Spring naar bijdragen
nniinnoo

Zandbak?

Recommended Posts

ben het helemaal met Wortel eens. Als ik zie hoeveel lol ze hier hebben met die zandbak geweldig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als ik lees hoeveel lol ze hebben ben ik het helemaal met jullie eens

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb als zandbak een opbergbox bij Blokker gekocht waar een deksel opgeklikt kan worden en als het regent doe ik (sorry nijnen) de zandbak even dicht. Die boxen zijn er in heel veel verschillende formaten en hoogtes. Ik heb een bak van ongeveer 55 x 40cm en hij is 20cm hoog. Met de deksel dicht is de zandbak ineens een uitkijkpunt geworden :-)

Hier hetzelfde ;)

( al weet ik de maten van mijn opbergbox niet haha )

p.s ze maken er wel een rommeltje van hoor :whistle2:

5april2010016.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is ook super om te zien,zeker met dit warme weer (nu al!) Ik heb ze er om de beurt weer in gezet, 's morgens,'s middags en van avond natuurlijk even weer wisselen..maar dat ontopic. Ze graven eerst helemaal tot de bodem(ik heb er z'n huisje op gezet) en daarna lekker erin liggen,ik zal daar binnenkort eens een foto van maken!) Op deze foto zit er niet heel veel zand in..maar heb er nu wat meer bij(het gras ligt er alleen beetje onder..maar goed, ieder z'n plezier :D)

Cb_7dy6j5T8tUsggr4NVQwVaeqwT0OPx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oeps ik heb me ff laten gaan net. Ik heb een zandbak van 1.20 bij 1.20 gekocht bij de praxis... Er blijft weinig over van de tuin en mn vriend weet het nog niet haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dankje zal ik nodig hebben ;)

Ik heb hem nog naar niet gevuld met zand (125kg) want dan is dat ding niet meer te verplaatsten..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb hem al overgehaald voor SS, een ren, sterilisatie en iedere dag groenten voeren.. nu nog de zandbak hahaha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja weet ik, maar er is geloof ik wel speciale die niet schadelijk is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

okej

dat wist ik niet

volgens mij hoef je er niets mee te doen laat ik maar zeggen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is eigenlijk een zandbak voor kinderen en die staat normaal ook buiten, dus ik denk dat ie dan wel tegen de regen kan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

mij ook:D

anders is het een beetje raar een zandbak in je huiskamer XD

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dankje zal ik nodig hebben ;)

Ik heb hem nog naar niet gevuld met zand (125kg) want dan is dat ding niet meer te verplaatsten..

Whahaha, ik moest lachen toen ik deze reactie las. Want ik dus met m'n binnenhok die onderkant naar de zandbak toe..(de ren en de zandbak staan 10 meter uit elkaar..)we hebben een tuin van 80 meter..Dus ik helemaal vol met zand doen,nooit aan gedacht dat het dan zwaar zou zijn hè.......:mdr: Dus ik wou 'm tillen,trekken,drukken..niet wou.. Ik een kruiwagen halen,zand in de kruiwagen. Toen die zandbak in de ren doen,zand weer over spitten daar in... pfff... dat was me ook echt een zwaar werkje,maar goed.. Ze zijn er wel tevreden mee :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mn vriend is nog niet echt over te halen.. de zandbak staat een beetje in een dode hoek, waar je dus zo ook al niks aan hebt. Maar nee de halve tuin is al konijn, volgens mijn vriend.

Graag wat foto's/filmpjes van konijnen in de zand, misschien kan ik hem daarmee overtuigen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

zoek op profielen met mensen met een zandbak

ik zal ook even zoeken voor je

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pff hij wil het echt niet, geeft te veel rotzooi en de tuin is maar klein. Dus hij wordt bewaard voor als we ooit groter gaan wonen.

Maar ik mocht wel zelf 2 kleine zandbakken maken die dan in de ren passen, is toch beter als niks. Dus ik met 2 linker handen ga morgen 2 zandbakken maken...

De ren wordt straks 1.20x1.20, hoe groot zouden jullie dan de zandbak maken? 50x50?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Pff hij wil het echt niet, geeft te veel rotzooi en de tuin is maar klein. Dus hij wordt bewaard voor als we ooit groter gaan wonen.

Maar ik mocht wel zelf 2 kleine zandbakken maken die dan in de ren passen, is toch beter als niks. Dus ik met 2 linker handen ga morgen 2 zandbakken maken...

De ren wordt straks 1.20x1.20, hoe groot zouden jullie dan de zandbak maken? 50x50?

Ze liggen graag languit in de bak, dus ik zou konijn opmeten als ie languit ligt en die maat aanhouden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .