Meeting in een pretpark vind ik heel leuk, alleen vind ik de efteling weer 3x niks. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2010 Efteling is 1 van de weinig pretparken waar je achtbanen heb EN actracties voor mensen die niet in achtbanen durven of kunnen..Six Flags heb ik bv weer echt meer dan een bloedhekel aan... Efteling leek me ook wel leuk omdat je nu dus heel makkelijk 8 euro korting op een kaartje kan krijgen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 april 2010 Delen Geplaatst: 13 april 2010 Het idee is ook heel leuk Loes, maar ik als achtbaan liefhebber vind de achtbanen van de Efteling dus echt prut. Maakt verder niet uit hoor, als er veel mensen gaan en ik me goed genoeg voel ga ik wel mee.Enne Six Flags bestaat al jaren niet meer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2010 Walibi dan... Ik kan niet in achtbanen, dus dat soort pretparken is voor mij echt weg gegooid geld.Maar als je dan mee gaat, dan regel ik die 8 euro korting voor jou, als je die nog niet hebt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 april 2010 Delen Geplaatst: 13 april 2010 haha, dat is lief van je. ik kan helaas pas op het laatste moment zeggen of ik mee ga. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2010 nouja:) we zien wel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sascha Geplaatst: 13 april 2010 Delen Geplaatst: 13 april 2010 Duinrel is ook leuk, heb je een zwembad met glijbanen bij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 april 2010 Delen Geplaatst: 13 april 2010 Hou voorlopig maar ja aan hoor, ik wil echt wat meer leuke dingen gaan doen. als het dan echt niet lijkt te lukken kan ik altijd nog weer afzeggen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 13 april 2010 Delen Geplaatst: 13 april 2010 Leuk!!! meeting!! :bounce: Ik kijk het even aan.. sinds ik weer onder het arbeitende volk behoor moet ik wel een datum weten om vrij te vragen... is het 8 euro korting of 8 per persoon als entree? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2010 Hmm.. Duinrel vind ik eerlijk gezegt niks.. dan vind ik Slagharen nog leuker haha. Maar Efteling vind ik ook gewoon leuk en ja.. ook leuk mer die korting het is tegenwoordig allemaal zo duur! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2010 Leuk!!! meeting!! :bounce: Ik kijk het even aan.. sinds ik weer onder het arbeitende volk behoor moet ik wel een datum weten om vrij te vragen... is het 8 euro korting of 8 per persoon als entree? 8 euro korting op een entree-kaartje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joycie86 Geplaatst: 13 april 2010 Delen Geplaatst: 13 april 2010 Lijkt mij erg leuk! Ben gek op de Efteling! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2010 Ik zal anders vast een topic aanmaken met mogelijke data.. dan word het meteen wat concreter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wizzeke Geplaatst: 13 april 2010 Delen Geplaatst: 13 april 2010 .. ik mag toch niet.. ): Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 13 april 2010 Delen Geplaatst: 13 april 2010 Het idee is ook heel leuk Loes, maar ik als achtbaan liefhebber vind de achtbanen van de Efteling dus echt prut. Maakt verder niet uit hoor, als er veel mensen gaan en ik me goed genoeg voel ga ik wel mee. Enne Six Flags bestaat al jaren niet meer Dit liedje zingt mijn broertje dus de hele dag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 13 april 2010 Delen Geplaatst: 13 april 2010 Het idee is ook heel leuk Loes, maar ik als achtbaan liefhebber vind de achtbanen van de Efteling dus echt prut. Maakt verder niet uit hoor, als er veel mensen gaan en ik me goed genoeg voel ga ik wel mee. Enne Six Flags bestaat al jaren niet meer Walibi! Toen ik nog in DPA werkte kon ik daar gratis (met een +1) naar binnen met mijn medewerkerspas. Ik ben daar zo gruweiljk vaak geweest dat ik alle achtbanen nóg kan dromen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 14 april 2010 Delen Geplaatst: 14 april 2010 Lijkt me3 hartstikke leuk!Als jullie me teminste mee willen hebben En als ik kan en mag en geld heb xD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 14 april 2010 Delen Geplaatst: 14 april 2010 Als ik geld heb, ga ik natuurlijk mee hoor!En het moet wel kunnen ivm visite en mijn examens, maar ik vind het geen probleem om het weekend voor de examens te gaan, even ontspannen en je gedachten verzetten is juist goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten