Ga naar inhoud

Bunnybunch Meeting Animal Event Beekse Bergen 16/17/18 april

Evee

Wanneer kom jij naar Animal Event  

45 leden hebben gestemd

1. 1. Wanneer kom jij naar Animal Event

• Vrijdag 16 april
    • Zaterdag 17 april
    • Zondag 18 april
    • Ik kom niet

Aanbevolen berichten

• Reacties 163
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tilburg is een kippeneindje vanaf Den Bosch met het OV!

De drukte valt eigenlijk best mee volgens mij. Er is van de drie jaar maar één jaar geweest dat het vervelend druk was (toen was ik er maar één dag, weet niet hoe het de andere dagen was), maar dat was ook gewoon een belabberde opstelling van het terrein, waardoor iedereen door hele smalle gangetjes moest. Echt heel erg druk is het volgens mij, misschien tijdens de voedertijden dat het voller staat dan normaal.

Nee ik ga niet met het ov, want als je dan met de bus van station tilburg naar daar moet stik je in een drukke bus, daar begin ik niet aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik ga niet met het ov, want als je dan met de bus van station tilburg naar daar moet stik je in een drukke bus, daar begin ik niet aan.

Op de heenweg viel het afgelopen jaar heel erg mee. De terugweg (op zondag) daarentegen zat wel bommetjevol, want al die standhouders gingen met koffers en al de bus in. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het nog niet hoor, als iedereen opeens spontaan wel gaat.. Het punt is alleen, dat dit zo'n zware dag zou zijn, dat ik een halve week nodig heb om bij te komen. Als er toch maar weinig mensen gaan, ga ik liever op een moment dat het beter met me gaat een dagje heen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .