Ga naar inhoud

Jouw top vijf lekkerste snacks


miszcurious

Aanbevolen berichten

  • Reacties 118
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hihi, ff een update: ik heb mijn konijnen net voor het eerst komkommer gegeven. Eentje begon twee happen te eten en dacht toen: iek, wat is dit? en de rest dacht al meteen: iek, wat is dit???

Misschien dat het straks wel op is. Ze krijgen nu ook voor het eerst een tomaatje. Ben erg benieuwd...

Geven jullie de stronk van de broccoli ook? Heb ik nog niet gedaan, maar is wel veel afval als ik dat telkens weggooi (gaat keurig in de compostbak).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nummer 1 is hier met stip banaan! Ik weet het veel suikers, niet goed.

Rambo krijgt alleen een heeeeeel kein stukje als hij bij de DA is geweest en als hij medicijnen moet innemen.

Wij eten nu ook nog maar een enkele keer banaan, als ze op de fruitschaal liggen ruikt meneer ze van een kilometer afstand!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren voor het eerst tomaatjes en komkommer gegeven. Lachen hoor! Eentje begint enthousiast te knabbelen aan de komkommer en kijkt na twee happen heel verbaasd: wat is dit nou??

Vanochtend heb ik geen tomaatjes of komkommer meer aangetroffen en vanavond toen ze het weer kregen, ging het er smakelijk in. Zooooo lekker komkommer en tomaat! Hihi.... Dus namens de buitenkonijnen: bedankt voor de tomaten en komkommer tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat was bij mij ook. In het begin aten ze het niet meteen op, maar de dag erna was het wel weg. Nu kiezen ze ook wel eerst hun favoriete groenten eruit, maar binnen een half uur is de schaal leeg. Het was dus een kwestie van wennen, ze lusten nu voor zo ver ik weet alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ook even een top 5 maken...

1. Gedroogde peren schijfjes

2. Appel/wortel/banaan chips (zit in een grote snoep trommel, mogen ze zelf uitkiezen:mdr:)

3. Wortelloof

4. Andijvie

5. wortel

Bovenstaande worden altijd toch het eerste weg gegeten.. bij alle 5 de nijnsels hier. (op 2 punten na dus echte zoete kauwen..)

Komkommer is geen favoriet, evenals tomaat en paprika maar word wel gegeten uiteindelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk gewoon het standaard bakje groente/fruit, wat ze iedere dag krijgen:

witlof, rucola, tomaat, komkommer en soms een klein stukje appel of wortel door.

Ze vinden het heerlijk en als ik de tuindeur open doe en die konijntjes staan al te springen voor het hek... dan weet ik dat ze het écht lekker vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bunny Crackers (van THE, alle smaken vinden ze hier lekker). Een top vijf maken vind ik een beetje lastig want ik weet niet wat ze het lekkerst vinden. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .