Ga naar inhoud

Bunnybunch Meeting Animal Event Beekse Bergen 16/17/18 april

Evee
 Delen

Wanneer kom jij naar Animal Event  

45 leden hebben gestemd

1. 1. Wanneer kom jij naar Animal Event

• Vrijdag 16 april
    • Zaterdag 17 april
    • Zondag 18 april
    • Ik kom niet

Aanbevolen berichten

• Reacties 163
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Inderdaad ja, maar wat doe je eraan hè??? Als ze ineens vol in de rem gaan en jij gaat dan ook meteen vol in de rem en kan niet op tijd stoppen.... Dan zit je er tegenaan. Maar dat ging eigenlijk nog niet eens zo heel hard. Maar de auto achter mij, ging echt met volle vaart tegen mij aan, waardoor ik met volle vaart (ook al had ik de rem in, die auto achter mij was iets sterker...) weer tegen die auto voor mij knalde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad ja, maar wat doe je eraan hè??? Als ze ineens vol in de rem gaan en jij gaat dan ook meteen vol in de rem en kan niet op tijd stoppen.... Dan zit je er tegenaan. Maar dat ging eigenlijk nog niet eens zo heel hard. Maar de auto achter mij, ging echt met volle vaart tegen mij aan, waardoor ik met volle vaart (ook al had ik de rem in, die auto achter mij was iets sterker...) weer tegen die auto voor mij knalde.

Oooooh ik heb jullie gezien. Mijn vriend zei al, zonde van die Sirocco (waar jij dus tegen aan reed blijkbaar??) Was echt lullig ook precies op dat punt waar die pijl knipperde dat je naar de linkse baan moest gaan.

Hoop dat jullie verder niks hebben??

Maar Animal Event was leuk :) Heb Evee, Sef en Lieke gezien bij de stand. En later nog Zwarte panter en Lisanne. Verder was de bussafari ook heel leuk.. mooie foto's gemaakt enzo :mdr: En een rode fatboy gewonnen voor Senna (mijn hondje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooh ik heb jullie gezien. Mijn vriend zei al, zonde van die Sirocco (waar jij dus tegen aan reed blijkbaar??) Was echt lullig ook precies op dat punt waar die pijl knipperde dat je naar de linkse baan moest gaan.

Hoop dat jullie verder niks hebben??

Maar Animal Event was leuk :) Heb Evee, Sef en Lieke gezien bij de stand. En later nog Zwarte panter en Lisanne. Verder was de bussafari ook heel leuk.. mooie foto's gemaakt enzo :mdr: En een rode fatboy gewonnen voor Senna (mijn hondje)

Ja ik zei al tegen mijn vriendinnen, misschien hebben mensen van BB ons gezien.

Die Sirocco?? Was dat die zilveren/grijze? Achter ons was een citroen picassa, maar die voor ons, geen idee... Dat zal die dan zijn geweest denk ik.

Heb je ook 3 jonge meiden gezien?

Er was nog een meidje die riep tegen ons: AFSTAND HOUDEN!!!

En een vrachtwagenchauffeur riep: KUTWIJVEN!!!

Maar de politie zei ook: dit kan iedereen overkomen, voel je niet schuldig, het is gewoon vervelend. Ik ga ook geen proces verbaal uitschrijven.

De man van de sleepwagen vroeg iets aan mij (hij wist dat mijn moeder onderweg was). Maar toen moest ik dus mijn moeder bellen, omdat we naar de eerst volgende parkeerplaats gingen. Toen zei ik zo tegen de agent: maar dan is ons mam aan het bellen in de auto, dan krijgt ze toch geen bekeuring hè. Die agent zo voor de lol: jawel, als ik het zie wel. Meteen daar zei hij: nee hoor, grapje. Ik moet zeggen, het was een heel lieve en aardige agent.

Ben blij dat jullie het naar je zin hebben gehad, het was echt heerlijk weer, vind het jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar ben blij dat ik zelf verder niks mankeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee eerlijk gezegd heb ik niet gekeken wie langs de auto stonden. Lijkt mij ook niet fijn als je daar staat en iedereen zit je aan te gapen. Ja die auto voor jullie was vrij nieuw en mooi daarom. Maarja als er iemand opeens remt kun je er ook niks aan doen. Dus trek het je maar niet aan wat iedereen roept hoor.

Hopelijk gaat het snel wat beter met je nek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee eerlijk gezegd heb ik niet gekeken wie langs de auto stonden. Lijkt mij ook niet fijn als je daar staat en iedereen zit je aan te gapen. Ja die auto voor jullie was vrij nieuw en mooi daarom. Maarja als er iemand opeens remt kun je er ook niks aan doen. Dus trek het je maar niet aan wat iedereen roept hoor.

Hopelijk gaat het snel wat beter met je nek.

Ja inderdaad. Ik vond het ook echt niet leuk dat iedereen stond te kijken.

Vriendin van mij zei ook toen er gezegd werd ''afstand houden'', niks van aantrekken. We konden nog vloeken en alles voordat we er tegenaan zaten, dus zo dicht zaten we er niet op. Maar wij knalden ook niet heel hard tegen de voorganger aan (voor mijn gevoel), maar degene achter mij, die knalde wel kei hard tegen mij aan, waardoor ik de auto voor mij ook nog een keer raakte en toen wel kei hard, want toen voelde ik echt dat ik door elkaar werd geschut.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad. Ik vond het ook echt niet leuk dat iedereen stond te kijken.

Vriendin van mij zei ook toen er gezegd werd ''afstand houden'', niks van aantrekken. We konden nog vloeken en alles voordat we er tegenaan zaten, dus zo dicht zaten we er niet op. Maar wij knalden ook niet heel hard tegen de voorganger aan (voor mijn gevoel), maar degene achter mij, die knalde wel kei hard tegen mij aan, waardoor ik de auto voor mij ook nog een keer raakte en toen wel kei hard, want toen voelde ik echt dat ik door elkaar werd geschut.

Ja klopt.. die auto voor jullie had maar kleine schade aan de achterbumper. En die auto achter jullie zat aan de voorkant flink in elkaar. Dus jullie auto zal van achteren ook wel flinke schade hebben.

Maarja als je tegenwoordig ook ziet hoe ze rijden.. lomp, ombeschofd en linksrijdend. En dus ook scheldend tegen jullie. Maarja dat terzijde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt.. die auto voor jullie had maar kleine schade aan de achterbumper. En die auto achter jullie zat aan de voorkant flink in elkaar. Dus jullie auto zal van achteren ook wel flinke schade hebben.

Maarja als je tegenwoordig ook ziet hoe ze rijden.. lomp, ombeschofd en linksrijdend. En dus ook scheldend tegen jullie. Maarja dat terzijde.

De auto waar ik in zat, had een trekhaak, dus dat valt op zich wel mee, als je kijkt naar de klap die we van achteren kregen.

Maar er is een topic over het ongeluk, dan gaan we daar verder ;)http://www.bunnybunch.nl/community/off-topic/36334-berichtje-namens-kaatje-kim.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .