Ga naar inhoud

Jouw top vijf lekkerste snacks


miszcurious

Aanbevolen berichten

Nou nou, na de geweldige tip over komkommer en tomaat (nog steeds heeeel erg lekker) heb ik nu ook rucola voor de heren en 1 dame. Luxe dieren hoor :mdr:. De vier heren buiten genieten werkelijk van alles dat ik ze geef. Erg tevreden eters en genieters!

Mevrouw en meneer binnen zijn wat kieskeuriger. Tomaat? Bleh. Komkommer... tja, het kan. Rucola? We spreken geen Italiaans! (Blijkt ook als ik Italiaans tegen ze praat. Er komt maar geen gesprek op gang :P).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 118
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hier staat met stip op een: rozijntjes. ze vinden ze heeerlijk. verder nog tarwearen, daarmee rennen ze ieder een hoekje in om maar vooral niet te hoeven delen. gedroogde wortel, peterselie en aardbeienplantenblad vinden ze ook erg lekker. en niet te vergeten; appelschillen, het water loopt ze ervan uit de mond...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Care+ brokjes(die krijgen ze als snoepje;)) luzerne, broccoli, wilgentakken mét blad idd, paardenbloemblad.

Uhm toen ik mijn konijntje kocht heb ik een hele zak meegekregen van care + en dat is gewoon haar voer... daar is het toch ook gewoon voor bedoeld???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Op 1 staan rozijntjes of een stukje banaan. Dit krijgen ze niet zo vaak ivm de suikers. Verder: boerenkool, gedroogde kruiden, peterselie, witlof, wortel, appel en peer (ook niet te vaak ivm de suiker), raapstelen (sinds kort) bladeren van de bloemkool, broccolie, bladeren van de aardbeien en radijsjes (aardbeien zelf weigeren ze), pitloze druiven, spuitjes, veldsla en ik zal er vast nog wel een paar vergeten denk ik.

Een top 5 is toch wel:

1 boerenkool

2 gedroogde kruiden

3 peterselie

4 wortel

5 pitloze druiven

En het af en toe krijgen ze de helft van een cracker van lu met olijfolie en oregano smaak of een klein stukje brood. Met sultana's meergranen met krentjes moet ik ook erg uitkijken, die rukken ze uit mijn handen als ze de kans krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ik heb ze pas een paar weken, dus nog niet alles uit geprobeerd, maar :

1. peterselie

2. rucola

3. komkommer

dit zijn de dingen die ze als eerst nemen uit hun salade....

verder laten ze bv appel liggen. zo is paprika proberen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. De bisquites met chocola en suiker.

2. Japanse mix

3. Chips naturel beertjes

4. After eights

5. Stophoest.. Of ging het niet over mij?

De top 5 van mijn konijnen verschilt nogal dus ik zet even neer wat ze graag eten:

Peterselie, Dille, Selderij, Wortel, Witlof.

Wat ze niet eten: alfalfa, bieslook, thijm, munt en rucola.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel van wat hier al staat vinden mijn konijnen dus ook heerlijk...laat ik daarom ook proberen wat andere dingetjes opnoemen waar ze ook zo'n beetje een "moord":angel:voor doen:

All Brann (van die vezelstaafjes die sommige mensen bijv. door hun yoghurt doen)

Herderstasje (onkruid)

Ananas (zowel sap als een klein stukje)

Andere kleine stukjes fruit als kiwi, banaan, aardbei (was dat al genoemd?)

Viooltjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, wilde nog even zeggen..ik las iets over paprika...hier ook favo..maar je kan ze beter de schil niet geven. Dat is wat lastiger te verteren voor ze.

En wat ze ook heerlijk vinden is niet alleen het blad maar zeer zeker ook de bloemstelen van de paardebloem. Inclusief bloemen of knoppen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Achmed en Bubba-J zijn eigenlijk gewoon vreetzakken ze vinden zoveel lekker maar vooral..

Witlof

paprika

komkommer

bloemkool

petercelie

salie

winterpeen

andijvie

en achmed de verse wilgentakken

vraagje wat is ss rare vraag misschien maar zie het regelmatig voorbij komen maar

heb echt geen idee wat het is:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

gekleurde stukjes die ik uit hun voer gevist heb op een sobere zieke dag

kleine wortelblokjes

pompoenpitten

selderij

distels

ik probeer het zo gezond en suikervrij mogelijk te houden meestal, en mij ga je ook niet (meer) met een knaagsteen of konijnenkoekjes uit de winkel zien komen...

wat vinden ze dat tog 'n zonde, die nijnen van me

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .