Ga naar inhoud

Water


nniinnoo

Aanbevolen berichten

Ik dácht dat hooithee stoppendk an werken.. Dus of dat aan te raden is om zo maar te geven weet ik niet. Maar weet het niet zeker.

volgens mij viel die onder de fabeltjes Iris. Klinkt ook niet logisch, aangezien hooi een water allebei juist goed zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou het wel waar zijn Iris? Ik heb nooit begrepen waarom het wel stoppend zou werken

Nu je zo reageert lijkt het net alsof ik er niks van geloof.. :P wil enkel weten waarom. Heb géén idee waarom wel, en (had) ook géén idee waarom niet. Ging er vanuit dat iemand mij wel zou aanvullen, en dat hebben jullie ook gedaan.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu je zo reageert lijkt het net alsof ik er niks van geloof.. :P wil enkel weten waarom. Heb géén idee waarom wel, en (had) ook géén idee waarom niet. Ging er vanuit dat iemand mij wel zou aanvullen, en dat hebben jullie ook gedaan.. ;)

Je weet best dat ik dat niet zo bedoel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegt dacht ik wél dat je dat bedoelde hoor.

Dan ben je een mooie sufferd.

Ach misschien stond het er ook wel een beetje vreemd. Ik vind de waarom wel vraag alleen logischer dan de waarom niet.

Komt op hetzelfde neer natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide vragen zijn even logisch.. Als jij mij niet kunt vertellen waarom niet, waarom zou het dan zo zijn.. En als ik jou niet kan vertellen waarom wel (wat ik ook niet kan x'D) dan zul jij wel gelijk hebben hè. In elk geval nooit zo maar iets klakkeloos aannemen.

Dat zal ook het probleem zijn met dit fabeltje, als ik het na ga zoeken is er constant één persoon die zegt dat het stoppend werkt, maar als je dat eenmaal zo gelezen hebt onthou je het wel op die manier.

Kan ook niet echt vinden waarom het stoppend zou werken, alleen dat er 'bepaalde stoffen' vrij komen.. http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/28086-hooithee.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, mooi omschreven hoor.

Het blijft inderdaad een wel niet verhaal, maar ik blijf de logica van wel gewoon niet zien.

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook niet, heb er eigenlijk ook nooit over na gedacht. Maar ik ben wel benieuwd waar het nu vandaan komt.

Heb ook nog nooit hooithee gegeven. Ook wel een wonder voor iemand die alles met hooi geprobeert heeft :P

Ja, dat is inderdaad wel heel bijzonder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook niet, heb er eigenlijk ook nooit over na gedacht. Maar ik ben wel benieuwd waar het nu vandaan komt.

Heb ook nog nooit hooithee gegeven. Ook wel een wonder voor iemand die alles met hooi geprobeert heeft :P

erg bijzonder ja ;)

Maar ik heb het gevoel dat mijn knijnss niet genoeg drinken.

Dus ik heb nu ook een flesje staan. Maar ik dacht misschien kan je er een lekker smaakje aan toevoegen:mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik geef ze altijd 1 grote witlof of 2 kleine witlofjes per dag. Meestal 's ochtends ook nog wat wortel. Meestal ook nog wat paprika.

Ze drinken ik denk nog niet eens 1 cm water per dag. Soms hebben ze ineens 5 cm in een dag maar dat is zelden.

Ze hebben nu ook een waterbakje gekregen vandaag. Misschien gaat dat helpen. Ze hebben al een paar keer hun neus erin geduwt, maar volgens mij nog neit gedronken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's inderdaad niet heel veel.. Al krijgen ze ook al een hoop vocht binnen via de groente natuurlijk.. F&F drinken samen zo'n 150 ml per dag denk ik, en ze krijgen veel groente, dus dat is wel normaal. Al verschilt het ook wel van dag tot dag.

Nou ja, groente extra nat maken en dan krijgen ze ook al meer vocht binnen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .