Ga naar inhoud

Bunnybunch Meeting Animal Event Beekse Bergen 16/17/18 april

Evee
 Delen

Wanneer kom jij naar Animal Event  

45 leden hebben gestemd

1. 1. Wanneer kom jij naar Animal Event

• Vrijdag 16 april
    • Zaterdag 17 april
    • Zondag 18 april
    • Ik kom niet

Aanbevolen berichten

Ik ga, als ik ga, wel alleen ja in principe. Maar ik ben er nog steeds niet uit :P

Lijkt me duidelijk dat veel mensen het héél erg leuk zouden vinden als je ging?:bounce:

Loes, Ik ga met Jasmijn, maar je kunt natuurlijk ook altijd met ons meelopen, waarschijnlijk kom je vanzelf ook nog wel mensen tegen wie je kent en kun je je altijd daar nog bij aansluiten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 163
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Lijkt me duidelijk dat veel mensen het héél erg leuk zouden vinden als je ging?:bounce:

Loes, Ik ga met Jasmijn, maar je kunt natuurlijk ook altijd met ons meelopen, waarschijnlijk kom je vanzelf ook nog wel mensen tegen wie je kent en kun je je altijd daar nog bij aansluiten..

Ik zou Loes ook op kunnen halen en ze mag ook mee naar huis rijden, maar ik heb ook nog 2 vriendinnen bij, dus de tijden moet ik nog even gaan bekijken, want 1 van de vriendinnen moet om half 7 alweer ergens zijn..

Misschien ook een optie om met de een heen te rijden en met de ander terug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eigelijk van plan om de hond mee te nemen aangezien hij dat helemaal geweldig vind, en was nou aan het kijken op de ns site hoeveel mij dat kost en vond dit:

U mag uw huisdier gratis meenemen in de trein als u deze in een tas of mand vervoert of op schoot houdt. Neemt u uw huisdier aangelijnd mee in de trein, dan mag deze gratis mee als u een NS- of OV-Jaarabonnement hebt (dit geldt niet voor het NS-Jaartrajectabonnement en de OV-Studentenkaart). In andere gevallen koopt u een Dagkaart hond.

Je mag dus de hond gratis mee nemen als hij op schoot past.. of kost het zowieso (als je geen abonnement hebt) zo'n dagkaart voor de hond?

Is het trouwens ook handiger om de kaarten online al te bestellen? zodat je niet eerst super lang in de rij hoeft te staan? of valt dat nog mee?:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben besloten dat de meeting op zaterdag 17 april, om 13.00 u bij de stand (in de PTC+ Smallworld) is.

De mensen die op dat moment niet bij de stand kunnen zijn, maar wel naar Animal Event komen, je kunt natuurlijk altijd aan komen wandelen voor een babbeltje hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .