Ga naar inhoud

Smaak veranderd


nniinnoo

Aanbevolen berichten

Alleen maar goed dat ze geen mais meer willen hoor. Ik weet niet precies meer hoe het zit, maar volgens mij kunnen konijnen mais niet zo goed verteren en er was ook nog iets met de velletjes om het mais heen. Hoe het precies zit weet ik niet, maar volgens mij is het niet zo goed om te geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen maar goed dat ze geen mais meer willen hoor. Ik weet niet precies meer hoe het zit, maar volgens mij kunnen konijnen mais niet zo goed verteren en er was ook nog iets met de velletjes om het mais heen. Hoe het precies zit weet ik niet, maar volgens mij is het niet zo goed om te geven

oh, dat wist ik niet.

ze verkopen het ookaltijd in de dierenwinkel:grrrrrr: maaar die verkopen alles wat niet echt goed is, i know:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevonden:

Konijnen kunnen de velletjes van de maïs niet verteren. (Het is een polysacharide die konijnen niet kunnen verteren.) Dus de velletjes kunnen een blokkade veroorzaken in de darmen. En dan kan enkel een operatie nog helpen (die meer niet succesvol is dan wel...).

Je kan dus beter gewoon geen maïs geven.

Met dank aan Zwarte Panter in een ander topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .