Ga naar inhoud

groentes


nniinnoo

Aanbevolen berichten

Even de zoekfunctie gebruiken aub... Er zijn hier al genoeg topics over...

Ik zie trouwens op je profielplaatje dat je konijn een riempje/tuigje om heeft. Ik wil verder geen discussie beginnen, ik wil je alleen even vertellen dat zo'n tuigje heel erg gevaarlijk kan zijn en je konijn zich heel lelijk kan verwonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even de zoekfunctie gebruiken aub... Er zijn hier al genoeg topics over...

Ik zie trouwens op je profielplaatje dat je konijn een riempje/tuigje om heeft. Ik wil verder geen discussie beginnen, ik wil je alleen even vertellen dat zo'n tuigje heel erg gevaarlijk kan zijn en je konijn zich heel lelijk kan verwonden.

Nou, misschien is ze hier nieuw ofzo?

Er staat onder Konijnen Informatie een lijst met groentes die ze mogen en niet.

Enne, ze moet zelf weten of ze een tuigje gebruikt. Ik wil ook geen discussie aangaan hoor, maar ze mag het wel zelf weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel degelijk een tuigje.. Wat is het dan, volgens jou? Een halsband? Nog veel erger..

En ik vind het een rare reactie van je. Daniëlle zegt op een normale manier dat ze ook gewoon de zoekfunctie kan gebruiken, en geeft al bewust aan geen discussie te willen beginnen maar wél TS er op wijzen dat zo'n tuigje gevaarlijk is. Ze zegt niet eens dat je het niet moet gebruiken toch?! Waarom dan een reactie (die natuurlijk een discussie uitlokt...) geven dat TS het zelf moet weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, misschien is ze hier nieuw ofzo?

Er staat onder Konijnen Informatie een lijst met groentes die ze mogen en niet.

Enne, ze moet zelf weten of ze een tuigje gebruikt. Ik wil ook geen discussie aangaan hoor, maar ze mag het wel zelf weten.

Daarom geef ik ook aan om de zoekfunctie te gebruiken.

En jij bent degene die nu een discussie begint he, door daar weer over door te gaan.. Ik gaf alleen informatie en heb niets gezegd over dat ze geen tuigje 'mag' gebruiken.

Misschien zelf eerst eens nadenken voor je een reactie plaatst..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, misschien is ze hier nieuw ofzo?

Er staat onder Konijnen Informatie een lijst met groentes die ze mogen en niet.

Enne, ze moet zelf weten of ze een tuigje gebruikt. Ik wil ook geen discussie aangaan hoor, maar ze mag het wel zelf weten.

Nou nou, grote mond! Niet netjes hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het spijt me allen voor mijn reactie, want zo wou ik het niet bedoelen. Sorry als jullie dat niet leuk vinden, en of boos zijn. Ik wou alleen maar even melden.

En ik snap dat het misschien niet zo slim was. (Ik heb net ruzie gehad met mijn stiefvader) (Ik mag hem echt niet!!!!!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .