Evee Geplaatst: 13 maart 2010 Delen Geplaatst: 13 maart 2010 (aangepast) Ömdat Bunnybunch er met een stand aanwezig zal zijn en er veel bunnybunchers aangegeven hebben te willen komen hier een topic om aan te geven welke dag je komt. Even een overzichtelijk topic waarin mensen eventueel af kunnen spreken om samen te komen / rijden.Je kunt meerdere opties aanvinken bij het stemmenTot nu toe:Vrijdag:Evee Lieke VanessafietskeZaterdag:Evee Lieke VanessaDollieGnarfjeLinsjuhNathalie BRaylaatjeKaatje-Kim (niet zeker)Dennis en Yvonnejuudjuhlove, SuzimooZondag:Evee Lieke VanessaLianneSaf 29 maart 2010 aangepast door Evee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 13 maart 2010 Delen Geplaatst: 13 maart 2010 Ik kom zaterdag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 13 maart 2010 Delen Geplaatst: 13 maart 2010 Ik ben er zaterdag ook hoor :he: Dus wie uit de buurt mee wil rijden, geef maar een gil. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saf Geplaatst: 13 maart 2010 Delen Geplaatst: 13 maart 2010 heb zondag gekozen maar weet nu niet meer of we nu wel zaterdag of toch zondag gingen hahaha. geniaal Sef. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 13 maart 2010 Delen Geplaatst: 13 maart 2010 Als ik ga, dan is het de zaterdag, maar ik weet nog niet zeker of ik ga. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dennis en Yvonne Geplaatst: 13 maart 2010 Delen Geplaatst: 13 maart 2010 Zaterdag, wel met het gezin. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
raylaatje Geplaatst: 13 maart 2010 Delen Geplaatst: 13 maart 2010 Ömdat Bunnybunch er met een stand aanwezig zal zijn en er veel bunnybunchers aangegeven hebben te willen komen hier een topic om aan te geven welke dag je komt. Even een overzichtelijk topic waarin mensen eventueel af kunnen spreken om samen te komen / rijden.Als je komt, plaats dan even je naam in dit topic, dan kunnen we een lijstje bijhouden van leden die komen: Alle dagen:- Evelien- Vanessa- Lieke Vrijdag: Zaterdag:- Iris (raylaatje) Zondag: Ik kom dus zaterdag, waarschijnlijk met de trein met Jasmijn(jsmn)! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linsjuh Geplaatst: 13 maart 2010 Delen Geplaatst: 13 maart 2010 Ik ga zaterdag:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 13 maart 2010 Delen Geplaatst: 13 maart 2010 @ Evee, jammer dat je niet kan zien wie er wanneer gestemd heeft. Nu er nog maar een paar zijn kan je dat wel uit het topic halen. Maar als er straks meer zijn is dat wel erg zoeken. Is dat nog te veranderen door jou? En zo ja, wil je dat ook wel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2010 (aangepast) Ik heb opnieuw een nieuwe enquete ingevoegd waar dat wel bij kan. 13 maart 2010 aangepast door Evee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 13 maart 2010 Delen Geplaatst: 13 maart 2010 Helaas midden in mijn tentamenweek Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gnarfje Geplaatst: 13 maart 2010 Delen Geplaatst: 13 maart 2010 Ik heb opnieuw een nieuwe enquete ingevoegd waar dat wel bij kan.Dank je wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie b Geplaatst: 14 maart 2010 Delen Geplaatst: 14 maart 2010 Ik hoop die zaterdag te kunnen komen.....ligt eraan of ik vrij kan krijgen.Lijkt me wel leuk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 14 maart 2010 Delen Geplaatst: 14 maart 2010 Ik denk niet dat ik kom. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2010 (aangepast) Helaas midden in mijn tentamenweek Watje Ik sta er 3 dagen en heb de maandag en de woensdag erna examens 14 maart 2010 aangepast door Evee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suzimoo Geplaatst: 14 maart 2010 Delen Geplaatst: 14 maart 2010 Ik ga ook zaterdag want dan kan dollie mijn snuggle safe overnemen en dan kan kim meerijden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 14 maart 2010 Delen Geplaatst: 14 maart 2010 Ik ga ook zaterdag want dan kan dollie mijn snuggle safe overnemen en dan kan kim meerijden Ja, als ik ga kan ik inderdaad meerijden. Het kan zijn dat ik dan moet werken namelijk.. Maar dat laat ik zo snel mogelijk weten:yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 14 maart 2010 Delen Geplaatst: 14 maart 2010 Ik ga ook zaterdag want dan kan dollie mijn snuggle safe overnemen en dan kan kim meerijden Okay mooi zo! :yes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 15 maart 2010 Delen Geplaatst: 15 maart 2010 Ik hoef 17 april niet te werken, dus ik ben er die dag ook.Vantevoren even langs Susanne, even kijken bij Gijs en Tinka :he:.Daarna met Susanne verder rijden, ik neem in ieder geval 1 vriendin nog mee en misschien 2. 1 van hen heeft 2 Duitsers van mij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suzimoo Geplaatst: 15 maart 2010 Delen Geplaatst: 15 maart 2010 Gezellig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 15 maart 2010 Delen Geplaatst: 15 maart 2010 Me vriendinnen vind het wel leuk om bij Tinka en Gijs te gaan kijken, maar we zijn dan wel sowieso 45 minuten langer onderweg en dan nog de tijd dat we bij Susanne zijn... Ze vinden dat teveel tijd die we missen in de dierentuin. Dus wij rijden ineens door naar de Beekse Bergen en zien jullie daar wel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 18 maart 2010 Delen Geplaatst: 18 maart 2010 Nog maar acht mensen?? Wat weinig zeg! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
raylaatje Geplaatst: 18 maart 2010 Delen Geplaatst: 18 maart 2010 Dat vond ik ook al ja! Ik dacht dat in het vorige topic veel meer mensen gezegt hadden om te komen.. Jasmijn bijvoorbeeld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 maart 2010 Delen Geplaatst: 18 maart 2010 Ik ben nog aan het afwachten of ik er heen kan, daarom heb ik nog niets ingevuld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 18 maart 2010 Delen Geplaatst: 18 maart 2010 Zou het wel erg leuk vinden je te ontmoeten Loura! Dus zorg maar dat je kan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten