Linsjuh Geplaatst: 25 maart 2010 Delen Geplaatst: 25 maart 2010 Wie gaan er zondag allemaal met de auto die in de buurt van Soest komen? Of Utrecht Centraal Station? Iets in die richting;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 26 maart 2010 Delen Geplaatst: 26 maart 2010 Is er iemand, die zowel zaterdag als zondag gaat, die wat aan Sef wil geven voor mij? (Als die alleen zondag gaat, tnemiste?) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
juudjuhlove Geplaatst: 26 maart 2010 Delen Geplaatst: 26 maart 2010 Is er iemand, die zowel zaterdag als zondag gaat, die wat aan Sef wil geven voor mij? (Als die alleen zondag gaat, tnemiste?) Kun je het niet bij Evee afgeven?Die gaat uiteraard alle dagen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 26 maart 2010 Delen Geplaatst: 26 maart 2010 Als Evee dat wil doen? :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johanna9 Geplaatst: 26 maart 2010 Delen Geplaatst: 26 maart 2010 he bah, ik bedenk me net dat m´n broertje op die zaterdag jarig is! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Susan-WhiteMagic Geplaatst: 26 maart 2010 Delen Geplaatst: 26 maart 2010 Ik ben hard aan het zeuren dat ik zondag mag... 50% kans. Helaas moet mijn zus sowieso mee dus breng ik de halve dag op de paardenafdeling door (als ik al mag). Maar eerst mocht ik helemaal niet dus iedere stap is er één (op zaterdag kan ik niet en mijn ouders willen me niet alleen laten gaan.) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 maart 2010 Delen Geplaatst: 26 maart 2010 Ik ga dus toch helemaal niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 26 maart 2010 Delen Geplaatst: 26 maart 2010 Ik ga dus toch helemaal niet.:( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 26 maart 2010 Delen Geplaatst: 26 maart 2010 Tilburg is een kippeneindje vanaf Den Bosch met het OV! De drukte valt eigenlijk best mee volgens mij. Er is van de drie jaar maar één jaar geweest dat het vervelend druk was (toen was ik er maar één dag, weet niet hoe het de andere dagen was), maar dat was ook gewoon een belabberde opstelling van het terrein, waardoor iedereen door hele smalle gangetjes moest. Echt heel erg druk is het volgens mij, misschien tijdens de voedertijden dat het voller staat dan normaal. Nee ik ga niet met het ov, want als je dan met de bus van station tilburg naar daar moet stik je in een drukke bus, daar begin ik niet aan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 26 maart 2010 Delen Geplaatst: 26 maart 2010 Nee ik ga niet met het ov, want als je dan met de bus van station tilburg naar daar moet stik je in een drukke bus, daar begin ik niet aan. Op de heenweg viel het afgelopen jaar heel erg mee. De terugweg (op zondag) daarentegen zat wel bommetjevol, want al die standhouders gingen met koffers en al de bus in. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mirjamspd Geplaatst: 28 maart 2010 Delen Geplaatst: 28 maart 2010 ik ga het als cadeau voor mijn verjaardag vragen al moeten ze dat cadeau dan wel lekker eerder dan mijn verjaardag geven hoop te kunnen komen.. vraag me af of het leuk word Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 29 maart 2010 Delen Geplaatst: 29 maart 2010 Gaan er nu maar zo weinig mensen, of weten jullie het nog niet? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 29 maart 2010 Delen Geplaatst: 29 maart 2010 Ik wet niet of iedereen wel opgeeft dat hij/zij gaat. Bv Petra gaat ook mee, maar staat er ook nog niet bij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mirjamspd Geplaatst: 29 maart 2010 Delen Geplaatst: 29 maart 2010 jammer, ik ga niet :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 3 april 2010 Delen Geplaatst: 3 april 2010 Hmm als er echt zo weinig mensen gaan, dan ga ik niet. Heb niet zo veel geld en helemaal niet veel energie op dit moment, dan ga ik liever volgend jaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 3 april 2010 Delen Geplaatst: 3 april 2010 Jammer dat jij ook niet gaat Iris. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 3 april 2010 Delen Geplaatst: 3 april 2010 Ik weet het nog niet hoor, als iedereen opeens spontaan wel gaat.. Het punt is alleen, dat dit zo'n zware dag zou zijn, dat ik een halve week nodig heb om bij te komen. Als er toch maar weinig mensen gaan, ga ik liever op een moment dat het beter met me gaat een dagje heen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dennis en Yvonne Geplaatst: 3 april 2010 Delen Geplaatst: 3 april 2010 Ik ga wel Iris..........kom je dan toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 3 april 2010 Delen Geplaatst: 3 april 2010 Ik snap het Iris, maar wel jammer.Die hondjes waar ik het in het café over heb gehad, die zijn er misschien ook (als ze nog bij de club zitten, dit krijg ik dinsdag te horen, er zijn wat problemen daar). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 4 april 2010 Delen Geplaatst: 4 april 2010 k ga echt niet mee.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 4 april 2010 Delen Geplaatst: 4 april 2010 Ooooooooooke.. Ik kom wel, denk ik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Susan-WhiteMagic Geplaatst: 5 april 2010 Delen Geplaatst: 5 april 2010 Het ziet er een beetje raar uit, ik heb op zondag en niet gestemd, maar mijn nichtje bepaald nu of ik ga. Komt ze voor vrijdag op aarde, dan ga ik op kraamvisitie, komt ze na vrijdag op aarde, is er een hele grote kans dat ik zondag ga. Dus, ik ben benieuwd... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 ik kom niet zondag maar zaterdag had mij even gruwelijk vergist. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 zijn er ook nog mensen die in principe alleen gaan?Want als k toch wil gaan.. ff wat anders aan mijn bolletje, dan wil ik niet alleen gaan.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 Ik ga, als ik ga, wel alleen ja in principe. Maar ik ben er nog steeds niet uit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten