raylaatje Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 Ik ga, als ik ga, wel alleen ja in principe. Maar ik ben er nog steeds niet uit Lijkt me duidelijk dat veel mensen het héél erg leuk zouden vinden als je ging?:bounce: Loes, Ik ga met Jasmijn, maar je kunt natuurlijk ook altijd met ons meelopen, waarschijnlijk kom je vanzelf ook nog wel mensen tegen wie je kent en kun je je altijd daar nog bij aansluiten.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 Lijkt me duidelijk dat veel mensen het héél erg leuk zouden vinden als je ging?:bounce: Loes, Ik ga met Jasmijn, maar je kunt natuurlijk ook altijd met ons meelopen, waarschijnlijk kom je vanzelf ook nog wel mensen tegen wie je kent en kun je je altijd daar nog bij aansluiten..Ik zou Loes ook op kunnen halen en ze mag ook mee naar huis rijden, maar ik heb ook nog 2 vriendinnen bij, dus de tijden moet ik nog even gaan bekijken, want 1 van de vriendinnen moet om half 7 alweer ergens zijn..Misschien ook een optie om met de een heen te rijden en met de ander terug? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 Ik ga, als ik ga, wel alleen ja in principe. Maar ik ben er nog steeds niet uit Ik ook niet eigenlijk.. Ik wil nog weten wat voor weer het wordt:he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 Volgens Buienradar wordt het ongeveer 15 graden met 30% kans op neerslag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 10 april 2010 Delen Geplaatst: 10 april 2010 Jaa haha nou als ik dan mee ga dan kan ik dus wel met iemand mee lopen die dag niet dat ik daar verloren alleen sta te zijn haha Kim, wij hebben het er vanmiddag nog wel even over Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
raylaatje Geplaatst: 10 april 2010 Delen Geplaatst: 10 april 2010 Ik ben eigelijk van plan om de hond mee te nemen aangezien hij dat helemaal geweldig vind, en was nou aan het kijken op de ns site hoeveel mij dat kost en vond dit: U mag uw huisdier gratis meenemen in de trein als u deze in een tas of mand vervoert of op schoot houdt. Neemt u uw huisdier aangelijnd mee in de trein, dan mag deze gratis mee als u een NS- of OV-Jaarabonnement hebt (dit geldt niet voor het NS-Jaartrajectabonnement en de OV-Studentenkaart). In andere gevallen koopt u een Dagkaart hond.Je mag dus de hond gratis mee nemen als hij op schoot past.. of kost het zowieso (als je geen abonnement hebt) zo'n dagkaart voor de hond? Is het trouwens ook handiger om de kaarten online al te bestellen? zodat je niet eerst super lang in de rij hoeft te staan? of valt dat nog mee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 10 april 2010 Delen Geplaatst: 10 april 2010 Hahaha we houden ze wel op schoot Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shirley Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 Ik kom zaterdag En neem mijn vriendje en hondje mee. Net kaartjes besteld ben benieuwd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 Waar heb je die besteld? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
raylaatje Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 @Jasmijn, Op de animal event site kun je die bestellen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shirley Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 Op google kortingsbon animal event ingetypt. Toen kwam ik op een site terecht met de kortingscode. En toen heb ik op de animal event site de kaartjes besteld tegen kortingsprijs Betaald via Ideal en e-tickets ontvangen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 Hoe laat is de meeting eigenlijk? Of komt er niet echt een meeting? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carino Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 zaterdag 17april ich ben der bai Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carino Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 tenminste ik probeer er bij te zijn haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 We hebben besloten dat de meeting op zaterdag 17 april, om 13.00 u bij de stand (in de PTC+ Smallworld) is.De mensen die op dat moment niet bij de stand kunnen zijn, maar wel naar Animal Event komen, je kunt natuurlijk altijd aan komen wandelen voor een babbeltje hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
juudjuhlove Geplaatst: 12 april 2010 Delen Geplaatst: 12 april 2010 ik zal er zijn dan.met vriend en hond Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 12 april 2010 Delen Geplaatst: 12 april 2010 Helaas lieve mensen, voor mij zit het er echt niet meer in. Als ik al uit het ziekenhuis ben, kan ik echt niet al een hele dag rondsjouwen. :(Maar voor jullie allemaal heel veel plezier :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 12 april 2010 Delen Geplaatst: 12 april 2010 Wat jammer nou Janny! Nu komt er geen Janny & Janny meet:(Veel beterschap:love: E voor de andere, ik en Glenn komen misschien naar de meeting. Het is nog niet zeker omdat we met mijn ouders gaan en weet niet of die er zin in hebben;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 12 april 2010 Delen Geplaatst: 12 april 2010 Ja ik weet al weer wat ik de 17e heb! Verjaardag, maar dat is pas vanaf half 9. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 12 april 2010 Delen Geplaatst: 12 april 2010 met andere woorden komen jij! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 13 april 2010 Delen Geplaatst: 13 april 2010 Dat bespreken we vanavond wel even Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 13 april 2010 Delen Geplaatst: 13 april 2010 Niks te bespreken, komen jij! :na: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 13 april 2010 Delen Geplaatst: 13 april 2010 Willen de mensen die op zaterdag naar de meeting komen mij pben? Ik en me moeder hebben een super leuk idee, om onze moeder happy te maken:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 14 april 2010 Delen Geplaatst: 14 april 2010 Met wie mag/kan ik deze dag meelopen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 14 april 2010 Delen Geplaatst: 14 april 2010 Loes, ga jij nou de zaterdag of de zondag? Sef kan zondag niet en ik moet even een dosis vitamine S inhaleren, maar ik vermoed dat hij de hele dag bij de SKB stand nodig is. Ik wil ook wel verder over AE heen lopen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten