Spring naar bijdragen
Evee

Chinchilla`s

Recommended Posts

Lees dit artikel!
[br /]Wat zijn chinchilla's?[br /]Niet iedereen kent ze. Je kan ze het beste vergelijken met een kruising tussen een minikoalabeertje en een cavia. En niet te vergeten: ze hebben ook nog een lange pluimstaart zoals een eekhoorn.[br /][br /][br /]Voeding[br /]Het belangrijkste is dat er weinig calorieen inzitten.[br /]Het voornaamste onderdeel van het voer is hooi. Het liefst natuurlijk vers en losverpakt.[br /]Ik nee. . .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Freyja heeft een artikel geschreven over Chinchilla's! Ze bood het zelf aan omdat er nog geen artikel over was en ik moet zeggen dat ze het echt prima heeft gedaan! :) Bedankt Freyja!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi! Wist ik al! Want ik mail nu met Evee/Evelien in verband met artikels. Er is nog een nieuw artikel geplaatst van mij: onder cavia's een klein stukje met cavia geluidjes. Er zijn er nog 2 in de maak die hopelijk ook komen: knagerspeeltuin en knagerextra's (weet van het laatste de titel niet meer)

Freyja

(het is niet Freya maar Freyja! :P )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .