Ga naar inhoud

hoeveel groenvoer mag een konijn per dag


ilonaburgers

Aanbevolen berichten

Hier heeft Cutie eens geprobeerd een Cherrytomaat gewoon in een keer op te eten, dat werd niet echt een succes, zijn bekje is te klein:rofl:

Aardbeien vinden ze hier wel lekker, maar die hebben we niet zo vaak. Er groeien nu wel wilde aardbeien (tenminste, dat denken wij) vlak bij de ren, mogen ze die eigenlijk hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 136
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik heb ook die wilde aardbeien in de tuin, ik heb ze maar weggehaald. Cherrytomaatjes snij ik ook niet door, laat ze maar

lekker wat werk doen voor hun eten.

@ dolly ik moest wel lachen om jouw foto, ik realiseerde me toen dat ik bij de witlof het binnenste stronkje eruit snij :$. Dat doe ik nu dus maar niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Marie - Louise, dat is niets om je over raar te voelen hoor, want ook ik sneed een stukje van dat hard weg van het binnenste van een witloof, maar ik doe dat nu ook niet meer :).

Hier is hun groentenschotel er al goed op vooruit gegaan. Ze krijgen lekker verschillende soorten en wel 200 tot 300 gram groente per dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik heb een grote hondenbak gekocht. Die kunnen ze niet zo maar omgooien en er past genoeg in. Al had ie misschien nog wel een maatje groter gemogen, maar dat past niet in het hok, dan maar een berg er bovenop haha :P

IMG_2785.jpg?t=1266327509

IMG_2786.jpg?t=1266327535

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .